Wat een ziek ventje dit
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 7 van de 7

    Onderwerp: Wat een ziek ventje dit

    1. #1
      Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Berichten
      2.684
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Wat een ziek ventje dit

      Rob gosseling plaats PMS van 2 maanden terug. Daar heb ik al een ban voor gekregen.


      Wat een laffe aandachtshoertje zeg
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

    2. #2
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: Wat een ziek ventje dit

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Salvatio Bekijk Berichten
      Rob gosseling plaats PMS van 2 maanden terug. Daar heb ik al een ban voor gekregen.


      Wat een laffe aandachtshoertje zeg
      En jij plaatst godverdomme berichten van jaren terug. Ik ga er dus ook mee door met jou pm's te plaatsen. Hoe langer de rest zwijgt des te ongunstiger dit zal uitpakken voor de sfeer. Ik heb het volste recht dezelfde methoden te gebruiken als degene hier die mij onafgebroken beschimpt. Desi heeft mij vele pm's gestuurd. Daar kwam pas een eind aan toen ik die functie blokkeerde.



      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Salvatio
      Kanker islamhatende varken!!!!

      dat al jouw familieleden aan kanker mogen overlijden
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

    3. #3
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: Wat een ziek ventje dit

      Ik ga ook je Palestina topics versieren met jouw rotzooi. Wat jij kan, kan ik beter.


      Eric P. de Blois
      Puerto Aysén
      Chile



      .
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    4. #4
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: Wat een ziek ventje dit

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Salvatio Bekijk Berichten
      Wat doet een bolle Islamhatende rechts-extremistische pedofiel op Maroc.nl?
      De "grote denker" Desiderium die ten strijde trekt tegen (extreem)rechts. Joh, kom op. Jij links? Jij bent alleen links uit opportunisme, dus om te kunnen profiteren van dankzij links gecreëerde sociale voorziengen. Jij hebt geen flauw benul van wat links of rechts inhoudt. Je lult maar wat zonder na te denken. Leeft op impulsen. Lachwekkend die gespeelde afkeer van (extreem)rechts.

      Jij hebt je hier nog nooit geprofileerd als een man die linkse kernwaarden uitdraagt en/of als iemand die inlevingsvermogen heeft voor de ander en betrokken is met de samenleving. Niets van dat alles. Jij hebt niet de gedragseigenschappen en geestelijke instelling die passen bij iemand met een linkse attitude. Je bent hier onafgebroken bezig met je ego en geestelijk leed etaleren enerzijds en op een zeer agressieve wijze ruzie zoekend met leden anderzijds. Alles draait altijd om jou in iedere topic. Bij het minst geringste ontsteek je in woede. Onmogelijk dat een narcist en sociopaat als jij links zou zijn. Dat maak je hooguit jezelf wijs en je paar trouwe aanhangers hier.

      Je bent een minderwaardig achterbaks figuur die anoniem de ander schoffeert en beschimpt. Ik kijk enorm op jou neer akelig figuur die je bent! Zolang je hier niet je eigen naam en smoelwerk toont stel jij niets voor.

      Ik hoop dat je weer een rotdag hebt.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

    5. #5
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: Wat een ziek ventje dit

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Interim Bekijk Berichten
      Oei een discipel van Desiderium. Wat heb jij te melden joh? Het is allemaal heel goed he wat Desi doet!? Lichtgewicht die je bent. Wegkijker, goedprater!

      Ik begrijp niet dat iemand als jij loyaal is met zoiets als Desiderium. Ik heb namlijk de indruk dat jij nog wel kunt nadenken in tegenstelling tot Desi. Logica is ver te zoeken.


      Eric P. de Blois
      Puerto Aysén
      Chile



      .
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    6. #6
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: Wat een ziek ventje dit

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Interim Bekijk Berichten
      Ik heb te melden dat Salvatio zich aan de wet houdt.

      Wel mag je zeggen dat je het moreel aanvechtbaar vindt wat hij schrijft.

      Ben je het niet met eens zijn gebruik van het recht op vrije meningsuiting dan laat je hem links ( of desnoods rechts) liggen.

      Ga je toch op hem in, dan breidt het gekrakeel zich als een olievlek uit en aan het eind zit je met niets behalve dat je een hoop vrije tijd hebt verspild.
      Ah akkoord. Maar waarom plaats je eigenlijk die link. Als je deze kennelijk relevant vindt, is het dan niet logisch direct een commentaar te leveren in betreffende topic? Dan zou ik, als het een verwijzing naar mij betreft, daar eventueel op kunnen antwoorden, in de wetenschap dat jij nog enigzins reageert op inhoud. Desi raast door zonder in te gaan op wat ik schrijf. Inderdaad verloren energie.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

    7. #7
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: Wat een ziek ventje dit

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Interim Bekijk Berichten
      Een goede vraag die ik mijzelf ook al heb gesteld en probeer te beantwoorden.

      Ik wil het aantal topics en het aantal posts met gekrakeel beperken door links te plaatsen.

      Dus ik heb nu ook een link vanuit die andere topic naar 'moreel aanvechtbaar' (hierboven) geplaatst.
      Ah heel goed. "Moreel aanvechtbaar". Dat klinkt een stuk beter dan een verkeerd etiket aan mij te plakken. "Moreel aanvechtbaar" valt geheel binnen de vrijheid van mening. Heb ik geen enkele moeite mee.


      Eric P. de Blois
      Puerto Aysén
      Chile



      .
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •