Eindelijk een Brexit. Britse Pond door het dak en de beurzen wereldwijd in hosanna-stemming - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/5 EersteEerste 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 41

    Onderwerp: Eindelijk een Brexit. Britse Pond door het dak en de beurzen wereldwijd in hosanna-stemming

    1. #11
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.905
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Eindelijk een Brexit. Britse Pond door het dak en de beurzen wereldwijd in hosanna-stemming

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Oké, wat 'regelt' Europa met haar begroting dan voor Nederland?
      Wat regelt Nederland voor Europa?
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    2. #12
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Eindelijk een Brexit. Britse Pond door het dak en de beurzen wereldwijd in hosanna-stemming

      Ik herhaal nogmaals de vraag: wat 'regelt' Europa met haar begroting dan voor Nederland?

    3. #13
      Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Locatie
      Sneek
      Leeftijd
      55
      Berichten
      3.205
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286229

      Standaard Re: Eindelijk een Brexit. Britse Pond door het dak en de beurzen wereldwijd in hosanna-stemming

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Ik herhaal nogmaals de vraag: wat 'regelt' Europa met haar begroting dan voor Nederland?
      Ik dacht dat Europa nogal veel regelt en dat erover wordt geklaagd dat ze zoveel regelen. Maar jij hoort niet tot deze groep van klagers?

    4. #14
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.905
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Eindelijk een Brexit. Britse Pond door het dak en de beurzen wereldwijd in hosanna-stemming

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Ik herhaal nogmaals de vraag: wat 'regelt' Europa met haar begroting dan voor Nederland?
      Zoals gewoonlijk kan ene onwetende meer vragen dan tien wetende kunnen beantwoorden. Maar beste trol, ik heb in mijn antwoord aan Gosseling daarvan al een heel goed voorbeeld gegeven.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    5. #15
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Eindelijk een Brexit. Britse Pond door het dak en de beurzen wereldwijd in hosanna-stemming

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Zoals gewoonlijk kan ene onwetende meer vragen dan tien wetende kunnen beantwoorden. Maar beste trol, ik heb in mijn antwoord aan Gosseling daarvan al een heel goed voorbeeld gegeven.
      Ik heb het over Nederland, jij hebt het over de Grieken.

    6. #16
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.905
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Eindelijk een Brexit. Britse Pond door het dak en de beurzen wereldwijd in hosanna-stemming

      Zeker, en hoe Europa ervoor zorgde dat ook onze banken daarbij niet omvielen en onze spaarcentjes niet in dat Griekse gat verdwenen. Ik weet dat het een moeilijke materie is, maar toch.

      En nu opgesodemieterd met je achterlijk getrol, ja!
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    7. #17
      Draaksteker H.P.Pas's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2005
      Locatie
      Turicum
      Berichten
      15.457
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      723396

      Standaard Re: Eindelijk een Brexit. Britse Pond door het dak en de beurzen wereldwijd in hosanna-stemming

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Ik heb het over Nederland, jij hebt het over de Grieken.
      Lees dit eens op je gemakje door.

      Of dit.

      Of dit.
      Overtuigingen zijn gevaarlijker vijanden der waarheid dan leugens.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    8. #18
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Eindelijk een Brexit. Britse Pond door het dak en de beurzen wereldwijd in hosanna-stemming

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Zeker, en hoe Europa ervoor zorgde dat ook onze banken daarbij niet omvielen en onze spaarcentjes niet in dat Griekse gat verdwenen. Ik weet dat het een moeilijke materie is, maar toch.

      En nu opgesodemieterd met je achterlijk getrol, ja!
      Je liegt dat je barst. Dat stompzinnige geschreeuw kan niet verhullen dat je werkelijk geen idee hebt wat er zich heeft afgespeeld.

      In ING is door de NL belastingbetaler gered en niet door Brussel. Wouter Bos is 'snachts nog zijn bed uit getrommeld om met vele miljarden de balans van de ING te versterken. Men was bang voor een bankrun waarbij het slechts een kwestie van dagen was alvorens de ING kn omvallen.;

      De verliezen die Nederlandse banken hebben geleden, zijn voor het grootste gedeelte via de balans gelopen. Een kleiner deel is afgeschreven via de winst- en verliesrekening, ofwel volledig afgeboekt.

      De Fortis, ABN AMRO en SNS Reaal zijn toen staatsbanken geworden en gered door de NEDERLANDSE BELASTINGBETALER en niet door de EU. Sterker nog, ze kregen boetes vanuit Brussel vanwege de staatssteun.

      Die EU gekkies zoals Knuppeltje zijn helemaal de weg kwijt.

    9. #19
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Eindelijk een Brexit. Britse Pond door het dak en de beurzen wereldwijd in hosanna-stemming

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.P.Pas Bekijk Berichten
      Lees dit eens op je gemakje door.

      Of dit.

      Of dit.
      Allemaal leuk en aardig, maar zo ongeveer de helft van het budget van de EU bestaat uit landbouwsubsidies.

      Het enige wat we hiermee bereiken is het bestraffen van de arbeidsproductiviteit van onze agrariërs die mede dankzij instituten zoals TU Wageningen tot de meest productieve ter wereld behoren.

      Het is een heen- en weer geschuif van >150 miljard per jaar aan landbouwsubsidies tussen de noordelijke landen en landen waar ze nog met ezels en paarden het land bewerken.

      De EU is nu vrijwel niet meer dan een agrarische coöperatie waar we per saldo weinig tot niets aan hebben gehad.

      De idiote Noord-Koreaanse EU wetgeving wat heeft o.a. geresulteerd in melkplassen en boterbergen. We bestraffen ons zelf. De Sovjet 5 jarenplannen waren effectiever.

    10. #20
      losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Locatie
      The dark side of the moon
      Berichten
      31.189
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Eindelijk een Brexit. Britse Pond door het dak en de beurzen wereldwijd in hosanna-stemming

      Er gaat 38% naar landbouw
      https://www.volkskrant.nl/kijkverder...rland-terecht/

      deel op aan administratieve kosten...






    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •