Iraanse generaal Soleimani gedood bij een aanslag... Escalatie in de Perzische Golf dreigt... - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/4 EersteEerste ... 34
    Resultaten 31 tot 40 van de 40

    Onderwerp: Iraanse generaal Soleimani gedood bij een aanslag... Escalatie in de Perzische Golf dreigt...

    1. #31
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Iraanse generaal Soleimani gedood bij een aanslag... Escalatie in de Perzische Golf dreigt...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Wie "niet gek is", kan onmogelijk uit zijn op vergelding van onschuldigen. Wraak en gezond verstand gaan niet samen. Verstand gaat boven emotie. Veel mensen de dood injagen om de dood te wreken van één is barbaars.
      Wraak heeft in die regio een totaal andere lading dan hier. Neem je geen wraak dan ben je zwak. Wraak hoort erbij.

      Overigens was die Soleimani ook een terrorist. Door de haat tegen de VS en Israël zie ik hier nog wel eens een bepaalde blindheid ontstaan voor alles wat tegen die die twee landen is. Ineens wordt vergeten hoe ze met hun proxylegers (o.a. Hezbollah) actief zijn in andere landen en zo een soeverein land destabiliseren.
      Hoe die Qud brigade, bestaande uit Afghanen, Pakistanen, Kenianen, etc. op de eigen bevolking afgestuurd wordt. Vergeet niet dat de beelden die momenteel uit Iran komen pure propaganda zijn. Alsof het hele land in rouw is.
      Dat theologische Iraanse regime is een verachtelijk regime dat mensen ophangt zonder enige vorm van proces. Mensen executeert omdat ze homoseksueel zijn. Nee, door blinde haat zien velen de werkelijkheid niet meer. Alsof Iran een soort heldenstatus verdient omdat ze overhoop liggen met de VS.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 2 Likes, 1 Dislikes

    2. #32
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Berichten
      585
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Iraanse generaal Soleimani gedood bij een aanslag... Escalatie in de Perzische Golf dreigt...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      RG,' k heb het gevoel dat Artikel1 en ik het samen prima opgelost hebben .
      Ik dacht er net zo over. Ik denk dat Rob Gosseling met een kansloze missie bezig is.

      Het frappante aan de reacties én houding van Rob Gosseling ( Eric De Blois) is dat hij zichzelf isoleert ipv de ander.

      Ik vind dat wel genoeg stof tot nadenken voor een persoon die zelfs bekeerlingen aanviel op fora die niet voor hem bestemd waren.

      Geen enkele forum heeft deze ''vredelievende forumtroll'' overgeslagen in zijn kansloze kruistocht tegen religie's. ( ik mag helaas de topics,die bijna alle vaste leden hebben gelezen en het bewijs niet meer uppen van het beheer op straffe van een ban).

      Zie ook hoe hij Nederlandertje manipuleerde (link onder) . Ik had deze domme gasten gelijk door. Dom en dombo of is dom en dumber beter op zijn plaats? .

      https://www.maroc.nl/forums/wie-schr...-beheer-2.html


      Hier weer een kusje omdat je zo lief bent.
      Laatst gewijzigd door Artikel1; 07-01-20 om 18:07.

    3. #33
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Berichten
      585
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Iraanse generaal Soleimani gedood bij een aanslag... Escalatie in de Perzische Golf dreigt...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Wraak heeft in die regio een totaal andere lading dan hier. Neem je geen wraak dan ben je zwak. Wraak hoort erbij.

      Overigens was die Soleimani ook een terrorist. Door de haat tegen de VS en Israël zie ik hier nog wel eens een bepaalde blindheid ontstaan voor alles wat tegen die die twee landen is. Ineens wordt vergeten hoe ze met hun proxylegers (o.a. Hezbollah) actief zijn in andere landen en zo een soeverein land destabiliseren.
      Hoe die Qud brigade, bestaande uit Afghanen, Pakistanen, Kenianen, etc. op de eigen bevolking afgestuurd wordt. Vergeet niet dat de beelden die momenteel uit Iran komen pure propaganda zijn. Alsof het hele land in rouw is.
      Dat theologische Iraanse regime is een verachtelijk regime dat mensen ophangt zonder enige vorm van proces. Mensen executeert omdat ze homoseksueel zijn. Nee, door blinde haat zien velen de werkelijkheid niet meer. Alsof Iran een soort heldenstatus verdient omdat ze overhoop liggen met de VS.
      Heb je bewijs?

      Ga je dezelfde fout maken als Balkenende in 2002?

    4. #34
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.612
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard Re: Iraanse generaal Soleimani gedood bij een aanslag... Escalatie in de Perzische Golf dreigt...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joesoef Bekijk Berichten

      Iraniers zijn niet gek. Hun wraak komt nog wel. De Iraniers die genoeg hebben van de dictatuur hebben ook een enorme hekel aan Amerika. Gek genoeg, de elite in het Noorden van Teheran zijn de enigen die het fijn vinden als Amerika binnen valt en het regime valt. Olie aandelen verzilveren, vastgoed cashen. Miljarden zit daar.
      Iran doet voorlopig niets, die weten dat de zaak plat gaat als ze wat ondernemen.

      Het is een truuk van Amerika. Deze aanslag is niet vanwege wat hij doet maar is een onderdeel van een strategie. Heel langzaam de druk opschroeven totdat de zaak barst. tenminste, in de strategie van de Amerikaanse structuur is het een strategie die lijkt te werken. In het echt denk ik niet. Iraniers zijn te trots om zich over te geven.

      Benieuwd dus wat Iran gaat doen en wat de volgende stap is van de Amerikanen. In ieder geval niet het bombarderen van culturele locaties. Daar lopen te veel toeristen.
      Bedankt voor deze goede informatie van een iranier.
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

      Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.

    5. #35
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Iraanse generaal Soleimani gedood bij een aanslag... Escalatie in de Perzische Golf dreigt...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joesoef Bekijk Berichten
      Iraniers zijn niet gek. Hun wraak komt nog wel. De Iraniers die genoeg hebben van de dictatuur hebben ook een enorme hekel aan Amerika. Gek genoeg, de elite in het Noorden van Teheran zijn de enigen die het fijn vinden als Amerika binnen valt en het regime valt. Olie aandelen verzilveren, vastgoed cashen. Miljarden zit daar.
      Iran doet voorlopig niets, die weten dat de zaak plat gaat als ze wat ondernemen.

      Het is een truuk van Amerika. Deze aanslag is niet vanwege wat hij doet maar is een onderdeel van een strategie. Heel langzaam de druk opschroeven totdat de zaak barst. tenminste, in de strategie van de Amerikaanse structuur is het een strategie die lijkt te werken. In het echt denk ik niet. Iraniers zijn te trots om zich over te geven.

      Benieuwd dus wat Iran gaat doen en wat de volgende stap is van de Amerikanen. In ieder geval niet het bombarderen van culturele locaties. Daar lopen te veel toeristen.
      De bevolking lijkt er toch wel behoorlijk genoeg van te krijgen dat het regime veel geld uitgeeft om haar macht in het buitenland uit te breiden terwijl zij steeds verder afgeknepen raken. Die protesten werden steeds groter en frequenter. In de kader werkten die sancties wel. De mensen op straat zagen hun protest echt niet als overgave ten gev o lge van de opgeschroefde druk.
      Deze liquidatie was daarom een domme zet. Het regime kreeg eigenlijk juist een beetje lucht door alle aandacht weer eens op de gezamenlijke vijand te vestigen.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    6. #36
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Iraanse generaal Soleimani gedood bij een aanslag... Escalatie in de Perzische Golf dreigt...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Artikel1 Bekijk Berichten
      Heb je bewijs?

      Ga je dezelfde fout maken als Balkenende in 2002?
      Nee Desi,
      Zijn contacten met allerlei milities buiten Iran die voorzien werden van wapens om aanslagen mee te plegen in soevereine landen zijn gewoon bekend.
      Daar hoef je geen discussie over te voeren.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    7. #37
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.612
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard Re: Iraanse generaal Soleimani gedood bij een aanslag... Escalatie in de Perzische Golf dreigt...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten

      Nee Desi,
      Zijn contacten met allerlei milities buiten Iran die voorzien werden van wapens om aanslagen mee te plegen in soevereine landen zijn gewoon bekend.
      Daar hoef je geen discussie over te voeren.
      Ik voer er geen discussie over, want ik weet er niets van. Tegen welke landen liet hij aanslagen plegen?
      Zijn dat landen die aanslagen plegen tegen Iran?
      Is het in het kader van de krankzinnigheid tussen soenieten en sjiiten?
      In Nederland is enige tijd geleden een iranier vermoord vanuit Iran, geloof ik; was hij bij dergelijke acties betrokken?
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

      Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    8. #38
      losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Locatie
      The dark side of the moon
      Berichten
      31.189
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Iraanse generaal Soleimani gedood bij een aanslag... Escalatie in de Perzische Golf dreigt...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Wie "niet gek is", kan onmogelijk uit zijn op vergelding van onschuldigen. Wraak en gezond verstand gaan niet samen. Verstand gaat boven emotie. Veel mensen de dood injagen om de dood te wreken van één is barbaars.
      Ik snap echt niet waarop je doelt. Ik heb niet het idee dat men in Iran de dood an een generaal-majoor vergelden met meer mensen ombrengen. Het zal wel in het verlengde liggen van een militaire actie. Het is echter moeilijk te zeggen. Iran is niet plat georganiseerd. Er lopen misschien wel vijf groepen door elkaar heen. Dat er ergens tegen aan geduwd wordt wil niet zeggen dat de anderen staan te trekken.
      Helaas dat Ellian zo gefrustreerd is. Zijn kennis van de overheidsstructuur is gigantisch. Lees gerust wat van hem maar hou rekening dat hij een obsessieve kijk heeft op Islam.

    9. #39
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Berichten
      585
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Iraanse generaal Soleimani gedood bij een aanslag... Escalatie in de Perzische Golf dreigt...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Nee Desi,
      Zijn contacten met allerlei milities buiten Iran die voorzien werden van wapens om aanslagen mee te plegen in soevereine landen zijn gewoon bekend.
      Daar hoef je geen discussie over te voeren.
      Maar is er waterdicht bewijs voor die beschuldigen aan het adres van Soleimani?

      De VS is niet zo onschuldig als de meeste Westerlingen denken.

      De VS heeft heel de wereld voorgelogen in aanloop naar de illegale brute invasie van Irak in 2003. DE VS loog de wereld gewoon keihard voor.

    10. #40
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Berichten
      585
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Iraanse generaal Soleimani gedood bij een aanslag... Escalatie in de Perzische Golf dreigt...

      Reactie was naar mij toe gericht Olijfje.

      Super Ick citeert Artikel1,en heel toevallig beschik ik ook over een account met de nickname Artikel1.

      Beperk jij je maar tot je kapitalistische oorlog terwijl ik de tegenstrijdige valse Westerse politiek meer onder de aandacht breng.

      Kusje heb je wel verdiend.

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Ik voer er geen discussie over, want ik weet er niets van. Tegen welke landen liet hij aanslagen plegen?
      Zijn dat landen die aanslagen plegen tegen Iran?
      Is het in het kader van de krankzinnigheid tussen soenieten en sjiiten?
      In Nederland is enige tijd geleden een iranier vermoord vanuit Iran, geloof ik; was hij bij dergelijke acties betrokken?

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •