Een genuanceerd verhaal over gearrangeerde huwelijken - Pagina 5
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 5/5 EersteEerste ... 45
    Resultaten 41 tot 49 van de 49

    Onderwerp: Een genuanceerd verhaal over gearrangeerde huwelijken

    1. #41
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.917
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Een genuanceerd verhaal over gearrangeerde huwelijken

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Dat wil ik wel toelichten. Knuppeltje deelt gemakkelijk uit maar als hij een snedige opmerking voor zijn kiezen krijgt is het huilen en moet de Moderator komen opdraven.

      Voorbeelden te over. Richting Marsipulami en zijn geloof zijn door Knuppeltje gebezigde termen als smerig Jezuietje niet zelden en wordt zijn geloof ronduit belachelijk gemaakt.

      Dat wil je allemaal niet lezen, vandaar ook dat ik jou beticht van selectieve verontwaardiging.

      Kijk wat Rob allemaal voor zijn kiezen krijgt, bij de wilde konijnen af. Knuppeltje kan er ook wat van.

      Mijn opmerking was beslist niet hatelijk bedoeld, de satire druipt er vanaf. Ik wil de eerste zijn die excuses aanbiedt voor welke onwelgevallige opmerking dan ook mijnerzijds. Met uw goedvinden laat ik dat na inzake Knuppeltje.

      Wie uitdeelt moet ook maar eens leren incasseren.
      Dat had inderdaad niet gehoeven.

      Maar, Mars en ik weten heel goed waarom ik hem wel eens zo noem. Daarover heeft hij zich dan ook nooit beklaagd - en nog steeds kunnen wij goed met elkaar overweg. Mars is wat dat betreft blijkbaar toch iets slimmer dan jij. Daarbij gaat het dan niet over geloof maar over zijn jezuïtische debattechniek. Maar daarbij wordt er noch door hem of mij gescholden.
      De oprichter van de jezuïetenorde, Ignatius de Loyola, zei ooit: "Wij zijn verplicht om het wit dat wij zien - zwart te noemen, als de heilige moederkerk dat van ons vraagt". Kortom: de leugen laten prevaleren boven de waarheid om een debat te sturen.
      Onze Mars is daar heel bedreven in, wat op zich heel knap is, maar wel heel vervelend, In ieder geval is hij daar zo goed in, dat jij het niet kunt zien - of niet wilt zien. Dat laatste is niet echt een pré.

      Ook wat Gosseling betreft is het iedere keer terecht wat ik zeg. Hij provoceert maar al te graag vanuit een totaal - of totaal vermeend - gebrek aan kennis van de materie waarover hij dan provoceert. Dat doet hij dan alleen maar om te rellen., net zoals jij in bepaalde topics maar al te graag doet.

      Haha, zou je het gemeend hebben?

      Zo is dat - dus niet zo zeuren, ja! Lachu!!!!!
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    2. #42
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Een genuanceerd verhaal over gearrangeerde huwelijken

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten

      Haha, zou je het gemeend hebben?

      Zo is dat - dus niet zo zeuren, ja! Lachu!!!!!
      Oké, eens.

    3. #43
      Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Berichten
      26.421
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011808

      Standaard Re: Een genuanceerd verhaal over gearrangeerde huwelijken

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Dat had inderdaad niet gehoeven.

      Maar, Mars en ik weten heel goed waarom ik hem wel eens zo noem. Daarover heeft hij zich dan ook nooit beklaagd - en nog steeds kunnen wij goed met elkaar overweg. Mars is wat dat betreft blijkbaar toch iets slimmer dan jij. Daarbij gaat het dan niet over geloof maar over zijn jezuïtische debattechniek. Maar daarbij wordt er noch door hem of mij gescholden.
      De oprichter van de jezuïetenorde, Ignatius de Loyola, zei ooit: "Wij zijn verplicht om het wit dat wij zien - zwart te noemen, als de heilige moederkerk dat van ons vraagt". Kortom: de leugen laten prevaleren boven de waarheid om een debat te sturen.
      Onze Mars is daar heel bedreven in, wat op zich heel knap is, maar wel heel vervelend, In ieder geval is hij daar zo goed in, dat jij het niet kunt zien - of niet wilt zien. Dat laatste is niet echt een pré.

      Ook wat Gosseling betreft is het iedere keer terecht wat ik zeg. Hij provoceert maar al te graag vanuit een totaal - of totaal vermeend - gebrek aan kennis van de materie waarover hij dan provoceert. Dat doet hij dan alleen maar om te rellen., net zoals jij in bepaalde topics maar al te graag doet.

      Haha, zou je het gemeend hebben?

      Zo is dat - dus niet zo zeuren, ja! Lachu!!!!!

      Mars één van de waardevolste prikkers hiero. Hij wordt natuurlijk voor alles en nog wat uitgemaakt omdat hij veel slimmer is en beter debatteert.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    4. #44
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.108
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: Een genuanceerd verhaal over gearrangeerde huwelijken

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Mars één van de waardevolste prikkers hiero. Hij wordt natuurlijk voor alles en nog wat uitgemaakt omdat hij veel slimmer is en beter debatteert.
      Iemand vals beschuldigen vindt hij geen punt. Dat valt volgens mars gewoon onder "vrijheid van mening". Dat vind ik geen voorbeeld van "slim debatteren". (Topic inmiddels verwijderd door Joesoef. )

      Heb jij een concreet voorbeeld paraat waaruit blijkt dat Mars veel slimmer is en beter debatteert?

      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

    5. #45
      Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Berichten
      26.421
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011808

      Standaard Re: Een genuanceerd verhaal over gearrangeerde huwelijken

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Iemand vals beschuldigen vindt hij geen punt. Dat valt volgens mars gewoon onder "vrijheid van mening". Dat vind ik geen voorbeeld van "slim debatteren". (Topic inmiddels verwijderd door Joesoef. )

      Heb jij een concreet voorbeeld paraat waaruit blijkt dat Mars veel slimmer is en beter debatteert?
      Zoek 10 willekeurige topics op waar hij wordt uitgescholden, ik schat dat 8 van de 10 topics hij het daar veel beter doet.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    6. #46
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.108
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: Een genuanceerd verhaal over gearrangeerde huwelijken

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Zoek 10 willekeurige topics op waar hij wordt uitgescholden, ik schat dat 8 van de 10 topics hij het daar veel beter doet.
      Waarom moet ík dat opzoeken? Jij komt met een stelling: "Mars één van de waardevolste prikkers hiero. Hij wordt natuurlijk voor alles en nog wat uitgemaakt omdat hij veel slimmer is en beter debatteert." Iemand die hier met een stelling komt over anderen hoort dat minstens te onderbouwen met quotes. Jij die zo hoog opgeeft over feiten en rechten. Je neemt er een loopje mee.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

    7. #47
      Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Berichten
      26.421
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011808

      Standaard Re: Een genuanceerd verhaal over gearrangeerde huwelijken

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Waarom moet ík dat opzoeken? Jij komt met een stelling: "Mars één van de waardevolste prikkers hiero. Hij wordt natuurlijk voor alles en nog wat uitgemaakt omdat hij veel slimmer is en beter debatteert." Iemand die hier met een stelling komt over anderen hoort dat minstens te onderbouwen met quotes. Jij die zo hoog opgeeft over feiten en rechten. Je neemt er een loopje mee.
      Ik heb geen behoefte om over personen te discussiëren. Ik heb mijn mening gegeven, that's it.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    8. #48
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Berichten
      585
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Een genuanceerd verhaal over gearrangeerde huwelijken

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Het is een feitelijke constatering heer Joes. Zou je jezelf niet meer druk moeten maken om enige andere lieden hier wiens uitspraken ten hemel schreiend zijn?

      Wat maakt jou zo achterbaks selectief?
      Nu je zelfs van een mod hoort dat je achterbaks reageert ( Rat,geconstateerd door een lid Al-Sawt) wijs je met je vingers naar anderen.

      Jij bent geen haar beter dan degene die jij beschuldigd en je zit nu als een klein kind te wijzen naar anderen.


      Pak die spiegel en gedraag je een keer zonder leden te schofferen,beledigen en een heel volk te ontkennen op een zieke provocerende wijze.

      JIj hebt echt geluk dat je op Maroc.nl zit en dat het beheer zeer coulant is want op Marokko.nl hadden ze jou allang gebanned.

      Leer mij Jasmina kennen.

    9. #49
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Berichten
      585
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Een genuanceerd verhaal over gearrangeerde huwelijken

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Mars één van de waardevolste prikkers hiero. Hij wordt natuurlijk voor alles en nog wat uitgemaakt omdat hij veel slimmer is en beter debatteert.
      Helemaal met je eens Revisor.

      Met één kanttekening; Marsipulami heb ik nooit kunnen betrappen op discriminatie,blasphemie en provoceren of trollen. Hij is echt humaan ingesteld en gelooft in het goede van de mens.

      Mede daarom heb ik Marsipulami ook hoog zitten en niet enkel omdat hij hier op NVDD weerwoord moet bieden aan notoire Internet-islamhaters.

      Waar ik het meest respect voor heb is dat hij het iedere keer opneemt voor de gelovigen.

      Ik vind dat een goede zaak want ik geloof net als jij en de overgrote meerderheid van de leden op dit forum in een God.

      Dat andere leden daar anders over denken is hen goed recht maar ga niet zitten provoceren of het geloof als hersenspinsel wegzetten ( Olive Yao deed dat,topic werd verplaatst door Joessoef).

      Want dan schoffeer en beledig je mensen tot diep in hen ziel. Gelukkig hebben de mods daar wel een balans in gevonden.


      En wat mij het meest opvalt sinds Joessoef zijn intrede heeft gedaan is dat veel forumleden ineens goed op hen woorden letten.

      Nu zijn die NVDDérs ineens heel braaf.
      Laatst gewijzigd door Artikel1; 05-12-19 om 19:20.

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •