Vader Kompany: ‘Belgische staat en koning moeten zich excuseren’ - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 20 van de 20

    Onderwerp: Vader Kompany: ‘Belgische staat en koning moeten zich excuseren’

    1. #11
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.905
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Vader Kompany: ‘Belgische staat en koning moeten zich excuseren’

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marsipulami Bekijk Berichten
      Ik vind dat Rob gelijk heeft. Racisten -zoals hijzelf bv- die op alle hoeken van het internet staan te toeteren, die zouden sneller, kordater en harder moeten aangepakt worden. We mogen in dezen een voorbeeld nemen aan Congo.
      Bieden jullie eerst maar eens aan die arme Congolezen excuses aan, ja.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    2. #12
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Vader Kompany: ‘Belgische staat en koning moeten zich excuseren’

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marsipulami Bekijk Berichten
      Ik vind dat Rob gelijk heeft. Racisten -zoals hijzelf bv- die op alle hoeken van het internet staan te toeteren, die zouden sneller, kordater en harder moeten aangepakt worden.
      Waar maak jij uit op dat Rob een hardcore racist is? Ik vind je onzorgvuldig getrokken conclusie uiterst verwerpelijk.

      In Nederland zijn er meer racistische uitingen richting blanke Nederlanders dan omgekeerd. In de Nederlandse gemeente Bonaire heb ik borden gezien tijdens de verkiezingstijd met de slogan "Makamba's oprotten!!"

      De sfeer op de Nederlandse Antillen is richting witte Nederlanders bij tijd en wijle ronduit vijandig. Praat eens met Nederlandse meisjes die als stagiair hebben gewerkt op Bonaire. Een donker meisje is hier veiliger dan onze vrouwen daar.

      Kan je verzekering dat het niets, maar dan ook niets met het slavernijverleden te maken heeft.

    3. #13
      Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Locatie
      Bijlmer
      Berichten
      7.439
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556382

      Standaard Re: Vader Kompany: ‘Belgische staat en koning moeten zich excuseren’

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Waar maak jij uit op dat Rob een hardcore racist is? Ik vind je onzorgvuldig getrokken conclusie uiterst verwerpelijk.
      Ok, daar is zeker wat voor te zeggen.


      In Nederland zijn er meer racistische uitingen richting blanke Nederlanders dan omgekeerd. In de Nederlandse gemeente Bonaire heb ik borden gezien tijdens de verkiezingstijd met de slogan "Makamba's oprotten!!"
      Oh ja, is dat zo? Kun je dat ook hard maken, of is dit weer zo'n n=1 anekdote .


      De sfeer op de Nederlandse Antillen is richting witte Nederlanders bij tijd en wijle ronduit vijandig. Praat eens met Nederlandse meisjes die als stagiair hebben gewerkt op Bonaire. Een donker meisje is hier veiliger dan onze vrouwen daar.
      Oh, ook nogal een uitspraak. Kun je dit verder onderbouwen.

      ...'onze vrouwen'...

      WTF???


      Kan je verzekering dat het niets, maar dan ook niets met het slavernijverleden te maken heeft.
      Dat is heel fijn dat je die verzekering wilt afgeven. Maar verzekeringen vereisen zekerheid. Welke zekerheid heb je in de aanbieding? Alleen een bewering volstaat niet.

    4. #14
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Vader Kompany: ‘Belgische staat en koning moeten zich excuseren’

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Oh ja, is dat zo? Kun je dat ook hard maken, of is dit weer zo'n n=1 anekdote .

      Oh, ook nogal een uitspraak. Kun je dit verder onderbouwen.
      Nee, het betreft hier een persoonlijke waarneming.

    5. #15
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.096
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: Vader Kompany: ‘Belgische staat en koning moeten zich excuseren’

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marsipulami Bekijk Berichten
      Ik vind dat Rob gelijk heeft. Racisten -zoals hijzelf bv- die op alle hoeken van het internet staan te toeteren, die zouden sneller, kordater en harder moeten aangepakt worden. We mogen in dezen een voorbeeld nemen aan Congo.
      "Racisten als die Rob, die op alle hoeken van het internet staan (heden) te toeteren".

      Zo zo, dat is nogal wat. Waarom plaats je geen links naar al die hoeken (sites) waar ik volgens jou (racistisch) sta te toeteren?

      Plaats recente quotes van mij met een link naar de site, waaruit helder blijkt dat ik recent racistische denkbeelden op het internet heb gezet. Je hebt het over "alle hoeken". Alsof ik buiten deze site actief zou zijn op internet.

      Wat is volgens jou de definitie van racisme? Want de racisme is inmiddels een containerbegrip geworden. Graag ook wat concrete voorbeelden van racisme.

    6. #16
      Very Important Prikker Marsipulami's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      ....
      Berichten
      33.060
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      577376

      Standaard Re: Vader Kompany: ‘Belgische staat en koning moeten zich excuseren’

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      "Racisten als die Rob, die op alle hoeken van het internet staan (heden) te toeteren".

      Zo zo, dat is nogal wat. Waarom plaats je geen links naar al die hoeken (sites) waar ik volgens jou (racistisch) sta te toeteren?

      Plaats recente quotes van mij met een link naar de site, waaruit helder blijkt dat ik recent racistische denkbeelden op het internet heb gezet. Je hebt het over "alle hoeken". Alsof ik buiten deze site actief zou zijn op internet.

      Wat is volgens jou de definitie van racisme? Want de racisme is inmiddels een containerbegrip geworden. Graag ook wat concrete voorbeelden van racisme.


      Dunning-Krugereffect
      www.radiomaria.be - Een katholiek geluid op de middengolf

    7. #17
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Vader Kompany: ‘Belgische staat en koning moeten zich excuseren’

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marsipulami Bekijk Berichten
      Wie iets beweert moet dat simpelweg ook maar bewijzen. Waar kunnen we de grondslag vinden van uw uitlating dat Rob een racist is?

    8. #18
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Vader Kompany: ‘Belgische staat en koning moeten zich excuseren’

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marsipulami Bekijk Berichten
      Smaad, laster en belediging op internet

    9. #19
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.096
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: Vader Kompany: ‘Belgische staat en koning moeten zich excuseren’

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Wie iets beweert moet dat simpelweg ook maar bewijzen. Waar kunnen we de grondslag vinden van uw uitlating dat Rob een racist is?
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Bedankt Ibrah!

    10. #20
      Very Important Prikker Marsipulami's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      ....
      Berichten
      33.060
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      577376

      Standaard Re: Vader Kompany: ‘Belgische staat en koning moeten zich excuseren’

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      "Racisten als die Rob, die op alle hoeken van het internet staan (heden) te toeteren".

      Zo zo, dat is nogal wat. Waarom plaats je geen links naar al die hoeken (sites) waar ik volgens jou (racistisch) sta te toeteren?

      Plaats recente quotes van mij met een link naar de site, waaruit helder blijkt dat ik recent racistische denkbeelden op het internet heb gezet. Je hebt het over "alle hoeken". Alsof ik buiten deze site actief zou zijn op internet.

      Wat is volgens jou de definitie van racisme? Want de racisme is inmiddels een containerbegrip geworden. Graag ook wat concrete voorbeelden van racisme.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Wie iets beweert moet dat simpelweg ook maar bewijzen. Waar kunnen we de grondslag vinden van uw uitlating dat Rob een racist is?

      Racistische posts worden conform de wet zo snel mogelijk verwijderd door beheerders en/of internetproviders. Zo ook op maroc.nl en andere fatsoenlijke fora.
      www.radiomaria.be - Een katholiek geluid op de middengolf

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •