Het collectieve schandplek van het Westen; ''Een onleefbare Gaza'' - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 15 van de 15

    Onderwerp: Het collectieve schandplek van het Westen; ''Een onleefbare Gaza''

    1. #11
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Het collectieve schandplek van het Westen; ''Een onleefbare Gaza''

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Salvatio Bekijk Berichten
      @ Super Ick

      Ik begrijp ook niet waarom een onopgeleide Nederlander als jij, van het niveau 'stratenmaker' hier in alle vrijheid een heel volk én een religie ongestraft mag beledigen.
      Het helpt ook als je je lange tenen intrekt.
      Ik beledig niemand.

      Maak je over mijn opleiding maar geen zorgen. Die is prima in orde.

      BTW onopgeleide kan ik nog plaatsen. Maar hoe moet ik Nederlander plaatsen in jouw reactie? Het lijkt er erg op dat je me op basis van mijn nationaliteit diskwalificeert. Waarom zet je Nederlander erbij?
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    2. #12
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.914
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Het collectieve schandplek van het Westen; ''Een onleefbare Gaza''

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Ik wijs niet alleen naar Egypte. Ik wijs ook naar Egypte.

      Uiteraard is Israël de schuldige van het sluiten van de grens van Egypte. Wat ben je toch een hypocriet varkentje. Er is er maar 1 schuldig en dat is Egypte.
      Je begrijpt blijkbaar niet eens wat je zelf hier neer kwakt. En van wat ik zeg al net zo min.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    3. #13
      Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Berichten
      2.684
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Het collectieve schandplek van het Westen; ''Een onleefbare Gaza''

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Het helpt ook als je je lange tenen intrekt.
      Ik beledig niemand.

      Maak je over mijn opleiding maar geen zorgen. Die is prima in orde.

      BTW onopgeleide kan ik nog plaatsen. Maar hoe moet ik Nederlander plaatsen in jouw reactie? Het lijkt er erg op dat je me op basis van mijn nationaliteit diskwalificeert. Waarom zet je Nederlander erbij?
      Je hebt gelijk. Ik kan ook zonder beledigen mijn punt maken.

      Ik heb mijn reactie inmiddels verwijderd. Nergens voor nodig die beledigingen.

      Maar het zou je wel sieren als je ook in onderwerpen waarin jij een scheve schaats hebt gereden ( netjes geschreven toch?) je ''gezicht'' laat zien ipv niks meer van je te laten ''horen''.

      Ik doe dat ook. Hoe zwaar ik mij zelf voor lul heb gezet. Ik blijf in communicatie. Heel belangrijk in een discussie toch? BLIJVEN COMMUNICEREN.

      Jij daarentegen doet dat niet. JIj reageert enkel en alleen om te beledigen of te schofferen zonder jouw fouten of foute mening in andere topics te herzien.

      Dat is niet netjes. JIj zegt A. Schrijf dan ook B ipv niks meer van je te laten horen. Vervolgens ga je in een andere topic verder met dezelfde moderus operandi.


      Kan jij mij uitleggen waarom jij dit doet?
      Laatst gewijzigd door Salvatio; 05-02-20 om 22:11.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    4. #14
      Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Berichten
      2.684
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Het collectieve schandplek van het Westen; ''Een onleefbare Gaza''

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Collectieve schandvlek?

      Even een vraagje:

      IK heb ook wat vraagjes.


      Waarom reageert het Westen niet op de overtreding op het verspreiden van kernwapentechnologie door de VS?

      En ondertussen wel ten strijde trekken met de VS om het verspreiden van kernwapentechnologie tegen te gaan? Beeeeeetje hypocriet vind je niet?

      Of ben ik nou dronken en high? Of beide?

      Kan jij mij uitleggen wat hier is mis gegaan?


      17e vraag.
      Laatst gewijzigd door Salvatio; 06-02-20 om 02:59.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    5. #15
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Het collectieve schandplek van het Westen; ''Een onleefbare Gaza''

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Salvatio Bekijk Berichten
      Je hebt gelijk. Ik kan ook zonder beledigen mijn punt maken.

      Ik heb mijn reactie inmiddels verwijderd. Nergens voor nodig die beledigingen.

      Maar het zou je wel sieren als je ook in onderwerpen waarin jij een scheve schaats hebt gereden ( netjes geschreven toch?) je ''gezicht'' laat zien ipv niks meer van je te laten ''horen''.

      Ik doe dat ook. Hoe zwaar ik mij zelf voor lul heb gezet. Ik blijf in communicatie. Heel belangrijk in een discussie toch? BLIJVEN COMMUNICEREN.

      Jij daarentegen doet dat niet. JIj reageert enkel en alleen om te beledigen of te schofferen zonder jouw fouten of foute mening in andere topics te herzien.

      Dat is niet netjes. JIj zegt A. Schrijf dan ook B ipv niks meer van je te laten horen. Vervolgens ga je in een andere topic verder met dezelfde moderus operandi.


      Kan jij mij uitleggen waarom jij dit doet?
      Dat komt omdat ik soms een week een andere keer enkele weken hier niet kom. Ik pak altijd de bovenste drie nieuwsberichten en reageer daarop. Die andere volg ik niet meer op.

      Ik probeer ook niet om anderen te overtuigen. Hooguit in te wrijven dat wij allemaal op een bepaalde manier hypocriet zijn. Af en toe een beetje minder hoog van de toren blazen of eens stoppen met alsmaar spijkers op laag water te zoeken.
      Obama heeft daar onlangs iets over gezegd dat mij wel aansprak. Hij stelde dat het wegzetten van een ander als slechts, rechts, of wat dan ook niets zegt over de goedheid van jezelf en of je het gelijk aan je kant hebt.

      Soms kan het best een beetje minder. En ja dan steek ik ook de hand in eigen boezem.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •