Rechtse politieke partijen kunnen geen betrouwbare,deskundige minister leveren
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Rechtse politieke partijen kunnen geen betrouwbare,deskundige minister leveren

Important Prikker Salvatio's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Rechtse politieke partijen kunnen geen betrouwbare,deskundige minister leveren

Laatst gewijzigd door Salvatio; 20-03-20 om 21:02.
      'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

Nelson Mandela
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Rechtse politiek partijen kunnen geen betrouwbare,deskundige minister leveren

Rutte doet een beroep op een PVDA MINISTER. Landsbelang gaat voor rechts-extremisme.
      'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

Nelson Mandela

Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Rechtse politiek partijen kunnen geen betrouwbare,deskundige minister leveren

Waarom kunnen de FvD en PVV geen eerlijke deskundigen leveren?

Nelson Mandela

Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Rechtse politieke partijen kunnen geen betrouwbare,deskundige minister leveren

De wereld is crisis en onze premier Rutte geeft een signaal af door een ervaren minister te leveren op gezondheidszorg. Een PVDA politicus. Premier Rutte heeft het wel onder controle. Meer kan hij niet doen als Nederlandrs het negatieve reisadvies niet opvolgen.

Nelson Mandela

Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Rechtse politieke partijen kunnen geen betrouwbare,deskundige minister leveren

Minister van Rijn heeft gisteren een boodschap afgeleverd bij monde van premier Rutte. Deze PVDA'er gaat Nederland redden. Alle maatregelen zijn op advies van van Rijn. Hij heeft 3 maanden de tijd om deze rotzooi dat door onverantwoordelijke NEDERLANDSE corona-toeristen is vervoudigd tot stilstand te brengen. Baudet en Wilders hebben alleen maar bruinhemden in dienst. Met die rechts-extremistische lafbekken win je geen oorlog.

Nelson Mandela

Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360620

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Salvatio Bekijk Berichten
      Minister van Rijn heeft gisteren een boodschap afgeleverd bij monde van premier Rutte. Deze PVDA'er gaat Nederland redden. Alle maatregelen zijn op advies van van Rijn. Hij heeft 3 maanden de tijd om deze rotzooi dat door onverantwoordelijke NEDERLANDSE corona-toeristen is vervoudigd tot stilstand te brengen. Baudet en Wilders hebben alleen maar bruinhemden in dienst. Met die rechts-extremistische lafbekken win je geen oorlog.
      Het is apart maar ook wel sterk om gewoon te kiezen voor de beste. Dat is nu ook hard nodig. Je kunt je afvragen of het echt zo is. Misschien heeft Rutte wel heel fijn met hem samengewerkt. Hij heeft mede de zorg verder geprivatiseerd en dat kan ik helaas geen succes noemen.

De PVV moet verboden worden. Daar denk ik heel simpel over. Een partij die in een democratie wilt functioneren moet zelf ook een democratische structuur hebben. Dat is bij de PVV niet het geval. Geen partijbestuur, geen partijraad, etc. Waarschijnlijk ligt de oorzaak daar ook bij de angst dat leden er de grootste onzin uit gaan gooien. Je hoort er ook altijd maar een paar. De rest mag stoeltjes warm houden, hand ophouden en mond dicht houden. Weg dus met die dictatoriale partij.

Baudet ligt onder een enorm vergrootglas. Is geen politicus en gaat dus regelmatig op zijn bek. De rest is er dan als de kippen bij om hem te trappen als hij op de grond ligt. Ik zie hem ook niet als partijleider maar meer als een overgangsfiguur. Ik ga er niet op stemmen maar ik zie wel toekomst voor die partij.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Het is apart maar ook wel sterk om gewoon te kiezen voor de beste. Dat is nu ook hard nodig. Je kunt je afvragen of het echt zo is. Misschien heeft Rutte wel heel fijn met hem samengewerkt. Hij heeft mede de zorg verder geprivatiseerd en dat kan ik helaas geen succes noemen.De PVV moet verboden worden. Daar denk ik heel simpel over. Een partij die in een democratie wilt functioneren moet zelf ook een democratische structuur hebben. Dat is bij de PVV niet het geval. Geen partijbestuur, geen partijraad, etc. Waarschijnlijk ligt de oorzaak daar ook bij de angst dat leden er de grootste onzin uit gaan gooien. Je hoort er ook altijd maar een paar. De rest mag stoeltjes warm houden, hand ophouden en mond dicht houden. Weg dus met die dictatoriale partij.Baudet ligt onder een enorm vergrootglas. Is geen politicus en gaat dus regelmatig op zijn bek. De rest is er dan als de kippen bij om hem te trappen als hij op de grond ligt. Ik zie hem ook niet als partijleider maar meer als een overgangsfiguur. Ik ga er niet op stemmen maar ik zie wel toekomst voor die partij.
      Wat heeft dit te maken met het feit FvD en de PVV geen bekwame mensen in dienst hebben?

Nelson Mandela

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten