God bestaat;Atheisten hebben weinig grip op realiteit - Pagina 7
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 7/10 EersteEerste ... 678 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 61 tot 70 van de 93

    Onderwerp: God bestaat;Atheisten hebben weinig grip op realiteit

    1. #61
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Re: God bestaat;Atheisten hebben weinig grip op realiteit

      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

    2. #62
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Re: God bestaat;Atheisten hebben weinig grip op realiteit

      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

    3. #63
      Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Locatie
      Bijlmer
      Berichten
      7.439
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556382

      Standaard Re: God bestaat;Atheisten hebben weinig grip op realiteit

      Antibiotica heeft niets te maken met evolutietheorie. Antiobiotica is gewoon klassieke geneeskunde...


      Vertel eens, hoe wordt antibiotica ontwikkeld en hoe ontstaat resistentie en wat doet men daartegen.

    4. #64
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.850
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: God bestaat;Atheisten hebben weinig grip op realiteit

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wizdom Bekijk Berichten
      Je bent in de war met evolutie theorie... Evolutie theorie is een menselijk verzinsel...

      Verder heb ik als je hebt opgelet wel degelijk antwoord gegeven op je vraag alleen begrijp je het antwoord blijkbaar niet... We zitten op aarde voor een test die ons of een niveau hoger tilt of lager... Als je faalt zoals in je voorbeelden ben je voor de mensen in de historie een failure maar ook voor onze Schepper... Je bent gefaald in je moreel..
      Tja, dat zijn de Thora, Bijbel en Koran ook. Maar die zijn geschreven in een tijd waarin de kennis over een hele hoop zaken nog lang niet zover ontwikkeld was als nu.

      Ik vroeg niet of hij wel of niet die test heeft verzonnen - maar waarom. Immers, wat is er goed aan dat hij daarmee ontelbare onschuldige slachtoffers van dat gedoe maakt?

      Als jij een beetje vent bent Wiz, ga dan maar eens naar oorlogsgebieden - zoals in Syrië, bijvoorbeeld - en leg het de slachtoffers en/of hun nabestaanden maar uit dat zij de door God uitverkoren deelnemers zijn aan dat verheven gokspel - en dat zij daar heel blij en gelukkig om moeten zijn - en dus vooral niet moeten mopperen en zeuren.

      Bovendien, Wiz, moet je onderhand ook eens ophouden met zeuren over hoe moslims hier worden behandeld. Jou volgend behoort ook dat tot de test die god ons oplegt. Jullie zijn daar wel het slachtoffer van, maar zoals jij met dat test gedoe aangeeft, is het Gods wil dat het gebeurt. Stop dus met je verzet tegen Gods wil - en wees een goede brave moslim.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    5. #65
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: God bestaat;Atheisten hebben weinig grip op realiteit

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Antibiotica heeft niets te maken met evolutietheorie. Antiobiotica is gewoon klassieke geneeskunde...


      Vertel eens, hoe wordt antibiotica ontwikkeld en hoe ontstaat resistentie en wat doet men daartegen.
      Ik dacht ook dat je in het kader van de evolutietheorie doelde op virusmutatie. Iets waar ik overigens totaal gen kaas van heb gegeten. Biologie heb ik in een vroegtijdig stadium laten vallen op de middelbare school
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    6. #66
      Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Locatie
      Bijlmer
      Berichten
      7.439
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556382

      Standaard Re: God bestaat;Atheisten hebben weinig grip op realiteit

      Antibiotica wordt niet tegen virussen ingezet, maar tegen bacterieen. De reden dat antibiotica niet te gebruiken is voor visrussen, maar wel voor bacterieen laat zich ook evolutionair verklaren.

    7. #67
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Re: God bestaat;Atheisten hebben weinig grip op realiteit

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Tja, dat zijn de Thora, Bijbel en Koran ook. Maar die zijn geschreven in een tijd waarin de kennis over een hele hoop zaken nog lang niet zover ontwikkeld was als nu.

      Ik vroeg niet of hij wel of niet die test heeft verzonnen - maar waarom. Immers, wat is er goed aan dat hij daarmee ontelbare onschuldige slachtoffers van dat gedoe maakt?

      Als jij een beetje vent bent Wiz, ga dan maar eens naar oorlogsgebieden - zoals in Syrië, bijvoorbeeld - en leg het de slachtoffers en/of hun nabestaanden maar uit dat zij de door God uitverkoren deelnemers zijn aan dat verheven gokspel - en dat zij daar heel blij en gelukkig om moeten zijn - en dus vooral niet moeten mopperen en zeuren.

      Bovendien, Wiz, moet je onderhand ook eens ophouden met zeuren over hoe moslims hier worden behandeld. Jou volgend behoort ook dat tot de test die god ons oplegt. Jullie zijn daar wel het slachtoffer van, maar zoals jij met dat test gedoe aangeeft, is het Gods wil dat het gebeurt. Stop dus met je verzet tegen Gods wil - en wees een goede brave moslim.
      Je blijft maar in die slachtoffer rol hangen... Ik heb uitgelegd dat elk mens hier op aarde de keuze heeft gehad om wel of niet de test te doorstaan... Jij hebt die keuze gemaakt... En nu ben je hier op aarde om die test te ondergaan... Niemand heeft je gedwongen om die test hier op aarde te ondergaan... Jij had de ambitie om hoger op de ladder te klimmen en een hogere staat dan de Engelen te behalen... No pain... No gain...
      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    8. #68
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: God bestaat;Atheisten hebben weinig grip op realiteit

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Antibiotica wordt niet tegen virussen ingezet, maar tegen bacterieen. De reden dat antibiotica niet te gebruiken is voor visrussen, maar wel voor bacterieen laat zich ook evolutionair verklaren.
      Je hebt gelijk. Ik heb er totaal geen verstand van maar ik eet bewust geen kweekvis. Die Pangasius krijg je vaak als lekkerbekje geserveerd bij de viskraam als je niet specifiek om schelvis of kabeljauw vraagt.

      Die dingen kweken ze in de Mekong rivier en antibiotica schijnt aan het kweekwater te worden toegevoegd. Je hoeft maar zo'n antibiotica resistente bacterie binnen te krijgen en Leiden is in last.

      Ik heb geen enkel idee of zo'n bacterie het doorlopen diepvriesproces overleeft.


      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      De reden dat antibiotica niet te gebruiken is voor visrussen, maar wel voor bacterieen laat zich ook evolutionair verklaren.
      Het kwartje is nog niet gevallen. Het behoeft nog enige toelichting.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    9. #69
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Re: God bestaat;Atheisten hebben weinig grip op realiteit

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wizdom Bekijk Berichten
      @Knuppeltje... Had je hier nog vragen over?
      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    10. #70
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.850
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: God bestaat;Atheisten hebben weinig grip op realiteit

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wizdom Bekijk Berichten
      Je blijft maar in die slachtoffer rol hangen...

      Ik heb uitgelegd dat elk mens hier op aarde de keuze heeft gehad om wel of niet de test te doorstaan... Jij hebt die keuze gemaakt... En nu ben je hier op aarde om die test te ondergaan... Niemand heeft je gedwongen om die test hier op aarde te ondergaan...

      Jij had de ambitie om hoger op de ladder te klimmen en een hogere staat dan de Engelen te behalen... No pain... No gain...
      Lachu!!!!!!!

      Een keuze die God volgens jou dus mogelijk heeft gemaakt - en waardoor in de loop der geschiedenis ontelbare miljoenen onschuldige slachtoffers de dupe zijn geweest. Jij vindt dat blijkbaar goed - ik walg van het idee alleen al. Voor mij is het niets meer of minder dan complete godsdienst waanzin, m'n beste.
      Nogmaals - ga het ze in Syrië, bijvoorbeeld, maar eens vertellen. Trouwens, waarom reageer je niet op dat eerder door mij gedane voorstel?

      En waar lees jij dat dan wel. als ik vragen mag? Ik heb het nergens daarover gehad.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •