Racist Trump veroordeeld door het Huis
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 5 van de 5

    Onderwerp: Racist Trump veroordeeld door het Huis

    1. #1
      Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Berichten
      1.416
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Racist Trump veroordeeld door het Huis

      Huis VS veroordeelt verbale aanvallen Trump op Congresleden

      Een meerderheid in het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden heeft in een stemming president Donald Trump veroordeeld voor zijn verbale aanvallen tegen vier vrouwelijke Democratische congresleden die sinds eerder dit jaar in het Huis van Afgevaardigden zitten. De stemming is vooral symbolisch en heeft geen concrete gevolgen voor Trump.

      Buitenlandredactie
      17-07-19, 01:54 Laatste update: 08:49


      Vier Republikeinen en één onafhankelijk congreslid stemden mee met alle Democraten in de veroordeling van de
      ‘tweetstorm’
      van Trump.

      Die had afgelopen zondag gezegd dat de vier vrouwen ‘beter terug kunnen gaan naar het land waar ze vandaan komen en zich daar inzetten voor de mislukte en door misdaad geplaagde plaatsen’. Drie van de vier vrouwen, allen van kleur, zijn geboren in de VS.


      Rashida Tlaib komt uit Michigan, Alexandria Ocasio-Cortez uit New York, Ayanna Pressley uit Massachusetts. Ilhan Omar kwam op haar twaalfde als vluchteling vanuit Somalië naar Minnesota en is een Amerikaans staatsburger. Congreslid Ocasio-Cortez liet Trump via Twitter weten dat ‘het land waar ik vandaan kom en het land waar wij trouw aan zweren, de VS is'. Daar voegde ze aan toe: ‘Je bent boos omdat je je geen Amerika kan voorstellen waar wij deel van uitmaken.’ Ook Omar, Tlaib en Pressley reageerden. Laatstgenoemde merkte op: ‘DIT is hoe racisme eruitziet.’

      Een dag na zijn oorspronkelijke uitspraken herhaalde de president zijn opmerkingen nog een keer. Ook liet hij weten absoluut niet racistischte zijn. De reacties van de Congresleden noemde hij ‘de meest hatelijke dingen ooit’.


      https://www.ad.nl/buitenland/huis-vs...ww.google.com/




    2. #2
      Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Berichten
      4.072
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199470

      Standaard Re: Racist Trump veroordeeld door het Huis

      Election is coming up. He needs to renew his support from white supremacists. Neo-nazis. Or whatever the scum is called.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    3. #3
      Normal Weather plz/thnx mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Locatie
      Leiden
      Berichten
      11.431
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48995

      Standaard Re: Racist Trump veroordeeld door het Huis

      Alle vleeseters het land uit.... De Afro-Amerikaanse vegetariers zijn welkom.

      Wat een onzin weer dit zeg. Fake news.

      Zag op facebook een plaatje van een boeddhistische monnik trump:

      "Ppl love me because I transcended my ego... I transcend ego's better than anyone else... You'll never meet anyone who has transcended their ego better than me"

      Vond ik wel grappig.

      Of deze:

      https://twitter.com/Spyrokid77666/st...186048/photo/1
      Yes, you can eat less meat (And Let Rainforests Exist And Thrive) and FISH (And Keep The Oceans Alive) AND save the world!!! Yes you can!!!!
      http://www.soundcloud.com/hugo32
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 2 Dislikes

    4. #4
      Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Berichten
      1.416
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Racist Trump veroordeeld door het Huis

      Deze zieke man acht ik ook in staat om het forum onder te spammen.

      Blanke ongelovigen islamhaters op een Marokkaanse forum aanpakken is net als sneeuw vangen met een hete luchtblazer.


      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrz Bekijk Berichten
      Alle vleeseters het land uit.... De Afro-Amerikaanse vegetariers zijn welkom.

      Wat een onzin weer dit zeg. Fake news.

      Zag op facebook een plaatje van een boeddhistische monnik trump:

      "Ppl love me because I transcended my ego... I transcend ego's better than anyone else... You'll never meet anyone who has transcended their ego better than me"

      Vond ik wel grappig.

      Of deze:

      https://twitter.com/Spyrokid77666/st...186048/photo/1

    5. #5
      Normal Weather plz/thnx mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Locatie
      Leiden
      Berichten
      11.431
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48995

      Standaard Re: Racist Trump veroordeeld door het Huis

      Ik ben geen islamhater beste desi.

      Alleen als in Afrika in 10 jaar bevolking verdubbeld en alle afrikanen willen westerse (lees. veeeels teveel vlees eten) levensstandaard blijft er geen regenwoud meer over omdat ze allemaal grasland willen voor koeien eten.

      Madness dus.

      En dan naar Europa vluchten omdat hier met europese comissie subsidie prehistorisch veeteelt (ook varkens) in stand wordt gehouden terwijl dat voor capaciteit aarde teveel is.

      We zijn al door onze jaarvoorraad consumptie heen in nederland. Marokko deed het goed met de ecologische voetprint. Die is pas in december door haar jaarvoorraad heen volgens die vorige topic!

      Maargoed.

      Footprint Calculator:

      https://standfortrees.org/en/footprint
      Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Racist Trump veroordeeld door het Huis-65975671_2332034443540314_4684739361839022076_n-jpg  
      Yes, you can eat less meat (And Let Rainforests Exist And Thrive) and FISH (And Keep The Oceans Alive) AND save the world!!! Yes you can!!!!
      http://www.soundcloud.com/hugo32

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •