Zoon Femke Halsema - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 23

Onderwerp: Zoon Femke Halsema

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Standaard Re: Zoon Femke Halsema

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Dacht dat ik heel lang niet op het forum zou komen (om redenen die je zal snappen), maar waardeer deze post zo, dat ik weer inlog.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Panthera_Leo Bekijk Berichten
      Maroc.nl overleeft het wel zonder jouw bijdrages en ''sneaky vingerwijzen'' hoor.

En hoe hard het ook klinkt maar weinig leden zullen jou missen of naar jou vragen.
      Olive Yao is sociaal betrokken en heeft hart voor het milieu. Ik lees haar bijdragen graag.

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Ieder beheer krijgt de prikkers die het verdient. Hier blijven ze aanetteren met een brutale domme puber die grotendeels op zichzelf zit te reageren en denkt namens een hele groep te spreken.

De rest zwijgt inclusief beheer. Ik wens ze veel succes. Zolang ze dit niet effectief bestrijden is het gedaan met NVDD.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776491

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Goed. Voorlopig lijkt me dit even de beste reactie op Super ick

Mss is het wel zo simpel dat het beheer bij moet sturen. Ik vind trouwens dat iedereen hier zelf mag nadenken over mogelijkheden om het forum te verbeteren.

Ik vind dat Rob Gosseling hier laat zien dat het kan...de sfeer verbeteren bijvoorbeeld !
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 3 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      Goed. Voorlopig lijkt me dit even de beste reactie op Super ick

Mss is het wel zo simpel dat het beheer bij moet sturen. Ik vind trouwens dat iedereen hier zelf mag nadenken over mogelijkheden om het forum te verbeteren.

Ik vind dat Rob Gosseling hier laat zien dat het kan...de sfeer verbeteren bijvoorbeeld !
      Er wordt te weinig gemodereert. Je hoeft wat mij betreft niet op elke slak zout te leggen, maar er zijn wel grenzen. Zoals het continu op de man spelen, bepaalde leden continu beledigen, namans de anderen spreken etc. Dat iemand eens een keer boos wordt mag best, maar dat onafgebroken treiteren is nergens voor nodig. Daar kan alleen een moderator wat aan doen. Hele topics worden verpest met treiteren. Het gaat nergens meer over.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 3 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Important Prikker Panthera_Leo's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ieder beheer krijgt de prikkers die het verdient. Hier blijven ze aanetteren met een brutale domme puber die grotendeels op zichzelf zit te reageren en denkt namens een hele groep te spreken.

De rest zwijgt inclusief beheer. Ik wens ze veel succes. Zolang ze dit niet effectief bestrijden is het gedaan met NVDD.
      Jij denkt dat beheer enkel aanwezig is om jouw soort rechts-extremisten van dienst te zijn?

Wat te denken van de Islamitische leden die anders denken dan jij en die jij hebt weg-getrollt?

Ikke,ikke,de rest kan ……

Het forum draait niet om jouw noch om de islamofoben en rechts-extremisten.

Dit is een forum voor en door Marokkanen. Het beheer is vele malen coulanter dan het beheer van Fok.nl bijvoorbeeld.

Hoe bedoel je spiegel?
      ''De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen maar in telkens weer opstaan''

Nelson Mandela

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

De rest zwijgt inclusief beheer.
      De meeste tegenreacties die ik krijg komen van Hollanders als Karin N.(euk) niet meer en Neanderthalertje,Eke,jij,Ibrah-Zion.

Dus ook op dit punt weet je niet waar je over prikt en ik ruik en proef de frustratie en machteloosheid gewoon door mijn beeldscherm .

Jij bent te oud om mee te gaan op dit forum en jij bent niet op de hoogte van de algemene politieke ontwikkelingen die deze aarde meemaakt.

Wie het laatst lacht lacht het best.
      ''De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen maar in telkens weer opstaan''

Nelson Mandela

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Hier blijven ze aanetteren met een brutale domme puber die grotendeels op zichzelf zit te reageren en denkt namens een hele groep te spreken.
      Bijna 40.000 vieuws in precies 1 jaar en 2 dagen tijd.

https://www.maroc.nl/forums/wie-schr...my-choice.html

My Choice

En dan wil ik niet eens brutaal de vlag uitgaan hangen met 5 topics die samen meer dan 16.000 vieuws hebben gehaald.

Gelezen worden is heel wat anders dan aandacht zoeken.

Nelson Mandela

Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360619

Bijna 40.000 vieuws in precies 1 jaar en 2 dagen tijd.

https://www.maroc.nl/forums/wie-schr...my-choice.html

My Choice

En dan wil ik niet eens brutaal de vlag uitgaan hangen met 5 topics die samen meer dan 16.000 vieuws hebben gehaald.

Kennelijk vinden ze het allemaal, op een enkeling na, niet de moeite om er een reactie aan te besteden. Klikken erop en snel weer verder. Zoals de meesten een forum doorlopen.

Je reputatie cijfer, wat bij jou op 1 staat, dat zegt iets over je inhoudelijke bijdrage. Ondanks al je drukte blijf je op 1 staan. Kortom je vult wel topics maar het is inhoudsloos.

Het is tenenkrommend hoe jij je domheid hier etaleert.

Zo dit was het weer voor deze week.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110976

Ach, rare vogels trekken altijd aandacht.

Waarom plemp je dan zoveel topics vol onzin, anders dan om aandacht te zoeken. Je bent de grootste aandachtsjunk hier. Alleen heb je dat zelf niet door.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5

Zij is weer in het nieuws

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten