Democraten krijgen een eigen Trump
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 16

    Onderwerp: Democraten krijgen een eigen Trump

    1. #1
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Democraten krijgen een eigen Trump

      Bernie Sanders verklaard democraten de oorlog... Democraten krijgen een eigen Trump... Amerikaanse 2 partijen stelsel wordt naar prullenbak van geschiedenis verklaard... Dit zijn de laatste stuiptrekkingen...

      https://edition.cnn.com/2020/02/22/p...020/index.html
      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.

    2. #2
      Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Locatie
      Sneek
      Leeftijd
      55
      Berichten
      3.210
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286229

      Standaard Re: Democraten krijgen een eigen Trump

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wizdom Bekijk Berichten
      Bernie Sanders verklaard democraten de oorlog... Democraten krijgen een eigen Trump... Amerikaanse 2 partijen stelsel wordt naar prullenbak van geschiedenis verklaard... Dit zijn de laatste stuiptrekkingen...

      https://edition.cnn.com/2020/02/22/p...020/index.html
      Sanders zal niet vergeten zijn dat het democratisch establishment hem dwars zat en de voorkeur gaf aan Clinton.

      Laatste stuiptrekkingen? Zo snel zal dat niet gaan. Alleen als God het wil .
      Laatst gewijzigd door Bart.NL; 26-02-20 om 16:30.

    3. #3
      Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Berichten
      2.684
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Democraten krijgen een eigen Trump

      Ik vind hem wel lachen. Hij is vannacht wel een beetje de pan in gehakt maar aanhang heeft hij zeker getuige zijn dikke overwinning in Nevada,paar dagen terug.

      Ik zie liever Sanders in het Witte Huis dan Trump.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    4. #4
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.612
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard Re: Democraten krijgen een eigen Trump

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wizdom Bekijk Berichten

      Democraten krijgen een eigen Trump
      Deze topictitel is nonsens, en dat zeg ik netjes. Ik nodig je uit je punten van vergelijking te vermelden.
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

      Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.

    5. #5
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Democraten krijgen een eigen Trump

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Deze topictitel is nonsens, en dat zeg ik netjes. Ik nodig je uit je punten van vergelijking te vermelden.
      Allebei populisten. De ene rechts de ander links. Dat jij linkse propaganda niet herkent is best een beetje zorgelijk.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    6. #6
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.612
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard Re: Democraten krijgen een eigen Trump

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten

      Allebei populisten. De ene rechts de ander links. Dat jij linkse propaganda niet herkent is best een beetje zorgelijk.
      Zolang je geen concrete voorbeelden geeft is dit een loze kreet. Hij wil bijvoorbeeld hogere belasting voor rijken; dat kun je niet afdoen als 'propaganda'.

      Weet overigens weinig van hem af. Maar hoor, lees en zie niets dat me aan Trump doet denken.
      Laatst gewijzigd door Olive Yao; 29-02-20 om 20:28.
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

      Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    7. #7
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Re: Democraten krijgen een eigen Trump

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Deze topictitel is nonsens, en dat zeg ik netjes. Ik nodig je uit je punten van vergelijking te vermelden.
      Niet helemaal... Wat ik bedoel met de topic is een parallel met de Republikeinse partij toen zij hun kandidaten nomineerden en Trump zagen als een kansloze clown... Bij de gevestigde Democraten zie je een zelfde houding... De Democraten nomineren hun eigen kandidaten maar zien Bernie Sanders als een kansloze clown... De kiezers denken daar anders over... In die zin hebben de Democraten hun eigen Trump... Een buitenbeentje die de gevestigde orde op haar fundamenten doet schudden...

      Anderzijds is Bernie Sanders voor Amerikaanse begrippen extreem links... Zoals een minimumloon en het legitimeren van Marhuana... Ziekenfonds voor elke Amerikaanse burger... Het kwijtschelden van alle studie schulden...

      Bernie Sanders zet zich net als Trump ook tegen de zogenaamde "Establishment..."

      Heel veel goede ideëen maar ook sommige waar ik radicaal tegen ben...

      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.

    8. #8
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.612
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard Re: Democraten krijgen een eigen Trump

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wizdom Bekijk Berichten

      Niet helemaal... Wat ik bedoel met de topic is een parallel met de Republikeinse partij toen zij hun kandidaten nomineerden en Trump zagen als een kansloze clown... Bij de gevestigde Democraten zie je een zelfde houding... De Democraten nomineren hun eigen kandidaten maar zien Bernie Sanders als een kansloze clown... De kiezers denken daar anders over... In die zin hebben de Democraten hun eigen Trump... Een buitenbeentje die de gevestigde orde op haar fundamenten doet schudden...
      Aha, bedoel je dat. Ja, dit snap ik. Inderdaad, dat is een goede vergelijking! En ik hoop ook dat Bernie Sanders de gevestigde orde op zn fundamenten zal doen schudden! Hoop jij dat ook?
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

      Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    9. #9
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Re: Democraten krijgen een eigen Trump

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Aha, bedoel je dat. Ja, dit snap ik. Inderdaad, dat is een goede vergelijking! En ik hoop ook dat Bernie Sanders de gevestigde orde op zn fundamenten zal doen schudden! Hoop jij dat ook?
      Jazeker... Ik ben alleen tegen legitimeren van drugs, euthanasie en abortus...
      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.

    10. #10
      Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Berichten
      2.684
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Democraten krijgen een eigen Trump

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wizdom Bekijk Berichten
      Jazeker... Ik ben alleen tegen legitimeren van drugs, euthanasie en abortus...
      Een strijd tegen euthanasie en abortus kan je nog winnen maar vergeet die oorlog tegen drugs. Die gaat de IG toch nooit winnen,vraag het aan het Pentagon.


      Waarom? : Om meer dan een biljoen redenen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •