Iraanse generaal Soleimani gedood bij een aanslag... Escalatie in de Perzische Golf dreigt... - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/4 EersteEerste ... 234 LaatsteLaatste
    Resultaten 21 tot 30 van de 40

    Onderwerp: Iraanse generaal Soleimani gedood bij een aanslag... Escalatie in de Perzische Golf dreigt...

    1. #21
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Berichten
      585
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Iraanse generaal Soleimani gedood bij een aanslag... Escalatie in de Perzische Golf dreigt...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Die discussie zou ik niet aangaan Desi.

      Dat doe ik wel omdat ik heilig overtuigd ben van het gelijk van de overgrote meerderheid van de wereldbevolking.

      IK heb het enkel over Pisraelische Nobelprijswinnaars!!!!

      En je zult zien dat het aantal gaat dalen.

      Marokkaanse,Franse,Turkse,Irakese joden etc etc moet je daar niet in meenemen.

      Ik wil wel eens lezen hoeveel joden uit Groot -Pisrael de nobelprijs hebben gewonnen,

      Kan jij daar cijfers van plaatsen?

    2. #22
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Berichten
      11.872
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776496

      Standaard Re: Iraanse generaal Soleimani gedood bij een aanslag... Escalatie in de Perzische Golf dreigt...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Artikel1 Bekijk Berichten
      Dat klopt niet Super.

      Het aantal Joodse Nobelprijswinnaars is maar 20% in vergelijking met de andere winnaars.
      20% is 1 op 5, dus dat is veel in deze kwestie.

      Verder,
      "In een interview met de BBC verklaarde de hoofdcurator van het Nobelmuseum, Gustav Källstrand, in 2016 dat academische disciplines sinds de vorige eeuw sterk zijn veranderd. Zo’n eeuw geleden waren er ongeveer duizend natuurkundigen. Nu zijn het er wereldwijd honderdduizenden (misschien zelfs een miljoen), waardoor het aantal onderzoekers die de Nobelprijs verdienen maar nog niet hebben gekregen, steeds verder oploopt. "

      bron :https://www.nationalgeographic.nl/ge...wie-slechts-48

      Ik heb de pest aan zowel anti-semitisme als aan islamofobie, Artikel1. Ik ben in de schaduw van de oorlog geboren en deels opgegroeid, dus weet heel goed dat het fout kan gaan zo gauw mensen onderscheid gaan maken (discriminatie).

    3. #23
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Berichten
      585
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Iraanse generaal Soleimani gedood bij een aanslag... Escalatie in de Perzische Golf dreigt...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      20% is 1 op 5, dus dat is veel in deze kwestie.

      Verder,
      "In een interview met de BBC verklaarde de hoofdcurator van het Nobelmuseum, Gustav Källstrand, in 2016 dat academische disciplines sinds de vorige eeuw sterk zijn veranderd. Zo’n eeuw geleden waren er ongeveer duizend natuurkundigen. Nu zijn het er wereldwijd honderdduizenden (misschien zelfs een miljoen), waardoor het aantal onderzoekers die de Nobelprijs verdienen maar nog niet hebben gekregen, steeds verder oploopt. "

      bron :https://www.nationalgeographic.nl/ge...wie-slechts-48

      Als ik aan jou denk moet ik aan die vervormde mislukte piemels denken,Eke.

    4. #24
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Berichten
      11.872
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776496

      Standaard Re: Iraanse generaal Soleimani gedood bij een aanslag... Escalatie in de Perzische Golf dreigt...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Artikel1 Bekijk Berichten
      Als ik aan jou denk moet ik aan die vervormde mislukte piemels denken,Eke.

      Hoe haalde jij het in Godsnaam in je hoofd om mij op die smerige wijze op het verkeerde been te kunnen zetten?

      Wat jij toen hebt gedaan is regelrecht walgelijk en een inbreuk op mijn sexuele integriteit!!



      Maar je gaat je antwoord krijgen,oude dame.

      Jonge heer, ik ga niet met jou in discussie . Je kent de afspraak.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

    5. #25
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Berichten
      585
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Iraanse generaal Soleimani gedood bij een aanslag... Escalatie in de Perzische Golf dreigt...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      Jonge heer, ik ga niet met jou in discussie. Je kent de afspraak.
      Ik ben echt sneller dan jij want wat jij hebt gekopieerd had ik al in een oogwenk verwijderd.


      Zie je? Je bewijst nu zelf dat je oud bent en traag reageert.

    6. #26
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Berichten
      11.872
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776496

      Standaard Re: Iraanse generaal Soleimani gedood bij een aanslag... Escalatie in de Perzische Golf dreigt...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Artikel1 Bekijk Berichten
      Ik ben echt sneller dan jij want wat jij hebt gekopieerd had ik al in een oogwenk verwijderd.


      Zie je? Je bewijst nu zelf dat je oud bent en traag reageert.
      Ja, liefie, ik ben oud en traag. Maar ik blijf aan m'n innerlijke groei werken. Doe je voorzichtig met jezelf ? Er is maar 1 artikeltje 1.
      Slaap lekker.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    7. #27
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Berichten
      585
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Iraanse generaal Soleimani gedood bij een aanslag... Escalatie in de Perzische Golf dreigt...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      Ja, liefie, ik ben oud en traag. Maar ik blijf aan m'n innerlijke groei werken. Doe je voorzichtig met jezelf ? Er is maar 1 artikeltje 1.
      Slaap lekker.
      Nah,niet mijn woorden. Ik schreef het wat vrouwvriendelijker.

      Maar toch krijg je een kusje.

      Peace.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

    8. #28
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Iraanse generaal Soleimani gedood bij een aanslag... Escalatie in de Perzische Golf dreigt...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Artikel1 Bekijk Berichten
      Dat klopt niet Super.

      Het aantal Joodse Nobelprijswinnaars is maar 20% in vergelijking met de andere winnaars.
      Grofweg maakt de bevolking van Israël 1,6% van de wereldbevolking uit. Als zij dan een vijfde van de nobelprijzen hebben gewonnen dan is dat wel onevenredig veel.

      Nogmaals, het maakt mij geen fan en maakt mij niet blind voor de misdaden maar andersom werkt het ook zo. Op veel vlakken lopen zij mijlen voor op de buurlanden.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

    9. #29
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Berichten
      11.872
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776496

      Standaard Re: Iraanse generaal Soleimani gedood bij een aanslag... Escalatie in de Perzische Golf dreigt...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Hou dat vast Eke! Op naar nul aandacht...
      RG,' k heb het gevoel dat Artikel1 en ik het samen prima opgelost hebben .
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    10. #30
      losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Locatie
      The dark side of the moon
      Berichten
      31.189
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Iraanse generaal Soleimani gedood bij een aanslag... Escalatie in de Perzische Golf dreigt...

      Iraniers zijn niet gek. Hun wraak komt nog wel. De Iraniers die genoeg hebben van de dictatuur hebben ook een enorme hekel aan Amerika. Gek genoeg, de elite in het Noorden van Teheran zijn de enigen die het fijn vinden als Amerika binnen valt en het regime valt. Olie aandelen verzilveren, vastgoed cashen. Miljarden zit daar.
      Iran doet voorlopig niets, die weten dat de zaak plat gaat als ze wat ondernemen.

      Het is een truuk van Amerika. Deze aanslag is niet vanwege wat hij doet maar is een onderdeel van een strategie. Heel langzaam de druk opschroeven totdat de zaak barst. tenminste, in de strategie van de Amerikaanse structuur is het een strategie die lijkt te werken. In het echt denk ik niet. Iraniers zijn te trots om zich over te geven.

      Benieuwd dus wat Iran gaat doen en wat de volgende stap is van de Amerikanen. In ieder geval niet het bombarderen van culturele locaties. Daar lopen te veel toeristen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •