Bloederige,trieste dag in Palestina - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 12 van de 12

    Onderwerp: Bloederige,trieste dag in Palestina

    1. #11
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: Bloederige,trieste dag in Palestina

      Desi is een grote schijtluis die zich thuisvoelt in een huis vol schijtluizen.

      Jij ook Eke

      Als ik een ban zou krijgen zou mij dat niet verbazen in deze omgedraaide wereld.

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      Ik voel me gebruikt, RG. Hier zit je notabene Desi te beschimpen tijdens het geven van argumenten. Volledig overbodig dus, zo'n steek.

      Geen discussies meer met mij over schelden. Ik ben het zat. Flink zat. Heb m'n lesje weer geleerd vandaag....
      Jaja. Die tientallen topics van de schijtluis desi, waarin hij mij een pedofiel noemt, daar zei je helemaal niets van! Het is al heel lang aan de gang. Als ik dat een keer zat ben en desi terugpak zie jij dat als heel erg fout. Wat een misser!

      Het is gelijk aan het vermanen van een Jood die naar een Duitser spuugt tijdens de oorlog 40-45.

      Politiek correct geslijm. Gat-ver-damme

      Nou blijf maar weg hoor met je "hulp". Die is slap als altijd en is van weinig betekenis. Je vermanende vingertje wijst meer naar mij dan naar desi. Want ja, multicul is een gevoelig dingetje. Om dat goed te doen moet je soms even wegkijken en op andere momenten uitvergroten. Je hebt goed geluisterd naar Marcel van Dam.

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      Mensen verschillen dus, Rob. Ik merk helemaal niet dat ie oorlog wil. Ik merk dat ie boos/gestresst is en met rust wil worden gelaten. (in topic licht gaat bijna uit)
      Lees je wel wat hij schrijft? Haha, met rust gelaten willen worden. De ene na de andere topic opent hij over mij en andere leden. Dat kan moeilijk worden begrepen als "met rust gelaten willen worden". Hij zoekt het op Eke. Zie je wat jij doet? Jij zit hem gewoon uit de wind te houden. Waarom doe je dat?
      Laatst gewijzigd door Rob Gosseling; 23-05-20 om 08:39.


      Eric P. de Blois
      Puerto Aysén
      Chile



      .
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    2. #12
      Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Berichten
      2.684
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Bloederige,trieste dag in Palestina

      @ Rob Gosseling/Petertje/Eric De Blois


      Dit is Maroc.nl. Geen Ultra-rechts.nl.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •