Atheist geeft toe dat Evolutie theorie is DOOD!!!
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/5 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 42

    Onderwerp: Atheist geeft toe dat Evolutie theorie is DOOD!!!

    1. #1
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Atheist geeft toe dat Evolutie theorie is DOOD!!!

      Creatie is verworden tot informatie technologie...

      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    2. #2
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Re: Atheist geeft toe dat Evolutie theorie is DOOD!!!

      Van DNA naar Eiwit... Op informatie gebaseerde produktie process...

      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.

    3. #3
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Re: Atheist geeft toe dat Evolutie theorie is DOOD!!!

      Volg niet de weg naar de hel van Atheisten...
      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.

    4. #4
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Re: Atheist geeft toe dat Evolutie theorie is DOOD!!!

      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.

    5. #5
      Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Locatie
      Bijlmer
      Berichten
      7.439
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556382

      Standaard Re: Atheist geeft toe dat Evolutie theorie is DOOD!!!

      Ik begrijp het toch niet helemaal.
      Heb je niet ergenz een filmpje dat de filmpjes kan toelichten?

    6. #6
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Re: Atheist geeft toe dat Evolutie theorie is DOOD!!!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Ik begrijp het toch niet helemaal.
      Heb je niet ergenz een filmpje dat de filmpjes kan toelichten?
      Ik dacht dat jij zo goed ingelicht was over evolutie theorie en wetenschap als verdediger van het atheisme en nu vertel je me dat je de filmpjes niet begrijpt? Dat is wel tegenstrijdig?
      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.

    7. #7
      Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Locatie
      Bijlmer
      Berichten
      7.439
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556382

      Standaard Re: Atheist geeft toe dat Evolutie theorie is DOOD!!!

      Tja, raar he.
      Misschien bedoelde ik het niet heel erg serieus.
      Wie weet ... alhoewel een goede verstaander heeft aan een half woord genoeg en iemand met sterke eigen ideeen heeft geen filmpjes van derden nodig om zijn punt te hoeven maken.

      Laat ik er dan toch maar een paar woorden aan vuil maken. Want trollen is eigenlijk te flauw, mijn excuses daarvoor.

      Ik vind het plaatsen van ellelange filmpjes een teken van een geestelijke armoede.
      En vooral deze filmpjes, want echt, ze zijn ontzettend stompzinnig. De ene is nog stompzinniger dan de andere.

      Het enige wat er uit blijkt is dat er een groot aantal islamitische theologen bestaan die niets, maar dan ook niet van wetenschap begrijpen. En omdat jij ze plaatst (en in het verleden al ontzettend rare opmerkingen over wetenschappen hebt gemaakt) is mijn conclusie: jij ook niet.

    8. #8
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Re: Atheist geeft toe dat Evolutie theorie is DOOD!!!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Tja, raar he.
      Misschien bedoelde ik het niet heel erg serieus.
      Wie weet ... alhoewel een goede verstaander heeft aan een half woord genoeg en iemand met sterke eigen ideeen heeft geen filmpjes van derden nodig om zijn punt te hoeven maken.

      Laat ik er dan toch maar een paar woorden aan vuil maken. Want trollen is eigenlijk te flauw, mijn excuses daarvoor.

      Ik vind het plaatsen van ellelange filmpjes een teken van een geestelijke armoede.
      En vooral deze filmpjes, want echt, ze zijn ontzettend stompzinnig. De ene is nog stompzinniger dan de andere.

      Het enige wat er uit blijkt is dat er een groot aantal islamitische theologen bestaan die niets, maar dan ook niet van wetenschap begrijpen. En omdat jij ze plaatst (en in het verleden al ontzettend rare opmerkingen over wetenschappen hebt gemaakt) is mijn conclusie: jij ook niet.
      De meeste zijn geen ellenlange filmpjes. Ik post bewust geen ellenlange filmpjes omdat ik weet dat veel mensen niet de tijd en geduld hebben om een te lang filmpje te bekijken. Maar ik neem aan dat gemiddelde geïnteresseerde lezer een grotere attentie vermogen heeft dan dat van een goudvis :-)

      De wetenschappelijke filmpjes die ik toon zijn onderbouwt met de huidige stand van de wetenschap vanuit de deskundigheid van de wetenschap zelf... Dus als je de filmpjes afvalt val je niet mij af maar de wetenschap...

      Omdat een atheïst zichzelf heeft opgelegd om niets anders in overweging te nemen dan de wetenschap van redenatie en observatie kun je als serieuze atheïst wetenschap niet naast je neerleggen als het niet uitkomt...

      Anders ben je geen haar beter dan een aanhanger van welk geloof dan ook omdat je slechts uit gaat van je onderbuik maar dat niet kunt staven met logisch beredeneren gecombineerd met wetenschappelijke observatie...

      Dus als je inhoudelijk wilt reageren dan zit je in de wedstrijd anders moet je toegeven dat je slechts één onderbuik gelovige bent...
      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.

    9. #9
      Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Locatie
      Bijlmer
      Berichten
      7.439
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556382

      Standaard Re: Atheist geeft toe dat Evolutie theorie is DOOD!!!

      Nee, de filmpjes zijn niet naar de laatste stand van de wetenschap.
      Dat beweren ze, maar dat is niet zo. Althans niet de filmpjes die ik heb bekeken. Het betreft telkens gelovige mensen die uit de wetenschap krenten aan pikken zijn om hun niet wetenschappelijke levensbeschouwing te onderbouwen.

      God is geen en kan ook nooit een object van de wetenschappelijk zijn. Het is een per definitie namelijk een niet kenbare grootheid, oneindig en eindeloos; mensen en hun rationele begripsvermogen is dat niet.

      Al dan niet atheist zijn is daardoor ook geen 'wetenschappelijke' kwestie. Dat beweert ook geen enkele serieuze wetenschapper. Ik heb mijn atheisme ook nooit op wetenschappeljjke gronden verdedigd. Goden interesseren mij niet. Ik vind ze nietszeggend. Dat sluit voor mij spiritualiteit niet uit, alleen is die niet aan een een-of-meerdere-goden-voorgesteld-als-persoon gekoppeld.

      De evolutieleer staat als een huis. En als jij antibiotica slikt dan vertrouw je impliciet op de binnen de evolutieleer gestelde mechanismes. Hoe denk je dat bacteriele resistentie ontstaat, hoe nieuwe antibiotica wordt ontwikkeld.
      Je vetrouwd op de evolutieleer als je een DNA test doet, gen-therapie ondergaat enz enz enz.

      Maar goed, we hebben deze discussie al zo vaak gevoerd.
      Mijn vermoeden is dat je geen wetenschappelijke achtergrond rond hebt, nooit Popper, Locke, Kant, Hume, Descartes of Newton tot je hebt genomen.

      Ik kan niet anders dan constateren dat je niet in staat bent de criteria te formuleren op grond waarvan je kunt vast stellen of de wetenschappelijke claims in die filmpjes van je kloppen.

      Prima hoor, maar heus, je zet jezelf, vanuit wetenschappelijk perspectief iedere keer volledig voor schut als je dit soort filmpjes als wetenschappelijk verantwoord presenteert.

      Voor het overige, zie de bezwaren van Rob G. over de onmogelijkheid om die filmpjes kritisch te bespreken.

    10. #10
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.924
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Atheist geeft toe dat Evolutie theorie is DOOD!!!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wizdom Bekijk Berichten
      De wetenschappelijke filmpjes die ik toon zijn onderbouwt met de huidige stand van de wetenschap vanuit de deskundigheid van de wetenschap zelf... Dus als je de filmpjes afvalt val je niet mij af maar de wetenschap...
      Je bent totaal gestoord. Indien het duidelijk wetenschappelijk bewijs is die door de Koran wordt gestaafd - wat werkelijk hot news of the day zou zijn, waarom kom je dan niet met de betreffende Koran soera's, in plaats van al dat stompzinnig salafistisch geleuter van een stelletje oplichtende zakkenvullers?
      Volgens mij ben je met dit gedoe niets anders dan een totaal verdwaasde nep moslim.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •