Europese Hof voor de Rechten van de Mens (EHRM) deelt zware klap uit aan zionistenlobby en israel - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/4 EersteEerste ... 34
    Resultaten 31 tot 38 van de 38

    Onderwerp: Europese Hof voor de Rechten van de Mens (EHRM) deelt zware klap uit aan zionistenlobby en israel

    1. #31
      fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Deba, Euskadi
      Berichten
      121.427
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072964

      Standaard Re: Europese Hof voor de Rechten van de Mens (EHRM) deelt zware klap uit aan zionistenlobby en israe

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Inderdaad, je vraagt je af hoe dat soort lieden zich in een zakelijke professionele setting staande weten te houden. Dat moet wel verkeerd aflopen.
      Ik snap niet hoe jij je in een professionele setting staande kan houden als je voortdurend liegt en beledigt. Dat moet wel verkeerd aflopen, met dat soort lieden als jij.

      Hoewel, je kan er altijd nog extreem-rechtse politicus mee worden.
      viejo pendejo se extravia

    2. #32
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.612
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard Re: Europese Hof voor de Rechten van de Mens (EHRM) deelt zware klap uit aan zionistenlobby en israe

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark61 Bekijk Berichten
      Wat ben jij een ziek figuur.

      Ik heb mijn bekomst weer hier.
      Leuk om weer iets van je te lezen. Ben ook een tijd bewust weggebleven. Maar de sfeer is veel rustiger.

      Jullie gaan met zn drieen of vieren off topic door; doe je aan mee.

      On topic

      De gedachtegang van de zionisten is :

      Antisemitisme is een kwaad dat toeneemt.
      Antisemitisme neemt de vorm aan van het bestaansrecht aan Israel als joodse staat ontzeggen.
      Antizionisme is het bestaansrecht aan Israel als joodse staat ontzeggen.
      Dus antizionisme is antisemitisme. En gene net als deze strafbaar.

      Een oproep tot een boycot van israelische producten is een vorm van antizionisme en daarmee antisemitisme, economisch van aard.

      Diverse stappen in deze gedachtegang falen. Het is van belang ze te weerleggen, gezien de afwegingen die bij artikel 7 en artikel 10 EVRM aan de orde zijn.

      Het beste wat je dan eerst kan doen is lezen wat het Europees Hof oordeelt, in het persbericht bijvoorbeeld.

      Absurd dat men er in geslaagd is om een boycot als economische discriminatie strafbaar te krijgen.
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

      Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.

    3. #33
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.917
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Europese Hof voor de Rechten van de Mens (EHRM) deelt zware klap uit aan zionistenlobby en israe

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark61 Bekijk Berichten
      Ik snap niet hoe jij je in een professionele setting staande kan houden als je voortdurend liegt en beledigt. Dat moet wel verkeerd aflopen, met dat soort lieden als jij.

      Hoewel, je kan er altijd nog extreem-rechtse politicus mee worden.
      Professionele setting? Je moet eens zien hoeveel tijd hij hier tijdens kantooruren doorbrengt. Volgens mij kan geen enkele zelfstandige ondernemer zich dat veroorloven.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    4. #34
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Europese Hof voor de Rechten van de Mens (EHRM) deelt zware klap uit aan zionistenlobby en israe

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Professionele setting? Je moet eens zien hoeveel tijd hij hier tijdens kantooruren doorbrengt. Volgens mij kan geen enkele zelfstandige ondernemer zich dat veroorloven.
      Tsja Knuppeltje, zelfs mijn koffie staat al klaar 's morgens bij binnenkomst

    5. #35
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Europese Hof voor de Rechten van de Mens (EHRM) deelt zware klap uit aan zionistenlobby en israe

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Ik weet waar hij werkt. Daar hoef je echt niet voor gestudeerd te hebben. Een grote mond is daar ook echt niet op zijn plaats. Dit zou wel zijn uitlaatklep zijn.
      Hij bromt nog wat na lees ik

      Wat ik Mark61 wel moet nageven dat hij als geen ander in beknopte weergave uitmuntend verslag kan doen.

      De laatste tijd is het allemaal wat minder maar voorheen konden zijn pennenvruchten als opiniestuk integraal zo in HP/de TIJD geplaatst worden.

      Het is niet allemaal slecht inzake Mark61 m.u.v. van zijn opvatting inzake Israël. Een dergelijke opvatting hoort wat mij betreft maar op een plek thuis: het grof vuil. Sorry Mark, ik kon het niet laten

    6. #36
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.917
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Europese Hof voor de Rechten van de Mens (EHRM) deelt zware klap uit aan zionistenlobby en israe

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Hij bromt nog wat na lees ik

      Wat ik Mark61 wel moet nageven dat hij als geen ander in beknopte weergave uitmuntend verslag kan doen.

      De laatste tijd is het allemaal wat minder maar voorheen konden zijn pennenvruchten als opiniestuk integraal zo in HP/de TIJD geplaatst worden.

      Het is niet allemaal slecht inzake Mark61 m.u.v. van zijn opvatting inzake Israël. Een dergelijke opvatting hoort wat mij betreft maar op een plek thuis: het grof vuil. Sorry Mark, ik kon het niet laten
      Wat een enorme eruditie weer.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    7. #37
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.917
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Europese Hof voor de Rechten van de Mens (EHRM) deelt zware klap uit aan zionistenlobby en israe

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Tsja Knuppeltje, zelfs mijn koffie staat al klaar 's morgens bij binnenkomst
      Daar zelf nog te lui voor.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    8. #38
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Europese Hof voor de Rechten van de Mens (EHRM) deelt zware klap uit aan zionistenlobby en israe

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Daar zelf nog te lui voor.
      Er wordt goed voor me gezorgd Knuppeltje

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •