Bouworde annuleert kampen in Marokko na bedreiging - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/4 EersteEerste ... 234 LaatsteLaatste
    Resultaten 21 tot 30 van de 37

    Onderwerp: Bouworde annuleert kampen in Marokko na bedreiging

    1. #21
      Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Berichten
      1.416
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Bouworde annuleert kampen in Marokko na bedreiging

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Alleen een zuiplap kan een dergelijke wanstaltige vergelijking maken tussen enerzijds bijdragen aan een oorlog in Jemen middels bombardementen waarbij iets van alleen al 100.000 kinderen zijn omgekomen en miljoenen dreigen te verhongeren
      De vorige keer was ik een heroine-spuiter en nu een zuiplap. Heerlijk dit,. .

      Gevoelige snaartje geraakt,zoals ik al heb voorzien en ik ga dit helemaal uitbuiten natuurlijk.

      Bovendien plaats je weer Leugens!!!

      85.000 kinderen zijn er omgekomen sinds de oorlog daar aan de gang is. En het merendeel is gestorven aan hongersnood en gebrek aan medische voorzieningen.

      https://www.savethechildren.nl/waar-werken-we/jemen?gclid=EAIaIQobChMIrb-

      4xpP24wIVDETTCh379Q_BEAAYAiAAEgKaZvD_BwE



      en anderzijds legale belastingontwijking van de huidige president van de Verenigde Staten.
      Sinds wanneer is belastingontduiking legaal?

      Waarom zou je het ook weten strontbroek. Het valt je niet eens kwalijk te nemen. Belastingen ontwijken is legaal en belastingen ontduiken is een problematiek van geheel andere orde.
      Ik weet dat bij belastingontduiking door miljardairs alleen maar de burgers het slachtoffer worden.

      Heb ik weer een link voor je. Voor de rest boeit dit onderwerp mij niet. Je mag het tussen je zionistische behaarde billen proppen als er plek is.

      Marokko is illegale bezetter van de Westelijke Sahara. De bevolking is door clusterbommen en napalmbombardementen opgesloten in vluchtelingenkampen. Nu bombardeert Marokko weer voornamelijk onschuldige burgers.
      Link graag want dan kan ik die doden en slachtoffers vergelijken met wat jouw geliefde nazi land Pisrael doet.

      Je moet je schamen man. Ik zou als Marokkaan even een toontje lager gaan zingen.
      Ik ben trots op mijzelf. Ik ben zoals HaasHaas zo mooi omschreef een mondiale burger,kind van God en moeder Aarde,die zich zorgen maakt om de bloederige nazi-terreur jouw geliefde zionisten plegen in bezet Palestijns gebied.


      Voor de rest zou het je wel sieren om ook te reageren in de topics waarin jouw geliefde Pisrael keihard door de mangel wordt gehaald.

    2. #22
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Bouworde annuleert kampen in Marokko na bedreiging

      [QUOTE=Panthera_Leo;5659715Sinds wanneer is belastingontduiking legaal?[/QUOTE]

      Benevelde gek. Het artikel gaat over belastingontwijking en dat is een volstrekt legale bezigheid. Belastingontduiking is een problematiek van geheel andere orde en in principe strafbaar.

      Laat ook maar. Zoek het lekker uit.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    3. #23
      Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Berichten
      1.416
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Bouworde annuleert kampen in Marokko na bedreiging

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Het artikel gaat over belastingontwijking en dat is een volstrekt legale bezigheid. Belastingontduiking is een problematiek van geheel andere orde en in principe strafbaar.

      Laat ook maar. Zoek het lekker uit.
      Benevelde gek.
      Dat zou ik ook schrijven als ik in elke topic wordt klem geloelt.

      Vanavond ga ik een biertje pakken en dan zou ik wel dekking gaan zoeken als ik jou was.



      Zoals ik al heb geschreven. Ik heb geen verstand van belastingontduiking. Ik weet wel dat veel bekende mensen tot lange gevangenisstraffen zijn veroordeeld wegens belastingontduiking.

      Ik heb wel verstand van het onderwerp Palestina-Pisrael.


      Laat ook maar. Zoek het lekker uit.
      Ik lees je wel als je weer ballen en moed hebt verzameld.

    4. #24
      Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Berichten
      1.416
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Bouworde annuleert kampen in Marokko na bedreiging

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Benevelde gek.

      Laat ook maar. Zoek het lekker uit.
      Voor de rest geen woord over jouw leugens tav Jemen of Pisrael.

      Doden als gevolg van hongersnood en gebrek aan medische voorzieningen en hygiëne schaar jij onder de dodelijke slachtoffers die door militair geweld zijn omgekomen.

      Laatst gewijzigd door Panthera_Leo; 09-08-19 om 21:01. Reden: teveel bla bla bla

    5. #25
      Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Berichten
      26.216
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011808

      Standaard Re: Bouworde annuleert kampen in Marokko na bedreiging

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Staat tegenover dat wij zulke idiote politici niet hebben.

      Dat verbod op het dragen gezicht-bedekkende kleding geld niet alleen voor een niqaab of boerka. Ook integraal helmen vallen daaronder indien die tijdens het niet rijden in het openbaar gedragen worden. Toch heb ik daarover nog nooit een motorrijder horen klagen - en daarvan zijn er toch echt duizenden meer dan dragers van een niqaab of boerka.


      https://nos.nl/artikel/2144651-het-b...re-landen.html
      In Nederland zijn politici gluiperiger. Je wilt me toch niet zeggen dat Wilders geen idiote voorstellen heeft, zoals bijvoorbeeld stoute Marokkanen neerschieten.

      Iedereen die zich een beetje ingelezen heeft in de materie weet dat de integraalhelm en etc.. er met de haren zijn bijgesleept om niet van van discriminatie beschuldigd te worden. Weer een voorbeeld van de gluiperigheid van de Nederlandse politiek.

      Dat je daar nooit een motorrijder over hebt horen klagen is omdat een helm bedoelt is om op een motor te gebruiken en niet als alledaagse kledingstuk om mee door de publieke ruimte te bewegen. Voor niqaabdragende vrouwen is een niqaab een alledaagse kledingsstuk dat overal gedragen dient te worden.


      Ik snap jou echt niet, zulke domme logica ben ik niet van je gewend.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

    6. #26
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Bouworde annuleert kampen in Marokko na bedreiging

      [QUOTE=Revisor;5659721Dat je daar nooit een motorrijder over hebt horen klagen is omdat een helm bedoelt is om op een motor te gebruiken en niet als alledaagse kledingstuk om mee door de publieke ruimte te bewegen. Voor niqaabdragende vrouwen is een niqaab een alledaagse kledingsstuk dat overal gedragen dient te worden[/QUOTE]

      In islamitische landen zoals Marokko en Tunesië kent met vrijwel identieke wetgeving. In Tunesië betreft het een wet die geldig is in openbare gebouwen, vanwege veiligheidsredenen. In Marokko is de productie en handel van boerka's sinds 2017 verboden.

      Marokko doet het wat slinkser. Komt erop neer dat als men de sigarettenverkoop gaat verbieden niemand ze meer kan kopen en er dus niet meer gerookt kan worden. Inzake de niqaab zal dat het beoogde effect zijn.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    7. #27
      Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Berichten
      1.416
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Bouworde annuleert kampen in Marokko na bedreiging

      Revisor heeft het tegen Knuppeltje.

      Ik ben degenen die jouw leugens aan het weerleggen is, niet Revisor.


      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      In.......

    8. #28
      Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Berichten
      26.216
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011808

      Standaard Re: Bouworde annuleert kampen in Marokko na bedreiging

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      In islamitische landen zoals Marokko en Tunesië kent met vrijwel identieke wetgeving. In Tunesië betreft het een wet die geldig is in openbare gebouwen, vanwege veiligheidsredenen. In Marokko is de productie en handel van boerka's sinds 2017 verboden.

      Marokko doet het wat slinkser. Komt erop neer dat als men de sigarettenverkoop gaat verbieden niemand ze meer kan kopen en er dus niet meer gerookt kan worden. Inzake de niqaab zal dat het beoogde effect zijn.
      Zie: https://www.maroc.nl/forums/wie-schr...ml#post5659677

      Je blijft domme reacties plaatsen ondanks dat ik al aangegeven heb dat de leiders van islamitische landen schoothondjes van het westen zijn die niet de belangen van het volk behartigen.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    9. #29
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.851
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Bouworde annuleert kampen in Marokko na bedreiging

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      In Nederland zijn politici gluiperiger. Je wilt me toch niet zeggen dat Wilders geen idiote voorstellen heeft, zoals bijvoorbeeld stoute Marokkanen neerschieten.

      Dat je daar nooit een motorrijder over hebt horen klagen is omdat een helm bedoelt is om op een motor te gebruiken en niet als alledaagse kledingstuk om mee door de publieke ruimte te bewegen. Voor niqaabdragende vrouwen is een niqaab een alledaagse kledingsstuk dat overal gedragen dient te worden.

      Ik snap jou echt niet, zulke domme logica ben ik niet van je gewend.
      Ik heb hem nog niet over T-shirtjes horen mekkeren, maar ik hoef je allang niet meer te vertellen dat ik hem een staatsgevaarlijke idioot vind.

      Ik heb geen echt probleem met die paar vrouwen hier die een boerka of nikaab willen dragen. Als ik daar toch een probleem mee moet hebben - dan is dat juist vanwege de logica.

      Het bestaan van een god is nog nooit wetenschappelijk bewezen. Het niet bestaan ervan ook niet. Maar omwille van dat laatste te stellen dat daarom een god wel moet bestaan, is voor mij baarlijke nonsens en op geen enkele logica gebaseerd. Dus ook niet op een domme logica - als die er al bestaat, wat volgens mij logisch gezien onmogelijk is.

      Het geloven in het bestaan van een god is dan ook een innerlijke emotionele aangelegenheid die verder nergens dan op eigen overtuiging is gebaseerd. Het dragen van uiterlijke kentekenen - of wat voor kleding dan ook, is dus geen enkele wezenlijke voorwaarde voor het geloof in het bestaan van een god.

      Sterker, zelfs in je blote reet liggend op het naaktstrand is dat geen enkele belemmering om in een god bestaan te geloven. Sterker nog, door de aanblik van een welhaast buitenaardse schoonheid die ik er wel eens gewaar werd, bekroop mij dan onmiddellijk de haast onbedwingbare neiging om toch te geloven dat alleen een godheid zoiets moois geschapen kon hebben. Totdat ik ooit in Parijs een overzichtstentoonstelling zag van werken van Pablo Picasso, Georges Braque en Yves Klein in het Centre Pompidou. Wow! Dat was echt een Eyeopener.

      Het dragen van een boerka of niqaab is op geen enkel voorschrift uit de koran gebaseerd. Alle moslima's die er geen dragen - of nooit droegen, zouden indien dat voorschrift er wel zou zijn, dan ook nog eens allemaal zondigen door dat gebod aan hun schoenzolen te lappen. De veruit overgrote groep moslima's ter wereld waren - en zijn, daarmee dan ook nog eens allemaal ware nep-moslima's. Een kwalificatie die ik hen niet zou willen geven.
      Maar zelfs in Saoedi-Arabië - met zijn achterlijke Hanballistische wetschool, het meest orthodoxe islamitische land, worden de regels wat dat betreft de laatste tijd veel soepeler.

      Bovendien schrijft de islam voor dat moslims in een niet islamitisch land zich aan de daar geldende wetten moeten houden, lees ik bij Tariq Ramadan. En die is niet de eerste de beste, toch?. Nu vind ik dat nogal knellend voor moslims, maar het is blijkbaar een islamitisch voorschrift.
      Als je je beroept op vermeende vrijheden - dan heb je ook bepaalde verplichtingen, neem ik aan, anders lijkt mij de logica in gevaar te komen, dus geldt dat misschien ook voor dat aanpassing gebod.
      Maar je zult maar moslim zijn in een land waar de PVV, Het front National of Het Vlaams Bok de dienst uitmaken. Hebben we het niet eens over bepaalde Oost-Europese landen. Je zou voor minder gaan emigreren.

      Je krijgt mij aan geen enkele godsdienst, m'n beste. Maar ik beloof je dat ik samen met jou hand in hand de barricade op storm als de godsdienstvrijheid in gevaar komt.

      Maar uit het voorgaande zul je wel begrijpen dat ik niet met je mee huil over dat verbod op gezichtsbedekkende kleding. Naast de al dan niet terechte zorg over het veiligheidsaspect, zie ik veel liever een open gezicht dan die niet religieus noodzakelijke en uiterst oncharmante poppenlappen.

      Bovendien heb ik me in de islamitische landen waar ik een aantal keren heb rondgetoerd ook altijd moeiteloos aangepast aan de daar geldende zeden en normen. Een kleine genoegdoening daarvoor, zoals hierboven beschreven, vind ik dan ook echt niet teveel gevraagd van het goede.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    10. #30
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Bouworde annuleert kampen in Marokko na bedreiging

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Zie: https://www.maroc.nl/forums/wie-schr...ml#post5659677

      Je blijft domme reacties plaatsen ondanks dat ik al aangegeven heb dat de leiders van islamitische landen schoothondjes van het westen zijn die niet de belangen van het volk behartigen.
      Je maakt het jezelf wel erg gemakkelijk met een dergelijk simplistisch wereldbeeld.

      Bij alles wat fout gaat in Marokko en het Midden-Oosten kan schuld gelegd worden bij het westen, zionisten en het beetje wat dan wel goed gaat is lokaal ontsproten.

      Dat is wel heel erg simpel gesteld. Zelfs voor jouw doen.

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •