Iraanse arrestaties om neerhalen Oekraïense vliegtuig - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/4 EersteEerste ... 34
    Resultaten 31 tot 39 van de 39

    Onderwerp: Iraanse arrestaties om neerhalen Oekraïense vliegtuig

    1. #31
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.850
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Iraanse arrestaties om neerhalen Oekraïense vliegtuig

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Timmermans heeft in interview gezegd dat de mensen die resten verzamelden plunderaars waren dit bleek later onjuist.

      Daarnaast heeft hij deze zaak extra emotionele lading proberen te geven door te zeggen dat passagiers het aan hebben zien komen omdat zij gevonden zijn met een zuurstofmasker op hun gezicht. Ook dat was aantoonbaar gelogen.
      Later heeft hij na veel draaien zijn excuses aangeboden.
      Plaats even een link naar een citaat van hem die jouw bewering staaft.

      Dat was - afgezien van het feit dat dat masker op een Australische passagier wel is gevonden - dan ook fout van hem. Zijn emoties gingen met hem op de loop.

      Maar goed - ik heb die Psychopaat uit Moskou nog geen enkel excuus zien maken, niets dan gelieg.

      https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...aken~b9444de9/
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    2. #32
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Iraanse arrestaties om neerhalen Oekraïense vliegtuig

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Plaats even een link naar een citaat van hem die jouw bewering staaft.

      Dat was - afgezien van het feit dat dat masker op een Australische passagier wel is gevonden - dan ook fout van hem. Zijn emoties gingen met hem op de loop.

      Maar goed - ik heb die Psychopaat uit Moskou nog geen enkel excuus zien maken, niets dan gelieg.

      https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...aken~b9444de9/
      Nee daar trap ik niet meer in. Alles en iedereen die tegen jouw vaststaande mening ingaat deugd niet. De bron zou altijd afgebrand worden. Alleen jouw mening telt.
      Niet toevallig dat je de leugen van Timmermans zo bagatelliseert. Timmermans moet natuurlijk deugen want europafan linkse politicus en die deugen altijd.

      Hij wordt de hand boven zijn hoofd gehouden. Hooguit de de Telegraaf doet eens een poging. Ook dan ontaard het niet in een inhoudelijk discussie maar gaat men hakken Telegrof Televaag. Ik ben daar een beetje klaar mee.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    3. #33
      losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Locatie
      The dark side of the moon
      Berichten
      31.189
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Iraanse arrestaties om neerhalen Oekraïense vliegtuig

      @Rob, de doodstraf is eigenlijk best gemakzuchtig. En ideaal als je dader bent. Het is net als de hel. Wat beeld je je in als hel. Vuur! Duizend en één schoonmoeders? Een eeuwig durend leven met tijd. Dood is dood, dan ben je er niet meer. Een leven lang op vier vierkante meter, een klein raampje, hoog in je cel zodat je niet naar buiten kan kijken. Zicht op het noorden. Wat is zwaarder, kilo lood of een kilo veren.

      @Timmermans had wel gelijk. En liegen tegen de Russen, dat vinden die Russen zelf niet erg. De pijn van gedwongen moeten liegen, die macht, dat is pas leuk. Wie is nu de baas?

    4. #34
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.850
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Iraanse arrestaties om neerhalen Oekraïense vliegtuig

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Nee daar trap ik niet meer in. Alles en iedereen die tegen jouw vaststaande mening ingaat deugd niet. De bron zou altijd afgebrand worden. Alleen jouw mening telt.
      Niet toevallig dat je de leugen van Timmermans zo bagatelliseert. Timmermans moet natuurlijk deugen want europafan linkse politicus en die deugen altijd.

      Hij wordt de hand boven zijn hoofd gehouden. Hooguit de de Telegraaf doet eens een poging. Ook dan ontaard het niet in een inhoudelijk discussie maar gaat men hakken Telegrof Televaag. Ik ben daar een beetje klaar mee.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    5. #35
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Iraanse arrestaties om neerhalen Oekraïense vliegtuig

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joesoef Bekijk Berichten
      @Rob, de doodstraf is eigenlijk best gemakzuchtig. En ideaal als je dader bent. Het is net als de hel. Wat beeld je je in als hel. Vuur! Duizend en één schoonmoeders? Een eeuwig durend leven met tijd. Dood is dood, dan ben je er niet meer. Een leven lang op vier vierkante meter, een klein raampje, hoog in je cel zodat je niet naar buiten kan kijken. Zicht op het noorden. Wat is zwaarder, kilo lood of een kilo veren.
      Dus eigenlijk is mijn oplossing humaner en ben jij een sadist? Jij bent voorstander van langdurige marteling zoals jij het beschrijft.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    6. #36
      losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Locatie
      The dark side of the moon
      Berichten
      31.189
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Iraanse arrestaties om neerhalen Oekraïense vliegtuig

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Dus eigenlijk is mijn oplossing humaner en ben jij een sadist? Jij bent voorstander van langdurige marteling zoals jij het beschrijft.

      Ik ben niet voor eenzame opsluiting of levenslang. Niets voor niets ziet de commissie rechten voor de mens levenslang als inhumaan Iets ala model Zweden/ Denemarken. Voornamelijk richten op scholing en banen, een dak boven je hoofd.

    7. #37
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Iraanse arrestaties om neerhalen Oekraïense vliegtuig

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joesoef Bekijk Berichten
      Ik ben niet voor eenzame opsluiting of levenslang. Niets voor niets ziet de commissie rechten voor de mens levenslang als inhumaan Iets ala model Zweden/ Denemarken. Voornamelijk richten op scholing en banen, een dak boven je hoofd.
      Het ligt toch wel iets ingewikkelder.

      Er is namelijk bijna geen crimineel die niet al vroeg ontspoort is. Scholing beschikbaar voor iedereen, het niet op komen dagen is gesignaleerd, inspectie ingeschakeld, toch niet komen. Waar zijn de ouders in dit hele verhaal?

      Hoe rijm je de enorme tekorten op laaggeschoolde handenarbeid en het aantal schooluitvallers die niet daar terecht komen maar in de buurt met elkaar rondhangen? Waar zijn de ouders nu dan?

      Als je geluk hebt dan kom je er doorheen met wat de overheid en maatschappij je kan bieden; maak je je school af en ga je werken, een bedrijf(je) beginnen maar de meesten komen daar echt niet zonder gedegen opvoeding. Wijzen naar allerlei factoren zoals scholing en banen is indirect wijzen naar anderen die daar voor moeten zorgen. Wijzen naar de maatschappij.

      Kan je beter niet doen. Het wemelt hier al van de mensen die zo goed weten hoe de maatschappij ingericht moet worden en grote wereldproblemen opgelost terwijl ze hun eigen zaakjes niet op orde hebben. Daar begint het; eerst je eigen zaakjes op orde dan komt dat andere ook wel goed.


      Ik bedoel dit uiteraard in het algemeen. Dit is niet persoonlijk naar jouw gericht.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    8. #38
      losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Locatie
      The dark side of the moon
      Berichten
      31.189
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Iraanse arrestaties om neerhalen Oekraïense vliegtuig

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Waar zijn de ouders in dit hele verhaal?
      Doet dat er wat toe? Blijven hangen in het verleden is een garantie voor mislukking. Net als alleen opsluiten. Uiteindelijk willen de meesten een normaal leven maar weet men niet hoe daar te komen. En dan doel ik daarbij ook dat er een baan in het vooruitzicht moet liggen die er is.
      Ja, sommige werknemers willen weinig. Neemt niet weg dat een groot deel van NL racistisch is en dat zeer nadrukkelijk laat merken, ook op de werkvloer.

    9. #39
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Iraanse arrestaties om neerhalen Oekraïense vliegtuig

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joesoef Bekijk Berichten
      Doet dat er wat toe? Blijven hangen in het verleden is een garantie voor mislukking. Net als alleen opsluiten. Uiteindelijk willen de meesten een normaal leven maar weet men niet hoe daar te komen. En dan doel ik daarbij ook dat er een baan in het vooruitzicht moet liggen die er is.
      Ja, sommige werknemers willen weinig. Neemt niet weg dat een groot deel van NL racistisch is en dat zeer nadrukkelijk laat merken, ook op de werkvloer.
      Ja dat doet er zeker toe. Goede begeleiding van jongs af aan is de remedie tegen ontsporen.

      Ik begrijp dat jij er vanuit gaat dat je de klok terug kunt draaien. Criminelen weten het niet en moeten de weg gewezen worden naar werk. Ik denk dat hier niet veel succes meer te halen valt.

      Discriminatie is van alle tijden en komt overal voor. Minderheden moeten in alle landen een extra inspanning leveren om mee te komen. Daarmee praat ik het niet goed.
      Wel een beetje vreemd dat je van criminelen ineens overstapt naar discriminatie.

      Je valt erg terug op allerlei redenen die buiten jezelf liggen. Juist die redenen zijn het meest moeilijk om te beïnvloeden. Kijk eerst eens watje zelf kunt doen om acceptabel te zijn. Bijvoorbeeld geen crimineel gedrag vertonen, beleefd zijn, een cursus volgen, etc.

      Toen ik nog opdrachten in Nederland deed heb ik diverse projecten begeleid om geschikt personeel te vinden en verloop tegen te gaan. Ik schrok echt van het ontbreken van basiscompetenties. Normaal gedrag vertonen, op tijd komen, uberhaupt komen, wegblijven zonder iets te laten weten, grote mond hebben. En zeer opvallend; alles is altijd de schuld van anderen. Van het ziekenhuis tot de buschauffeur, politie en werkgevers. Discriminatie is een veel gehoorde kutsmoes om het eigen hopeloze falen mee te maskeren.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •