" Ik ben ook een Marokkaan"" - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: " Ik ben ook een Marokkaan""

Important Prikker Salvatio's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: " Ik ben ook een Marokkaan""

'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

Nelson Mandela
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Neem willekeurig welk ander land
      Ik leef in Nederland Super Ick en zoals de links al aangeven wordt Nederland met de jaar racistischer. Of ziet de VN cruciale feiten over het hoofd? Een bordje warm eten zonder racisme misschien?
      'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

Nelson Mandela

Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360620

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Salvatio Bekijk Berichten
      Ik leef in Nederland Super Ick en zoals de links al aangeven wordt Nederland met de jaar racistischer. Of ziet de VN cruciale feiten over het hoofd? Een bordje warm eten zonder racisme misschien?
      Ach welnee. Er krijgen wat rechtse partijen een stem. De reden hiervoor is dat er wel degelijke grote problemen zijn die jaren onder de pet werden door de gevestigde orde. Diverse PvdA politici hebben dat ook aangegeven als reden van het verval van hun partij.
      Dat is ook mede de reden dat veel mensen de armoede niet kunnen ontvluchten. Hun achterstand niet in kunnen lopen.

Taal leren hoefde niet, er was niet meer criminaliteit, aanpakken mocht niet, aanpassen was een vies woord. Allerlei kanslozen wijzen nu terecht naar de overheid, naar diezelfde overheid die nooit actie ondernam en nieuwkomers in achterstandwijken wegzet.
      Ik ben voorstander van hulp. Bijvoorbeeld bij geschikt onderwijs. Ik wil ook dat er een hand uitgestoken wordt maar dat die vervolgens ook niet meer losgelaten wordt. Minder vrijblijvendheid.

Ik noem een voorbeeld. Stel je kunt niet zo goed leren. Waarom kunnen die jongeren niet versneld een vak leren zonder allerlei bijkomende nutteloze vakken? Maak er in 1 jaar een goede leerling timmerman, metselaar, stukadoor of monteur van zodat ze bezig blijven en snel hun eigen geld gaan verdienen. Nee nu laten we ze falen op het VMBO en hangen op straat. Na een jaar ben je deze jongeren kwijt. Juist die groep zorgt voor de meeste overlast, komt voor de rechter en maakt de slechte reclame voor hun eigen mensen. Ik heb daar geen Tjerry voor nodig. Ik heb mijn hele leven in Rotterdam gewoond. Op straat gespeeld. Ik ben er zelf getuige van geweest.
      Het nadeel van veel rechtse partijen vind ik dat wel veel, soms terecht, geklaagd wordt maar er geen oplossingen bedacht worden.
      Het nadeel van linkse partijen vind ik dat de oplossingen vaak bedacht worden door wereldvreemde mensen. Oplossingen waarvan iedereen vooraf inziet dat ze mislukken of misbruikt gaan worden.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737764

Ik noem een voorbeeld. Stel je kunt niet zo goed leren. Waarom kunnen die jongeren niet versneld een vak leren zonder allerlei bijkomende nutteloze vakken? Maak er in 1 jaar een goede leerling timmerman, metselaar, stukadoor of monteur van zodat ze bezig blijven en snel hun eigen geld gaan verdienen. Nee nu laten we ze falen op het VMBO en hangen op straat.
      Helemaal mee eens. Wilders heeft in dezen ook een goed punt, de oude L.T.S. weer in glorie herstellen.

Snap ook niet waarom een timmerman naar het VMBO moet. Je hebt van die jochies die fabriceren wat hun ogen zien. Gouden handjes. Wat moeten die nu met geschiedenis, de Franse taal of andere onzinnige vakken.

Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ach welnee. Er krijgen wat rechtse partijen een stem..
      Heb je de links wel doorgenomen?

Nelson Mandela

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten