J. Kushner (schoonzoon D. Trump) stelt plan voor annexatie Palestina op; EU reageert positief - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 21

    Onderwerp: J. Kushner (schoonzoon D. Trump) stelt plan voor annexatie Palestina op; EU reageert positief

    1. #11
      Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Berichten
      2.684
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: J. Kushner (schoonzoon D. Trump) stelt plan voor annexatie Palestina op; EU reageert positief

      @ Olive Yao

      Wat mij het meest opvalt is de tijdstip waarin Trump dit voorstel wereldkundig maakt;

      ''70 jaar na de bevrijding van Auschwitz''.

      Bewust gedaan ook hoor,want Trump weet heel goed wat ie doet. Hij is niet van gisteren.

      Want wie durft het tijdens vieringen van de bevrijding van Aushwitz in te gaan tegen een vredesplan die de Joodse gemeenschap in Pisrael en wereldwijd ''zogenaamde vrede'' kan brengen?

      Trump speelt en daagt op provocerende wijze met de gevoelens van meer dan 2 miljard mensen. De Amerikanen uitgezonderd.

      Hitler zei ooit; ' De massa is dom en kneedbaar als klei''. Trump bewijst dat Hitler gelijk heeft.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    2. #12
      Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Berichten
      2.684
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: J. Kushner (schoonzoon D. Trump) stelt plan voor annexatie Palestina op; EU reageert positief

      @ Olive Yao

      Ik ben jou dankbaar dat je de Palestijnse kwestie weer op kaart zet op NVDD,want ik wordt niet serieus genomen.

      Hopelijk krijg ik toch bepaalde lezers via jouw topic zover om eens goed achter hen oren te krabben.

      Ik heb dit conflict al op zéér jonge leeftijd compleet ontleed zoals een neuroloog de hersenstructuur kent.

      Wat Trump voorstelt is een breuk met het Internationaal Recht. Een soort van aanval op het Internationaal Grondrecht.

      Wij,als mensheid,moeten waken voor dit soort manipulatie en bedrog,al is het via een blog of forum.


      Door dit te plaatsen open je een discussie waar veel mensen zich niet aan willen wagen maar dit conflict speelt een sleutelrol in de vele aanslagen in Europa en de oprichting van vele anti_westerse ''terroristische'' groeperingen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    3. #13
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.575
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard Re: J. Kushner (schoonzoon D. Trump) stelt plan voor annexatie Palestina op; EU reageert positief

      .
      Kushner’s financial ties to Israel deepen even with Mideast diplomatic role

      New York Times 7 januari 2018


      The Menora transaction is the latest financial arrangement that has surfaced between Mr. Kushner’s family business and Israeli partners, including one of the country’s wealthiest families and a large Israeli bank (...)

      “I think it’s reasonable for people to ask whether his business interests are somehow affecting his judgment,”

      “No one could ever imagine this scale of ongoing business interests, not in a local peanut farm or a hardware store but sprawling global businesses that give the president and his top adviser personal economic stakes in an astounding number of policy interests,”

      And the Kushner family’s foundation continues to donate money to a settlement group in the West Bank.
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

      Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    4. #14
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.575
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard Palestina wijst annexatie en schoffering af

      .
      Palestijnse Autoriteit verbreekt alle banden met Israël en VS

      NU.nl zondag 2 februari 2020


      De Palestijnse Autoriteit heeft alle banden verbroken met Israël en de Verenigde Staten. Dat zegt de Palestijnse president Mahmoud Abbas zondag tijdens een bijeenkomst van de Arabische Liga.

      De stap van Abbas komt nadat de Palestijnen het vredesplan hebben verworpen dat de Amerikaanse president Donald Trump afgelopen dinsdag presenteerde om het Israëlisch-Palestijnse conflict op te lossen.

      De Palestijnse Autoriteit (PA) vormt het bestuur over de Palestijnse gebieden. De Palestijnse veiligheidstroepen werken tot op heden samen met hun Israëlische collega's om de orde te handhaven in de bezette gebieden op de Westoever. De inlichtingendienst van de PA heeft lang banden gehad met hun Amerikaanse collega's van de CIA, een samenwerking die ook voort werd gezet nadat de Palestijnen de vredespogingen van de regering-Trump in 2017 gingen boycotten.

      "We hebben de Israëlische kant geïnformeerd dat er geen enkele betrekkingen meer zullen zijn met hen en met de Verenigde Staten, inclusief de banden die te maken hebben met veiligheid", zo zei Abbas op de eendaagse top van de Arabische Liga in de Egyptische hoofdstad Caïro om het plan van Trump te bespreken.
      Abbas: "Ik wil niet de man zijn die Jeruzalem in de uitverkoop doet"

      De Palestijnse president herhaalde op de top dat de PA het plan categorisch afwijst. "Ik wil niet de geschiedenisboeken in als de man die Jeruzalem in de uitverkoop heeft gedaan", zei hij. Een van de onderdelen van het plan was dat Jeruzalem de "ongedeelde Israëlische hoofdstad" zal worden en dat de Palestijnen een nieuwe hoofdstad mogen bouwen in het oosten van Jeruzalem.

      Abbas liet ook weten dat hij weigerde om het plan telefonisch te bespreken met Trump, of het in te zien. "Trump vroeg om een telefoongesprek, maar ik heb nee gezegd. Hij wilde mij een brief sturen, ook dat heb ik geweigerd." Abbas wilde vermijden dat Trump kon zeggen dat Abbas zijn medewerking had verleend aan het plan.
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

      Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.

    5. #15
      Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Berichten
      2.684
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: J. Kushner (schoonzoon D. Trump) stelt plan voor annexatie Palestina op; EU reageert positief

      Ik begrijp iets niet Olive Yao.

      Financiele steun verlenen aan criminele/terroristische groeperingen of ideeen die indruisen tegen bepaalde wetgevingen worden steevast door de IG bevroren.

      Wat Kushner doet is geld doneren aan partijen ( lees Pisraelische terroristen/kolonisten) die illegaal verblijven op soeverein Palestijns grondgebied en zodoende kan men deze financiele donaties toch kwalificeren als steun aan criminelen of illegale bezetters?


      Corrigeer mij als ik het fout heb Olive Yao. Graag zelfs.

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      .
      Kushner’s financial ties to Israel deepen even with Mideast diplomatic role

      New York Times 7 januari 2018


      The Menora transaction is the latest financial arrangement that has surfaced between Mr. Kushner’s family business and Israeli partners, including one of the country’s wealthiest families and a large Israeli bank (...)

      “I think it’s reasonable for people to ask whether his business interests are somehow affecting his judgment,”

      “No one could ever imagine this scale of ongoing business interests, not in a local peanut farm or a hardware store but sprawling global businesses that give the president and his top adviser personal economic stakes in an astounding number of policy interests,”

      And the Kushner family’s foundation continues to donate money to a settlement group in the West Bank.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    6. #16
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: J. Kushner (schoonzoon D. Trump) stelt plan voor annexatie Palestina op; EU reageert positief

      Ik vind het drama van de Koerden veel erger.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    7. #17
      Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Berichten
      26.216
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011808

      Standaard Re: J. Kushner (schoonzoon D. Trump) stelt plan voor annexatie Palestina op; EU reageert positief

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Ik vind het drama van de Koerden veel erger.
      Wat jij vindt is onbelangrijk in deze topic. Deze topic gaat over Palestijnen.

      Jouw opmerking wordt in de filosofie whataboutism/whataboutery genoemd. Dat is kort gezegd een drogreden c.q. een argumentatiefout.

      https://en.wikipedia.org/wiki/Whataboutism
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

    8. #18
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.850
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: J. Kushner (schoonzoon D. Trump) stelt plan voor annexatie Palestina op; EU reageert positief

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Wat jij vindt is onbelangrijk in deze topic. Deze topic gaat over Palestijnen.

      Jouw opmerking wordt in de filosofie whataboutism/whataboutery genoemd. Dat is kort gezegd een drogreden c.q. een argumentatiefout.
      Wma, voor mij is het gewoon ordinair getrol van een crypto zionist.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    9. #19
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: J. Kushner (schoonzoon D. Trump) stelt plan voor annexatie Palestina op; EU reageert positief

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Wat jij vindt is onbelangrijk in deze topic. Deze topic gaat over Palestijnen.

      Jouw opmerking wordt in de filosofie whataboutism/whataboutery genoemd. Dat is kort gezegd een drogreden c.q. een argumentatiefout.

      https://en.wikipedia.org/wiki/Whataboutism
      Welnee, ik vind het geen groot probleem gezien wat er in de regio gebeurt. Oorlog iin Syrië, Islamitische staat, aanslagen in Irak.

      Maar je hebt helemaal gelijk. Wat ik vind is niet belangrijk.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    10. #20
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: J. Kushner (schoonzoon D. Trump) stelt plan voor annexatie Palestina op; EU reageert positief

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Wma, voor mij is het gewoon ordinair getrol van een crypto zionist.
      Flikker toch een eind op hypocriete Paladijn. Jezelf een beetje oppoetsen door afgeven op anderen. Jij ligt vanavond ook geen minuut wakker van die kwestie.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •