Speciaal voor Gosseling... :-)
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/3 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 27

    Onderwerp: Speciaal voor Gosseling... :-)

    1. #1
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Speciaal voor Gosseling... :-)

      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    2. #2
      Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Berichten
      1.416
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Speciaal voor Gosseling... :-)

      Een wolf in schaapskleren.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    3. #3
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.096
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: Speciaal voor Gosseling... :-)

      Maak een transcript van het filmpje. Dan zal ik daar op reageren. Ik ga er niet naar kijken. Dit is een forum. Voor wie graag op filmpjes reageert kan terecht bij youtube.

    4. #4
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Re: Speciaal voor Gosseling... :-)

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Maak een transcript van het filmpje. Dan zal ik daar op reageren. Ik ga er niet naar kijken. Dit is een forum. Voor wie graag op filmpjes reageert kan terecht bij youtube.
      Durf je de waarheid niet meer aan te horen...? :-)
      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.

    5. #5
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.096
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: Speciaal voor Gosseling... :-)

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wizdom Bekijk Berichten
      Durf je de waarheid niet meer aan te horen...? :-)
      Ik reageer nooit op filmpjes hier. Je kunt niks van de inhoud quoten. Dan moet er eerst een transcript van worden gemaakt. Ik reageer alleen op geschreven artikelen. En over Joran van Klaveren heeft Revisor al een topic lopen waarin ik gereageerd heb.

      Met Van Klaveren heb ik niks. Noch met de PVV en noch met religie. Ik heb geen raakvlak met die man, dus ik zie geen aanleiding daar nu iets over te zeggen. Het doet mij totaal niks. Van Klaveren is niet mijn voorbeeld.

      En op welke "waarheid" doel jij?

    6. #6
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Re: Speciaal voor Gosseling... :-)

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Ik reageer nooit op filmpjes hier. Je kunt niks van de inhoud quoten. Dan moet er eerst een transcript van worden gemaakt. Ik reageer alleen op geschreven artikelen. En over Joran van Klaveren heeft Revisor al een topic lopen waarin ik gereageerd heb.

      Met Van Klaveren heb ik niks. Noch met de PVV en noch met religie. Ik heb geen raakvlak met die man, dus ik zie geen aanleiding daar nu iets over te zeggen. Het doet mij totaal niks. Van Klaveren is niet mijn voorbeeld.

      En op welke "waarheid" doel jij?
      De waarheid van de realiteit om ons heen en niet van onderbuik gevoelens, pseudo wetenschap en dogma's die sinds de middeleeuwen in leven worden gehouden... De waarheid van de goede moraal en zeden die de maatschappij toegevoegde waarde brengt in de vorm van geluk en voldoening zonder invloed of gebruik van materialisme of marketing... Het echte geluk...

      De waarheid die innerlijke rust en voldoening geeft...
      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.

    7. #7
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.096
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: Speciaal voor Gosseling... :-)

      Kijk van mij mag iedereen zich bekeren tot de islam. Dat is niet mijn zaak. Dat uitgerekend iemand zich van islamofoob tot moslim bekeert, betekent helemaal niet dat dit voor mij als atheďst een optie zou zijn. Religie ligt ver achter mij. Ik ben als kind met god groot gebracht, maar god heeft nooit echt een plaats in mijn hart gehad. In tegendeel. Ik sluit totaal uit dat ik mij ooit tot god zou richten.

    8. #8
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Re: Speciaal voor Gosseling... :-)

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Kijk van mij mag iedereen zich bekeren tot de islam. Dat is niet mijn zaak. Dat uitgerekend iemand zich van islamofoob tot moslim bekeert, betekent helemaal niet dat dit voor mij als atheďst een optie zou zijn. Religie ligt ver achter mij. Ik ben als kind met god groot gebracht, maar god heeft nooit echt een plaats in mijn hart gehad. In tegendeel. Ik sluit totaal uit dat ik mij ooit tot god zou richten.
      Wat is die bron van overtuiging? Ben jij een appel zonder boom? Als je zegt "Religie ligt ver achter mij" dan suggereert dat, dat je het hebt onderzocht en dat je tot een soort conclusie bent gekomen? Interessant om te weten wat die onderzoek precies heeft ingehouden en hoe je tot die zogenaamde definitieve conclusie bent gekomen?

      Zelfs de meest geleerde wetenschappers hebben door nieuwe wetenschappelijke bevindingen hun standpunt bijgestuurd? Waarom ben je dan zo absoluut in jou afwijzing als je als atheist juist op basis van rationele gronden mag ik aannemen atheistisch bent geworden?
      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.

    9. #9
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.096
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: Speciaal voor Gosseling... :-)

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wizdom Bekijk Berichten
      De waarheid van de realiteit om ons heen en niet van onderbuik gevoelens, pseudo wetenschap en dogma's die sinds de middeleeuwen in leven worden gehouden... De waarheid van de goede moraal en zeden die de maatschappij toegevoegde waarde brengt in de vorm van geluk en voldoening zonder invloed of gebruik van materialisme of marketing... Het echte geluk...

      De waarheid die innerlijke rust en voldoening geeft...
      "Waarheid". In de religieuze context een eng begrip. Religie is statisch en leunt op dogma's. Alleen de verlichting heeft ons bevrijd van dogma's en ruimte geschapen zonder schuldgevoel te mogen genieten van wat ons gelukkig maakt. Religie praat mensen een schuldgevoel aan. Daarom moet ik niets maar dan ook niets hebben van welke religie dan ook. Filosofen hebben doorgaans betere ideeën dan fundamentalisten.

    10. #10
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.096
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: Speciaal voor Gosseling... :-)

      Ik moet wel zeggen dat het een verademing is om te kunnen discussieren zonder dat er scheldwoorden vallen. Inhoudelijk dus.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •