Volgens RT... Loopt Westen nu al achter in wapenwedloop...
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 3 van de 3

    Onderwerp: Volgens RT... Loopt Westen nu al achter in wapenwedloop...

    1. #1
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Volgens RT... Loopt Westen nu al achter in wapenwedloop...

      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.

    2. #2
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.110
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: Volgens RT... Loopt Westen nu al achter in wapenwedloop...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wizdom Bekijk Berichten
      Neem een voorbeeld aan Costa Rica

    3. #3
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Volgens RT... Loopt Westen nu al achter in wapenwedloop...

      @Wizz

      Ik zou niet weten waarvoor de NATO nog zou moeten worden ingezet. Tegen wie moeten we vechten, dan?

      De wereld is er een stuk veiliger op geworden sinds de Koude Oorlog. Er zijn nog wel een aantal schurkenstaten waarvan een zekere dreiging uit gaat zoals Noord-Korea en Iran, maar dat was het dan zo ongeveer ook wel.

      Inzake het Midden-Oosten valt de dreiging naar mijn bescheiden mening ook allemaal wel mee. Zonder Egypte in de gelederen zal er nooit meer iets worden ondernomen richting Israël, althans naar mijn bescheiden mening.

      Iran, ferme taal maar stelt militair gezien ook weinig voor.

      Een inwoner van de VS, Iran, Nederland of Irak, iedereen wil een dak boven zijn hoofd en zo goed als kwaad in een zekere welvaart leven en vooral gelukkig zijn.

      Ik heb zo mijn twijfels of dat in Iran mogelijk is. De (religieuze) overheid bepaalt de leefregels en is er weinig ruimte voor individualiteit en individuele ontplooiing. Misschien zit ik er helemaal naast, maar m.i. heeft het een verlammende invloed op de maatschappij als geheel.

      Met alle respect voor je religieuze opvatting overigens. Van religie heb ik geen kaas gegeten en onthoud me meestal dan ook van commentaar in dergelijke discussies.

      Ik zou dezelfde mening zijn toegedaan als een christelijke regering in Nederland mij al te zeer dwingende leefregels zou opleggen.

      De term 'rechts' is hier een vies woord, maar ik geloof oprecht dat het belang van welk collectief dan ook ondergeschikt is aan het belang van het individu en de individuele vrijheid. Dit uiteraard binnen de krijtlijnen van het wetboek van strafrecht.

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •