Lees de Koran en weet: IsraŽl is een Joodse staat - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/5 EersteEerste ... 345 LaatsteLaatste
    Resultaten 31 tot 40 van de 50

Onderwerp: Lees de Koran en weet: IsraŽl is een Joodse staat

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Lees de Koran en weet: IsraŽl is een Joodse staat

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten

Pot verwijt de ketel maar de ketel mag/kan de pot niet verwijten?
      Ik zou zeggen pakken een spiegel.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

AboubakrSiddiq
      Gast

Is dit weer het rechtvaardigen van het zionistische terreur en het stelen van palestijnse grond?
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Trust The Process Interim's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12375

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk Berichten
      Is dit weer het rechtvaardigen van het zionistische terreur en het stelen van palestijnse grond?
      Na'am

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556378

Super Ick - 'Je kunt mensen een spiegel voorhouden in de hoop dat ze enigzins gaan relativeren. Als ze er niet in willen of kunnen kijken dan heeft het geen zin.

Pot verwijt de ketel maar de ketel mag/kan de pot niet verwijten?'

Een spiegel voor houden? Is dat werkelijk wat daarmee gedaan wordt. Door een passage uit een boek wat door persoon A heilig wordt beschouwd, maar niet door jou, en dan vervolgens te impliceren: 'hier ... hou je aan jouw eigen heilige boek. Waar ik niet in geloof hoor, dus ik geloof niet in dit argument.'

Ik vind dat eigenlijk een beetje raar, iemand proberen te overtuigen met argumenten waar je zelf niet in gelooft. Het wekt bij mij onmiddelijk de indruk dat je niet-integer argumenteert. Bovenden schuift je iemand een positie in de schoenen: jij als moslim moet B vinden.

Want, wat zit er nog meer achter: en als je dit argument niet accepteert, dan accepteer je je eigen heilige boek niet en dan ben je 'eigenlijk' een waardeloze moslim. Dus Ibrah123 geeft impliciet twee mogelijkheden, of je accepteert dat er zoiets bestaat als een door God gegeven land, of je bent geen goede moslim.

Het is naar mijn idee helemaal ngeen spiegel voorhouden, het is in een mal willen persen. Het is ook geen pot die een ketel verwijt aangezien 'moslim zijn' en 'aanspraak maken op een grondgebied' twee niet te vergelijkbare kleuren zijn.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

Trust The Process Interim's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12375

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Super Ick - 'Je kunt mensen een spiegel voorhouden in de hoop dat ze enigzins gaan relativeren. Als ze er niet in willen of kunnen kijken dan heeft het geen zin.

Een spiegel voor houden? Is dat werkelijk wat daarmee gedaan wordt. Door een passage uit een boek wat door persoon A heilig wordt beschouwd, maar niet door jou, en dan vervolgens te impliceren: 'hier ... hou je aan jouw eigen heilige boek. Waar ik niet in geloof hoor, dus ik geloof niet in dit argument.'

Ik vind dat eigenlijk een beetje raar, iemand proberen te overtuigen met argumenten waar je zelf niet in gelooft. Het wekt bij mij onmiddelijk de indruk dat je niet-integer argumenteert. Bovenden schuift je iemand een positie in de schoenen: jij als moslim moet B vinden.

Want, wat zit er nog meer achter: en als je dit argument niet accepteert, dan accepteer je je eigen heilige boek niet en dan ben je 'eigenlijk' een waardeloze moslim. Dus Ibrah123 geeft impliciet twee mogelijkheden, of je accepteert dat er zoiets bestaat als een door God gegeven land, of je bent geen goede moslim.

Het is naar mijn idee helemaal ngeen spiegel voorhouden, het is in een mal willen persen. Het is ook geen pot die een ketel verwijt aangezien 'moslim zijn' en 'aanspraak maken op een grondgebied' twee niet te vergelijkbare kleuren zijn.
      De topictitel is een schijnargument om de zionistische expansie te legitimeren.
      Zelf ben ik om seculiere redenen voor de erkenning van Palestina als soevereine staat en neem dit mee als ik ga stemmen.
      Meer valt er eigenlijk niet over te zeggen.
      Laatst gewijzigd door Interim; 06-05-20 om 14:19. Reden: Punt verwijderd en punt neergezet

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Nee. VMBO-bakvis.

Heb je het boek gelezen? Is van een IsraŽlische geschiedkundige.

Ik plaats enkel wat hij schrijft!! het zijn niet mijn woorden Islamhater!!!

Lees de artikelen en desnoods de topic in zijn geheel door en houd op met aandacht zoeken!!!!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Nep-volk

Marokkanen die hier spreken van nep-joden. Een verzonnen volk. Want dna wijst uit dat het slechts bekeerlingen zouden zijn. Maar o wee als Marokkanen namaak-nederlanders worden genoemd. Joden die nu in IsraŽl geboren zijn, zijn dus geen echte joden. Hoe zit dat met kinderen van Marokkanen die in Nederland geboren zijn? Worden dat ooit Nederlanders, gekeken naar hun dna? Resumerend wordt hier boven indirect gesteld dat de vergaste joden in Duitsland, helemaal geen joden waren. Joden zijn een verzonnen volk.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 1 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Wijze leden aan het woord;

Dit topic is geopend om mij de mij de mond te snoeren maar ipv daarvan heeft dit topic een ''boomerang-effect''.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Interim Bekijk Berichten
      De topictitel is een schijnargument om de zionistische expansie te legitimeren.
      Zelf ben ik om seculiere redenen voor de erkenning van Palestina als soevereine staat en neem dit mee als ik ga stemmen.
      Meer valt er eigenlijk niet over te zeggen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 1 Dislikes

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      11

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Salvatio Bekijk Berichten
      VMBO-bakvis.
      Ik heb LTS gedaan, VMBO bestond nog niet. En jij wat heb jij voor diploma "gekregen"?

Je schreef niet zo lang geleden dat jij "ook" niet zo'n hoge opleiding had en dat je jezelf in de bibliotheek had ontwikkeld door het lezen van boeken. Je veel geleerd hebt met het lezen van boeken. Maar je hebt die post weer verwijderd. Klopt het dan niet dat je niet zo'n hoge opleiding hebt?

Je wijst graag naar de lage opleiding van anderen, zonder precies te weten wat anderen voor opleiding hebben gehad. Revisor doet dat ook graag. Anderen de mond snoeren met de opmerking, je hebt niet genoeg opleiding gehad. Dat doet hij soms om de discussie af te breken.

Ik heb pas kort geleden geschreven over mijn LTS opleiding. Waarom is het zo leuk om anderen denken te vernederen vanwege een lage opleiding? Heb jij som een hoge opleiding genoten? En zo ja, geeft jou - en Revisor - dat het recht daar de ander mee om de oren te slaan?

Waarom wordt hier NOOIT iets geschreven over de lage opleiding van Marokkaanse leden?
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Ik heb LTS gedaan,

Waarom bemoei jij je dan met onderwerpen die jouw verstands-denk vermogen te boven gaan?

Je schreef niet zo lang geleden dat jij "ook" niet zo'n hoge opleiding had en dat je jezelf in de bibliotheek had ontwikkeld door het lezen van boeken. Je veel geleerd hebt met het lezen van boeken.
      Ik ben leergierig!! Altijd al geweest.

Jij hebt de kans gekregen om je opleiding af te ronden op LTS niveau. Woow. Een wetenschapper in spť.

Je schreef niet zo lang geleden dat jij "ook" niet zo'n hoge opleiding had en dat je jezelf in de bibliotheek had ontwikkeld door het lezen van boeken. Je veel geleerd hebt met het lezen van boeken.
      Ik deed mavo-havo,maar door mijn vader is mijn opleiding een beetje verneukt.

Waarom wordt hier NOOIT iets geschreven over de lage opleiding van Marokkaanse leden?
      Open er een topic over. Maar ik vrees dat je weinig lezers gaat trekken.

De reden is je inmiddels wel bekend.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 1 Dislikes

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      11

Heb je een diploma ja of nee. En zo ja welk diploma.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten