België
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 17

    Onderwerp: België

    1. #1
      Very Important Prikker Marsipulami's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      ....
      Berichten
      33.060
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      577376

      Standaard België

      www.radiomaria.be - Een katholiek geluid op de middengolf
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

    2. #2
      Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Berichten
      2.684
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: België

      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    3. #3
      Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Berichten
      2.684
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: België

      De Belgen zijn slimmer en humaner dan de Nederlanders. Alle oppositie partijen steunen in deze zware crisis het demissionaire kabinet.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    4. #4
      Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Berichten
      2.684
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    5. #5
      Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Berichten
      2.684
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: België

      Upp voor onze zeer gerespecteerde forumlid, Marsipulami.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    6. #6
      Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Berichten
      2.684
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: België

      Zelfs onze zuiderburen Hebben het goede voorbeeld gegeven door hun demissionair kabinet een volmacht te geven om een antwoord te geven op de crisis. Baudet zit ondertussen geïsoleerd heel dom oppositie te voeren ipv de rijen te sluiten. WANT DE FVD kan geen oplossingen aandragen behalve zeiken en pissen op het kabinet.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    7. #7
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: België

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Salvatio Bekijk Berichten
      Zelfs onze zuiderburen Hebben het goede voorbeeld gegeven door hun demissionair kabinet een volmacht te geven om een antwoord te geven op de crisis. Baudet zit ondertussen geïsoleerd heel dom oppositie te voeren ipv de rijen te sluiten. WANT DE FVD kan geen oplossingen aandragen behalve zeiken en pissen op het kabinet.
      6 weken geleden wilde Baudet een debat in de kamer. Hij werd heel arrogant min of meer weggelachen. Die Kamerleden zouden ze nu weg moeten sturen.

      Je hebt wel een punt dat er nu meer consttructief samengewerkt moet worden. Ik walg van dat maffe wrijf van D66 uit de 1e kamer die nu tweet dat ze meer genderneutraliteit wil in het crisisteam of die lui van een Klaver die nu eenf oknds wil voor kunstenaars. Terwijl er goddomme allesop alles moet worden gezet om zo veel mogelijk mensen te redden.

      Pc
      Stop even met het shamen en blamen van Europeanen. Of weet je ergens een werelddeel dat beter is?
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

    8. #8
      Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Berichten
      2.684
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Talking Re: België

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      6 weken geleden wilde Baudet een debat in de kamer. Hij werd heel arrogant min of meer weggelachen. Die Kamerleden zouden ze nu weg moeten sturen.Je hebt wel een punt dat er nu meer consttructief samengewerkt moet worden. Ik walg van dat maffe wrijf van D66 uit de 1e kamer die nu tweet dat ze meer genderneutraliteit wil in het crisisteam of die lui van een Klaver die nu eenf oknds wil voor kunstenaars. Terwijl er goddomme allesop alles moet worden gezet om zo veel mogelijk mensen te redden.PcStop even met het shamen en blamen van Europeanen. Of weet je ergens een werelddeel dat beter is?
      Ik ben boos op die stomme toeristen die ondanks het gevaar van Lomabrdije alsnog daar naar toe reizen. Plezier gaat voor gezondheid. Zij zijn voor een groot deel verantwoordelijk dat het virus zich massaal verspreid over Europa. Mijn vader durft de deur niet eens meer uit. Veel ouderen zijn onnodig uit dit leven gerukt omdat veel mensen in Europa deze epidemie hebben onderschat. Voor de rest heb je gelijk en zal ik mij inhouden ondanks het feit veel Europese landen te laat maatregelen hebben genomen. Ht enige medicijn die dit virus kan stoppen is het advies van het RIVM OPVOLGEN Rn zelfs dat gebeurd niet,..... Baudet is een racist en ik wil geen woord besteden aan die lafaard.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    9. #9
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: België

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Salvatio Bekijk Berichten
      Ik ben boos op die stomme toeristen die ondanks het gevaar van Lomabrdije alsnog daar naar toe reizen. Plezier gaat voor gezondheid. Zij zijn voor een groot deel verantwoordelijk dat het virus zich massaal verspreid over Europa. Mijn vader durft de deur niet eens meer uit. Veel ouderen zijn onnodig uit dit leven gerukt omdat veel mensen in Europa deze epidemie hebben onderschat. Voor de rest heb je gelijk en zal ik mij inhouden ondanks het feit veel Europese landen te laat maatregelen hebben genomen. Ht enige medicijn die dit virus kan stoppen is het advies van het RIVM OPVOLGEN Rn zelfs dat gebeurd niet,..... Baudet is een racist en ik wil geen woord besteden aan die lafaard.
      Er is geen ervaring met een grote virusuitbraak. Ze hadden beter naar Azië moeten kijken.
      Dan zet ik ipv de naam Baudet een willekeurig Kamerlid. Feit is dat er wel iemand was die het serieus nam maar vrijwel alle anderen dat toen niet zo serieus namen.

      Ik kan niet praten voor andere landen maar het eigenwijze andersdenkende dat Nederlanders mede groot heeft gemaakt werkt nu tegen hen. Veel mensen 'maken het zelf wel uit'. Zo'n houding is nu killing.
      Op het journaal zie een groep jongeren met elkaar sparren! Daar mag je best erg boos op worden.

      WHO raadt 1 dingen aan: testen, testen, testen. Zo kan je het virus het beste bestrijden. Isoleren en gericht uitzieken van de dragers is prio nr 1. Nu heb je dikke kans dat er besmette verplegers en doktoren rondlopen. Of mensen die werkzaam zijn in de voedselketen. Die moet je allemaal rregelmatig testen.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    10. #10
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.116
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: België

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Salvatio Bekijk Berichten
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •