Het Westerse antwoord op een halve eeuw mensenrechtenschendingen van Pisrael
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/9 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 81

    Onderwerp: Het Westerse antwoord op een halve eeuw mensenrechtenschendingen van Pisrael

    1. #1
      Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Berichten
      2.684
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Het Westerse antwoord op een halve eeuw mensenrechtenschendingen van Pisrael

      Totale stilte. De neo-kruisvaarders in optima forma.


      * Kindersterfte in bezet Palestijns gebied neemt voor het eerst in 50 jaar toe.

      * De bezetting van Palestina heeft een vernietigende effect op de economie in het gebied

      * Op de Westelijke Jordaanoever ( door Pisrael omgedoopt in zone-c) lopen Palestijnen voordurend het risico dat hen land afgenomen kan worden.

      Tussen 1967 en 2009 heeft Pisrael een gebied groter dan de provincie Holland geannexeerd en aan Pisraelische kolonisten geschonken.

      * In het Israelische conflict zijn de afgelopenm jaren meer dan 10.000 doden gevallen,90% van de doden betreffen palestijnen.

      * De palestijnen hebben de afgelopen jaren voor 30 miljard aan hulp gekregen. Het grootste deel van het bedrag is in rook opgegaan doordat Pisrael alles sloopt en in beslag neemt,waaronder een belangrijke economische centrum als een vliegveld in Gaza. Het vliegveld is onbruikbaar gemaakt door Pisrael.

      * Pisrael maakt het voor hulporganisaties nagenoeg onmogelijk door hulp te blokkeren of te vernietigen.



      Enz enz

      Laatst gewijzigd door Salvatio; 15-02-20 om 19:49.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 1 Dislikes

    2. #2
      Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Berichten
      2.684
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Het Westerse antwoord op een hlave eeuw mensenrechtenschendingen van Pisr

      Het Westen waaronder Nederland faciliteren de voortdurende mensenrechtenschendingen van Pisrael en het wordt door het Westen met de mandel der religie en liefde bedekt.

      Conclusie; Het Westen doet niks waardoor veel frustratie ontstaat en die frustratie wordt omgezet naar geweld,door middel van aanslagen.

      En dan weet het Westen ineens wel wat leed is. Walgelijke hypocriete houding.

      Verzet mag wel en is bij wet opgenomen maar alleen de Palestijnen mogen geen gebruik maken van het recht op verzet.

      Aldus het Westen.
      Laatst gewijzigd door Salvatio; 15-02-20 om 19:35.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    3. #3
      Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Berichten
      2.684
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Het Westerse antwoord op een halve eeuw mensenrechtenschendingen van Pisrael

      Dit doet mij echt denken aan wat ik heb gelezen over de slavernij.

      Zwarte vrouwen en minderjarige meiden werden verkracht maar dat was het recht van de blanken.

      Ik weet zeker dat er een paar blanke forumleden op Maroc.nl zijn die terug willen naar die tijd.

      Hetzelfde gebeurd met de Palestijnen en West-Europa laat zich in de luren leggen door een natie dat haar bestaan te danken heeft aan genocide op de Indianen,De VS.

      Ik schrijf alleen wat ik heb geleerd uit de geschiedenislessen en als je daar dieper op ingaat kan ej niks anders concluderen dan dat het Westen op gruwelijke wijze de mensheid heeft verkracht.

      Wat een zieke machtsvertoon! Natuurlijk staan er mensen én organisatie's op die dit soort acties van het Westen met geweld bestrijden. De geschiedenis leert ons dat namelijk.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    4. #4
      Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Berichten
      2.684
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Het Westerse antwoord op een halve eeuw mensenrechtenschendingen van Pisrael

      Zonder aanzien des persoons,religie of nationaliteit upp ik dit topic.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    5. #5
      Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Berichten
      2.684
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Het Westerse antwoord op een halve eeuw mensenrechtenschendingen van Pisrael

      "Het is stil aan de overkant"
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    6. #6
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Het Westerse antwoord op een halve eeuw mensenrechtenschendingen van Pisrael

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Salvatio Bekijk Berichten
      Totale stilte. De neo-kruisvaarders in optima forma.


      * Kindersterfte in bezet Palestijns gebied neemt voor het eerst in 50 jaar toe.

      * De bezetting van Palestina heeft een vernietigende effect op de economie in het gebied

      * Op de Westelijke Jordaanoever ( door Pisrael omgedoopt in zone-c) lopen Palestijnen voordurend het risico dat hen land afgenomen kan worden.

      Tussen 1967 en 2009 heeft Pisrael een gebied groter dan de provincie Holland geannexeerd en aan Pisraelische kolonisten geschonken.

      * In het Israelische conflict zijn de afgelopenm jaren meer dan 10.000 doden gevallen,90% van de doden betreffen palestijnen.

      * De palestijnen hebben de afgelopen jaren voor 30 miljard aan hulp gekregen. Het grootste deel van het bedrag is in rook opgegaan doordat Pisrael alles sloopt en in beslag neemt,waaronder een belangrijke economische centrum als een vliegveld in Gaza. Het vliegveld is onbruikbaar gemaakt door Pisrael.

      * Pisrael maakt het voor hulporganisaties nagenoeg onmogelijk door hulp te blokkeren of te vernietigen.



      Enz enz

      Als de wereld nu even 2 weken de andere kant op kijkt kan Israël in staat worden gesteld ons voor eens en altijd te verlossen van die etterende "Palestijnse" zweer.

      Meer dan een grote bak met ellende hebben ze daar de afgelopen 70 jaar toch niet geproduceerd.

      Marginaal probleem van een verzonnen volk met een gecreëerde identiteit wat kunstmatig door de Arabische wereld in stand is gehouden al die jaren. Zelfs in de Fabeltjeskrant komen ze niet eens voor.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 1 Dislikes

    7. #7
      Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Berichten
      2.684
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Het Westerse antwoord op een halve eeuw mensenrechtenschendingen van Pisrael

      Tijd om uit te loggen. Ik kots op jou en je bestaan en dat van die nazi Eric de Blois / Rob Gosseling. Kotsmisselijk wordt ik van jullie,untermenschen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    8. #8
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Het Westerse antwoord op een halve eeuw mensenrechtenschendingen van Pisrael

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Salvatio Bekijk Berichten
      Tijd om uit te loggen. Ik kots op jou en je bestaan en dat van die nazi Eric de Blois / Rob Gosseling. Kotsmisselijk wordt ik van jullie,untermenschen.
      Waarom reageer je telkens zo hysterisch op een andersluidende mening? Eric is een geheel andere mening toegedaan en toch vliegen we elkaar niet in de haren.

      Denk dat dit in het geval van Eric ook was lastig zal zijn
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    9. #9
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Het Westerse antwoord op een halve eeuw mensenrechtenschendingen van Pisrael

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Waren het hier alleen maar meningsverschillen. Als we het allen alleen eens zouden zijn, kunnen we wel stoppen met de discussie. Ik ben erg tegen religie, dat is mijn insteek hier. Maar inmiddels wordt iedere topic door de huis-puper totaal verziekt. Hij is erg aanwezig maar niet inhoudelijk. Zo gaat iedere topic naar de kloten.
      Ja, die jongen is helemaal verward. Zoveel is wel duidelijk.

      Ik ben persoonlijk niet tegen religie. Allerminst. Laat inzake religie ook iedereen in zijn/haar waarde en bemoei me vrijwel nooit met religieuze discussies. Zie daar ook geen meerwaarde in.

      Iedereen blijft weg nu het de "Desi-show" is geworden.

      Als die jongen telkens niet zo verschrikkelijk hysterisch zou reageren was er niet eens zoveel aan de hand. Krijg ook het gevoel dat ze hem de hand boven het hoofd houden daar het sneu geval betreft die waarschijnlijk anders niet veel meer heeft dan dit forum.

      Van mij hoeft het allemaal niet meer zo nodig.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    10. #10
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Het Westerse antwoord op een halve eeuw mensenrechtenschendingen van Pisrael

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      @ibrah: laten we naar elders vertrekken, samen met het nog actieve autochtone deel. Verder via pm.

      Je mag ook op mijn facebook of email reageren.
      Ik vond het best alleraardigst vertoeven alhier maar al die berispingen en bans heb ik geen zin meer in. Joesoef heeft mij in het vizier :-)
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 1 Dislikes

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •