Drie beschuldigde artsen vrijgesproken op euthanasieproces in Gent - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/4 EersteEerste ... 34
    Resultaten 31 tot 33 van de 33

    Onderwerp: Drie beschuldigde artsen vrijgesproken op euthanasieproces in Gent

    1. #31
      Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Berichten
      2.684
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Drie beschuldigde artsen vrijgesproken op euthanasieproces in Gent

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Klopt die verhouding is zo vreselijk groot dat bebouwing nagenoeg geen meetbare invloed heeft.

      Of het een probleem is dat valt te bezien. Tot hoe ver gaat het? Is het onder controle te krijgen? Welke rol spelen wij daarin? Vragen waar geen zinnig antwoord op komt. Politici vertrouw ik met die materie al helemaal niet.

      Uiteraard ben ik ook voor een zo schoon mogelijk milieu. Zo ben ik voorstander van elektrisch rijden in steden voor de luchtkwaliteit. Dat is wel wat anders dan klimaat.
      Overigens zijn het water en de lucht tegenwoordig veel schoner dan in mijn jeugd. Er is veel regelgeving gekomen. Destijds had iedere fabriek een afvoerpijp de rivier in en werd alles zo ongefilterd de lucht in geblazen. Katalysatoren en roetfilters bestonden niet.
      Dan weet jij het beter dan de wetenschappers.

      Bebouwing en de verplaatsing van watermassa zorgen wel zeker voor een verschuiving van de zwaartepunt van de aarde. Probeer de links maar eens door te lezen want daar is het antwoord diverse malen te vinden,je overbodige vragen ten spijt.

      https://newscientist.nl/nieuws/waaro...r-toe-schuift/

      Waarom de Noordpool naar ons toe schuift - New Scientist
      Laatst gewijzigd door Salvatio; 12-02-20 om 21:39.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    2. #32
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Drie beschuldigde artsen vrijgesproken op euthanasieproces in Gent

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Salvatio Bekijk Berichten
      Dan weet jij het beter dan de wetenschappers.

      Bebouwing en de verplaatsing van watermassa zorgen wel zeker voor een verschuiving van de zwaartepunt van de aarde. Probeer de links maar eens door te lezen want daar is het antwoord diverse malen te vinden,je overbodige vragen ten spijt.

      https://newscientist.nl/nieuws/waaro...r-toe-schuift/

      Waarom de Noordpool naar ons toe schuift - New Scientist
      Ik reageerde op de genoemdne invloed van al dat beton zoals Rob het omschreef.
      In het artikel wordt gesproken over het heen en weer schommelen als gevolg van de verplaatsing van de watermassa op aarde. De verhouding tussen de watermassa en het beton van Rob lijkt mij dermate groot dat we het beton kunnen verwaarlozen.
      Het artikel bevestigt mijn stelling.

      Die andere vragen sluiten per alinea aan op de alinea's die Rob gebruikt en gaan niet over het verschuiven van het zwaartepunt maar over de hype die ontstaan is over het klimaat en het verwarren van milieu met klimaat.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    3. #33
      Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Berichten
      2.684
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Drie beschuldigde artsen vrijgesproken op euthanasieproces in Gent

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Ik reageerde op de genoemdne invloed van al dat beton zoals Rob het omschreef.
      In het artikel wordt gesproken over het heen en weer schommelen als gevolg van de verplaatsing van de watermassa op aarde. De verhouding tussen de watermassa en het beton van Rob lijkt mij dermate groot dat we het beton kunnen verwaarlozen.
      Het artikel bevestigt mijn stelling.

      Die andere vragen sluiten per alinea aan op de alinea's die Rob gebruikt en gaan niet over het verschuiven van het zwaartepunt maar over de hype die ontstaan is over het klimaat en het verwarren van milieu met klimaat.
      Artikel? Ik heb 5 links geplaatst die niet aansluiten op wat jij schrijft.

      Maar ik denk eerder dat het aan de wetenschappers ligt. Je hebt gelijk.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •