Haatprediker Steven Anderson - Pagina 5
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 5/6 EersteEerste ... 456 LaatsteLaatste
    Resultaten 41 tot 50 van de 52

    Onderwerp: Haatprediker Steven Anderson

    1. #41
      Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Berichten
      7.741
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146358

      Standaard Re: Haatprediker Steven Anderson

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Als dat verbieden van bepaalde uitingen grondwettelijk geregeld zou zijn, zou dat voor jou een verschil maken?

      Vrijheid van mening vs vrijheid van godsdienst

      Ik ben al heel lang sterk vóór een wijziging van de grondwet. Laat ik vooropstellen dat ik vind dat gelovigen hun tempels mogen hebben en vrij in god mogen geloven en daarvan mogen getuigen. Allemaal geen bezwaar. Maar... Voor mij is het geloof in een god niets meer dan een "mening".

      Iemand gelooft in god. Nou en? Waarom moet de mening van iemand die in god gelooft als een apart recht worden opgenomen in de grondwet?

      Het eventueel opheffen van artikel 6, de vrijheid van godsdienst vastgelegd in de grondwet, waar ik vóór ben, houdt géén verbod in. Godsdienst valt namelijk onder de vrijheid van mening welke al grondwettelijk vastligt. Als gevolg daarvan vind ik de vrijheid van godsdienst zoals vastgelegd in de grondwet een overbodig artikel welke juist discriminerend werkt naar niet-gelovigen.

      Iedereen met een bepaalde hobby mag zich organiseren, een clubhuis bouwen en bijeenkomsten organiseren zoals een bijvoorbeeld een visclub. Je hoeft voor sportvissers ook geen apart grondwetsartikel te hebben wat vissers bijzondere rechten toekent welke niet-vissers niet genieten. Gelovigen zijn niet meer of minder dan niet-gelovigen en behoeven derhalve geen extra rechten te hebben boven niet-gelovigen. Daarom is godsdientsvrijheid een onzinnig recht. Gelovigen moeten het maar doen met dezelfde rechten die gelden voor niet-gelovigen.
      Levensgevaarlijk dit soort ideeën van jou, en schending van de mensenrechten. Omdat jij nu toevallig niet gelooft, mogen gelovigen hun rechten niet meer hebben? Hoe dom moet je zijn, om af te willen stevenen naar een totalitaire (seculiere) staat. Vandaag zijn het de rechten van religieuzen, morgen die van jou. Denk daar maar eens over na. Alles onder het kopje 'vrijheid van mening' scharen, is zeker niet afdoende. Hmmm, als dat zo voldoende was, dan mocht die Steven Anderson wel zijn zegje doen in Nederland, toch?
      -------Worship the Creator not the creation-------
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 13 Thanks, 13 Likes, 2 Dislikes

    2. #42
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: Haatprediker Steven Anderson

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Levensgevaarlijk dit soort ideeën van jou, en schending van de mensenrechten. Omdat jij nu toevallig niet gelooft, mogen gelovigen hun rechten niet meer hebben?

      Rustig aan Saartje. Ik ben helemaal niet voor een verbod op religie...
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 2 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

    3. #43
      Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Berichten
      7.741
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146358

      Standaard Re: Haatprediker Steven Anderson

      Gelovigen moeten het maar doen met dezelfde rechten die gelden voor niet-gelovigen.
      Je zou beter kunnen zeggen: gelovigen moeten maar dezelfde rechten krijgen als niet-gelovigen

      Niet gelovigen mogen hun vrouw belazeren en op second love vertoeven of zich uitleven in een homopark = zichzelf zijn en de vrouw moet het maar pikken en hoeft niet beschermd te worden.

      Gelovigen mogen geen halal relatie hebben in een alternatieve vorm, terwijl ze wél monogaam zijn, want de moslimvrouw is sowieso zielig en onderdrukt.

      Jongeren van 15 mogen vrijwillig seks met elkaar hebben, want de Nederlandse cultuur (vrije seksualiteit) is superieur.

      Moslims van 17 mogen dat niet middels een halal relatie, want dan heet het opeens een kindhuwelijk.

      Hoe krom en ongelijk wil je het hebben? Dit is maar 1 voorbeeld van de duizenden. Dan heb ik het nog niet over het etnisch profileren, de dagelijkse pesterijen, het trash talken van religieuzen en de atheïstische hersenspoeling (via onderwijs en media).

      Kom op, waar heb jij het over. Alle rechten worden ons religieuzen juist langzaam afgenomen, ondanks het feit dat NL de mensenrechten heeft ondertekend. Dus wat denk jij dat er gebeurd als de vrijheid van Godsdienst wordt afgeschaft?

      Was er maar scheiding tussen kerk en staat, dan zou de overheid zich niet met de slaapkamer van de moslims bemoeien.
      -------Worship the Creator not the creation-------
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 13 Thanks, 13 Likes, 2 Dislikes

    4. #44
      Banned
      Ingeschreven
      May 2019
      Berichten
      268
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Haatprediker Steven Anderson

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Rustig aan Saartje. Ik ben helemaal niet voor een verbod op religie...
      Een verbod op bekeerde moslim(a)s is geen slecht idee.

      Per slot van rekening nemen zij 70% van vacatures van de IS in.



      "Jihadgangers zijn relatief vaak bekeerlingen''

      https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...w.google.nl%2F

    5. #45
      Banned
      Ingeschreven
      May 2019
      Berichten
      268
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Haatprediker Steven Anderson

      Ach mens zuur niet zo!!

      Rob de nazi heeft dit keer gewoon gelijk!

      Neem je verlies en rot op met je levensverhalen!



      Je kan nog altijd terecht bij de uitgeverij van bromsnor Johan derksen.


      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Je zou beter kunnen zeggen: gelovigen moeten maar dezelfde rechten krijgen als niet-gelovigen

      Niet gelovigen mogen hun vrouw belazeren en op second love vertoeven of zich uitleven in een homopark = zichzelf zijn en de vrouw moet het maar pikken en hoeft niet beschermd te worden.

      Gelovigen mogen geen halal relatie hebben in een alternatieve vorm, terwijl ze wél monogaam zijn, want de moslimvrouw is sowieso zielig en onderdrukt.

      Jongeren van 15 mogen vrijwillig seks met elkaar hebben, want de Nederlandse cultuur (vrije seksualiteit) is superieur.

      Moslims van 17 mogen dat niet middels een halal relatie, want dan heet het opeens een kindhuwelijk.

      Hoe krom en ongelijk wil je het hebben? Dit is maar 1 voorbeeld van de duizenden. Dan heb ik het nog niet over het etnisch profileren, de dagelijkse pesterijen, het trash talken van religieuzen en de atheïstische hersenspoeling (via onderwijs en media).

      Kom op, waar heb jij het over. Alle rechten worden ons religieuzen juist langzaam afgenomen, ondanks het feit dat NL de mensenrechten heeft ondertekend. Dus wat denk jij dat er gebeurd als de vrijheid van Godsdienst wordt afgeschaft?

      Was er maar scheiding tussen kerk en staat, dan zou de overheid zich niet met de slaapkamer van de moslims bemoeien.

    6. #46
      Banned
      Ingeschreven
      May 2019
      Berichten
      268
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Haatprediker Steven Anderson

      Ik overweeg om J-Z aan te geven bij de AIVD.

      Wie kan ons nou garanderen dat J-Z geen huwelijk is aangegaan met een IS-strijder?

    7. #47
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Haatprediker Steven Anderson

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Je zou beter kunnen zeggen: gelovigen moeten maar dezelfde rechten krijgen als niet-gelovigen

      Niet gelovigen mogen hun vrouw belazeren en op second love vertoeven of zich uitleven in een homopark = zichzelf zijn en de vrouw moet het maar pikken en hoeft niet beschermd te worden.

      Gelovigen mogen geen halal relatie hebben in een alternatieve vorm, terwijl ze wél monogaam zijn, want de moslimvrouw is sowieso zielig en onderdrukt.

      Jongeren van 15 mogen vrijwillig seks met elkaar hebben, want de Nederlandse cultuur (vrije seksualiteit) is superieur.

      Moslims van 17 mogen dat niet middels een halal relatie, want dan heet het opeens een kindhuwelijk.

      Hoe krom en ongelijk wil je het hebben? Dit is maar 1 voorbeeld van de duizenden. Dan heb ik het nog niet over het etnisch profileren, de dagelijkse pesterijen, het trash talken van religieuzen en de atheïstische hersenspoeling (via onderwijs en media).

      Kom op, waar heb jij het over. Alle rechten worden ons religieuzen juist langzaam afgenomen, ondanks het feit dat NL de mensenrechten heeft ondertekend. Dus wat denk jij dat er gebeurd als de vrijheid van Godsdienst wordt afgeschaft?

      Was er maar scheiding tussen kerk en staat, dan zou de overheid zich niet met de slaapkamer van de moslims bemoeien.
      Moslims mogen dat ook allemaal hoor van de Nederlandse wet. Ze leggen zichzelf allerlei beperkingen op. Ook daarin zijn ze volledig vrij.

      Bovendien is het nogal populistisch om te impliceren dat het niet hebben van een geloof direct de door jouw geschetste gedragingen als gevolg heeft. Alsof mensen zonder geloof er geen moraal op nahouden.

      Het is niet de Nederlandse cultuur dat jongeren van 15 sex met elkaar hebben. Dat komt overal op de wereld voor. Je lult uit je nek.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    8. #48
      Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Berichten
      7.741
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146358

      Standaard Re: Haatprediker Steven Anderson

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Moslims mogen dat ook allemaal hoor van de Nederlandse wet. Ze leggen zichzelf allerlei beperkingen op. Ook daarin zijn ze volledig vrij.
      Nope, wij leggen onszelf geen beperkingen op. Je hoeft niet perse een boterbriefje te hebben om een relatie te hebben, deze beperkingen legt de politiek ons op, een oer oude wet die alleen voor religieuzen geldt, (=ongelijkheid) en speciaal voor ons is afgestoft, dankzij o.a. Khadija Arib.

      Bovendien is het nogal populistisch om te impliceren dat het niet hebben van een geloof direct de door jouw geschetste gedragingen als gevolg heeft. Alsof mensen zonder geloof er geen moraal op nahouden.
      Fair enough, ben ik helemaal met je eens, ik heb overigens dat beeld ook helemaal niet, maar blijft staan, dat jongeren van 15, bij vrijwillige seks geen problemen krijgen, terwijl een moslim koppeltje van 17 met een serieuze halal relatie naar een penitentiaire inrichting kan vertrekken. Hoe scheef is dit?

      Het is niet de Nederlandse cultuur dat jongeren van 15 sex met elkaar hebben. Dat komt overal op de wereld voor. Je lult uit je nek.
      Nederland noem ik, omdat de wet van Napoleon hier geldt, dat jongeren in andere landen ook seks hebben op hun 15e, ontken ik niet, maar doet niet ter zake voor het punt wat ik wil maken: seks hebben als je 15 bent wordt niet bestraft, want vrije seksualiteit, seks hebben en een serieuze halal relatie hebben als je 17 bent wordt wel bestraft en heet dan opeens een kindhuwelijk. Valse perceptie.

      Dit is alleen maar een voorbeeld Super Ick, één van de velen, waaruit blijkt dat zélfs nu Nederland nog achter de mensenrechten staat, en de vrijheid van Godsdienst en levensbeschouwing nog verankerd is in de grondwet, de realiteit weerbarstiger is en er op allerlei manieren wordt getornd aan deze vrijheden. Middels emo politiek en onderbuikgevoelens zijn het vandaag de moslims, maar morgen is de rest aan de beurt. Denk maar niet dat de gewone burger bespaard wordt. Dit gaat verder dan een beetje moslim pesten. Zodra het volk gewend is, dat er restricties aan bepaalde groepen worden gesteld en de grondwet onder je voeten wordt weggemaaid, wordt met gemak de rest ook aangepakt. Vrijheid om te zijn wie je wil, is een groot goed in Nederland, denk aan de jaren 70, toen (bijna) alles kon en mocht. Nu moet je zelfs als straatmuzikant een vergunning aanvragen en het wordt alleen maar erger.
      Laatst gewijzigd door Juffrouw_Saartje; 25-05-19 om 15:28.
      -------Worship the Creator not the creation-------
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 13 Thanks, 13 Likes, 2 Dislikes

    9. #49
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Haatprediker Steven Anderson

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Nope, wij leggen onszelf geen beperkingen op. Je hoeft niet perse een boterbriefje te hebben om een relatie te hebben, deze beperkingen legt de politiek ons op, een oer oude wet die alleen voor religieuzen geldt, (=ongelijkheid) en speciaal voor ons is afgestoft, dankzij o.a. Khadija Arib.



      Fair enough, ben ik helemaal met je eens, ik heb overigens dat beeld ook helemaal niet, maar blijft staan, dat jongeren van 15, bij vrijwillige seks geen problemen krijgen, terwijl een moslim koppeltje van 17 met een serieuze halal relatie naar een penitentiaire inrichting kan vertrekken. Hoe scheef is dit?



      Nederland noem ik, omdat de wet van Napoleon hier geldt, dat jongeren in andere landen ook seks hebben op hun 15e, ontken ik niet, maar doet niet ter zake voor het punt wat ik wil maken: seks hebben als je 15 bent wordt niet bestraft, want vrije seksualiteit, seks hebben en een serieuze halal relatie hebben als je 17 bent wordt wel bestraft en heet dan opeens een kindhuwelijk. Valse perceptie.

      Dit is alleen maar een voorbeeld Super Ick, één van de velen, waaruit blijkt dat zélfs nu Nederland nog achter de mensenrechten staat, en de vrijheid van Godsdienst en levensbeschouwing nog verankerd is in de grondwet, de realiteit weerbarstiger is en er op allerlei manieren wordt getornd aan deze vrijheden. Middels emo politiek en onderbuikgevoelens zijn het vandaag de moslims, maar morgen is de rest aan de beurt. Denk maar niet dat de gewone burger bespaard wordt. Dit gaat verder dan een beetje moslim pesten. Zodra het volk gewend is, dat er restricties aan bepaalde groepen worden gesteld en de grondwet onder je voeten wordt weggemaaid, wordt met gemak de rest ook aangepakt. Vrijheid om te zijn wie je wil, is een groot goed in Nederland, denk aan de jaren 70, toen (bijna) alles kon en mocht. Nu moet je zelfs als straatmuzikant een vergunning aanvragen en het wordt alleen maar erger.
      De politiek legt niets op. De weerlegt op en mensen kunnen zichzelf beperken als zij dat willen binnen de grenzen van de wet. Indien er door geschetste probleem niet.
      Twee moslims die samenwonen en niet gehuwd zijn worden hetzelfde behandeld als twee niet gelovigen die hetzelfde doen.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    10. #50
      Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Berichten
      7.741
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146358

      Standaard Re: Haatprediker Steven Anderson

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      De politiek legt niets op. De weerlegt op en mensen kunnen zichzelf beperken als zij dat willen binnen de grenzen van de wet. Indien er door geschetste probleem niet.Twee moslims die samenwonen en niet gehuwd zijn worden hetzelfde behandeld als twee niet gelovigen die hetzelfde doen.
      Nee, het zijn niet wij die beperkingen opleggen, maar de Nederlandse staat. Gelovigen moeten een boterbriefje overleggen en niet gelovigen hoeven dat niet. Compleet krom. De twee moslims worden in het gevang gegooid, voor een 'vergrijp' (de nikah) die niet eens erkend is door de wet. Hoe kan men met droge ogen beweren dat er scheiding van kerk en staat is, terwijl men zich bemoeit met de religieuze invulling van iemands leven, maar deze 'invulling' aan de andere kant geen juridische status heeft?
      -------Worship the Creator not the creation-------
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 13 Thanks, 13 Likes, 1 Dislikes

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •