‘Brussel hanteert dubbele standaard’ - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 20 van de 20

Onderwerp: ‘Brussel hanteert dubbele standaard’

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110978

Standaard Re: ‘Brussel hanteert dubbele standaard’

Maar nu weet ik nog steeds niet wat Joesoef zijn opmerking over 'rechtse mantra en korte teentjes van rechts' met het onderwerp van deze topic te maken heeft. En volgens mij wil hij dat niet eens uitleggen ook.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360619

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Iedereen met een beetje kennis van statistiek zou zich niet druk moeten maken over LHBT'erd en een teruglopend geboortcijfer. Wat een frivool geklets nou weer.

Deze mevrouw praat recht wat krom is door appels met peren te vergelijken. Komt ze met de afschaffing van het raafgevendr referendum op de proppen als 'bewijs' voor de afbraak van de democratie in Nederland.
      Gaap.
      Afbraak? Waar staat dat?
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110978

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Afbraak? Waar staat dat?
      Ze stelt dat er een deel van onze democratie is ophouden te bestaan. Zoiets zou in feite afbraak afbraak zijn.

Die dame verdedigt een volslagen corrupt bewind - en heeft ook nog de gore lef om een grote bek over ons open te trekken.

Naar de galeien met dat mens, ja. En rap ook.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

F O R U M T R O L L
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Maar nu weet ik nog steeds niet wat Joesoef zijn opmerking over 'rechtse mantra en korte teentjes van rechts' met het onderwerp van deze topic te maken heeft. En volgens mij wil hij dat niet eens uitleggen ook.
      Hij bedoelt misschien dat mensen die niet rechts zijn "lange tenen" hebben...

losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      173255

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Fortuyn en van Gogh denken daar heel anders over.

Zet het woordje extreem ervoor en de idioten aan beide zijden mogen ze wat mij betreft preventief ruimen. Haal datzelfde woordje weg en de belangen, behoeften, verschillen zijn veel kleiner dan politici je willen dat je denkt.

Ik ben apolitiek. Dwz, ik heb niets met politici en stem met bezwaar.

Al heb ik ook niet veel met de linkse kerk, maat mij wel opvalt is dat rechts anders denkenden altijd persoonlijk aanvalt, het steeds heeft over linkse kerk bla bla en men nauwelijks feitelijk op inhoud in gaat. Niet dat links heilig is maar daar zie je het veel minder.

Voor knuppeltje ook duidelijk genoeg?

Banned
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Het past in een klimaat waarin lhbti’ers als een plaag worden behandeld.
      Ik wist tot een jaar geleden oprecht niet wat een lhbti’er is. Het begon een beetje te dagen na de hele discussie rondom genderneutrale toiletten.

Dat je als man verder door het leven wil gaan als vrouw, kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar met baard? Die zag je vroeger tegen betaling als kermisattractie op de kermis. Freaks of nature.

Of ben ik nu heel onaardig?

F O R U M T R O L L
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demorgen.be
      Songfestival ‘te gay’ voor Oost-Europa: steeds meer landen bedanken ervoor

Steeds meer voormalige Oostbloklanden bedanken voor het Eurovisiesongfestival. Het ‘homo-festijn’ strookt niet met de conservatieve, christelijke waarden. Het past in een klimaat waarin lhbti’ers als een plaag worden behandeld.
      De grootste netto-ontvangers in de EU zijn corrupt, ideologisch anti-lhbti, en smijten met geld van de gemeenschap. Landen die wat mij betreft nooit lid hadden moeten worden van de EU. Smijten met gratis geld.

Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360619

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joesoef Bekijk Berichten
      Ik ben apolitiek. Dwz, ik heb niets met politici en stem met bezwaar.

Al heb ik ook niet veel met de linkse kerk, maat mij wel opvalt is dat rechts anders denkenden altijd persoonlijk aanvalt, het steeds heeft over linkse kerk bla bla en men nauwelijks feitelijk op inhoud in gaat. Niet dat links heilig is maar daar zie je het veel minder.

Bedankt voor de toelichting.

Ik merk juist dat links daar veel verder in gaat. Nieuwe vreemde eenden in de politieke bijt bestempelen als gevaarlijk. Opzettelijk bepaalde zaken uitvergroten en heel snel WO2 en fascisme erbij slepen.

Dat als gevaarlijk wegzetten vind ik echt een linkse hobby. Samen met de mening dat ze het beter uit moeten leggen als kiezers zich van hen afkeren. Niet de conclusie trekken dat hun standpunten niet breed genoeg gedeeld worden want dat gaat er niet in. Zij zijn tenslotte de goeden. Zij zijn het morele kompas. Zie Klaver, zie Jetten. Intussen trekken ze zich zelf niets van hun stokpaardjes aan en vliegen ze voor Jan Lul de hele wereld rond.
      Zie de baasjes bij de NPO die links lullen en via allerlei louche omwegen hun zakken rechts vullen viaeiegn bedrijfjes. Van Nieuwkerk, Pauw, Jaspers, voorheen Paul de Leeuw.

Het is 1 pot nat. Mooie praatjes maar zodra ze bij de geldkraan komen gaan ze er onbeschaamd aanhangen. Links of rechts maakt niet uit.
      De wereld wordt een stuk transparanter door minder te luisteren naar wat mensen zeggen en meer te kijken naar wat ze doen.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110978

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joesoef Bekijk Berichten

Die vind begrippen als 'linkse' of 'rechtse' kerk' - twee begrippen als lijnrecht tegenover elkaar staand - veel te eng geformuleerd.

Bovendien is er geen enkele politieke partij in een van die twee hokken te stoppen. Ze hebben allemaal wat je als zogenaamde 'linkse' of 'rechtse' standpunten zou kunnen noemen. Als er al een algemene consensus over 'links' en 'rechts' zou zijn. En die consensus is er dus niet.

Bovendien wordt al dat geleuter daarover veelal rechtstreeks aangestuurd door de onderbuik en leidt dat nergens toe. Knuppeltje heeft daaraan dan ook nooit meegedaan - en gaat dat ook nu niet doen.

Verder vind knuppeltje het goed van je dat je wel gaat stemmen. Probeer dat vol te houden.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110978

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      De grootste netto-ontvangers in de EU zijn corrupt, ideologisch anti-lhbti, en smijten met geld van de gemeenschap. Landen die wat mij betreft nooit lid hadden moeten worden van de EU. Smijten met gratis geld.
      Gosseling, ook nu lul je weer veel teveel.

Het is heel makkelijk om achteraf te roepen dat die landen nooit lid van de EU hadden mogen worden. Maar destijds viel de Sovjet-Unie tot ieders verbazing razendsnel uiteen. Daardoor veranderde politiek gezien heel Europa in sneltreinvaart.

Daardoor ontstond het gevaar dat heel Oost-Europa in een totale chaos zou veranderen, wat ook hele grote gevolgen voor West-Europa zou hebben gehad. Dat wilde men koste wat koste verhinderen. Bovendien zouden die landen als lid voor een veel groter afzetmarkt kunnen zorgen.

Dat een en ander niet gelopen is zoals het zou moeten, is juist. Maar destijds werd er gespeeld met de kaarten en de spelers die men had. En voor die laatsten was het allemaal een onbekend en heel onzeker spel.

Dat er daarna verzuimd is om die landen beter bij de les te houden - is waar, maar daar zijn alle andere lidstaten - en vooral die waar men vindt dat Europa vooral geen macht moet krijgen - ook verantwoordelijk voor.

Bovendien, Gosseling, hebben wij al meer dan honderd jaren de tijd gehad om aan onze democratie te werken. De Oost Europese landen komen daarbij vergeleken maar net onder een daarvoor vele eeuwen heersende dictatuur uit gekropen.

Maar je kunt niet ontkennen dat Europa er nu werk van maakt. Misschien te weinig - en in ieder geval te laat, maar toch. Ze kunnen daar Timmermans bloed wel drinken, en die Hongaarse minister kan zoveel klaag-interviews geven als ze wilt, maar toch.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten