‘Amerika is gewelddadig tot op het bot’ - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/4 EersteEerste ... 34
    Resultaten 31 tot 34 van de 34

    Onderwerp: ‘Amerika is gewelddadig tot op het bot’

    1. #31
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: ‘Amerika is gewelddadig tot op het bot’

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Gisteren kon je op tv zien dat de al decennialang meest vervuilde zee, de Middellandse Zee, nu door door Corona met vele duizenden tonnen extra wordt vervuild door plastic handschoenen en mondmaskers die via rioleringen de zee instromen.

      Ten eerste ligt dat niet in het verschiet, tenzij je 100 jaar in het verschiet noemt. Ten tweede zal het aantal auto's zodanig toenemen, dat alle milieuwinst daardoor ten opzichte van nu, volledig van de kaart geveegd zal worden, zoniet de toestand daardoor nog verergert wordt.
      We praten langs elkaar heen. Ik onderschrijf al hetgeen je stelt en wordt door mij in het geheel ook niet betwist.

      Maar er is werk in uitvoering het milieu meer en meer te ontlasten. We hebben de aarde en ons leefmilieu minsten 100 jaar lang vervuild. Joost mag weten hoelang het duurt eer de zaak enigszins weer is hersteld.

      Ik sluit mijn ogen niet voor de milieuproblematiek. Verre van dat.

    2. #32
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.850
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: ‘Amerika is gewelddadig tot op het bot’

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      We praten langs elkaar heen.

      Ik onderschrijf al hetgeen je stelt en wordt door mij in het geheel ook niet betwist.

      Maar er is werk in uitvoering het milieu meer en meer te ontlasten. We hebben de aarde en ons leefmilieu minsten 100 jaar lang vervuild. Joost mag weten hoelang het duurt eer de zaak enigszins weer is hersteld.

      Ik sluit mijn ogen niet voor de milieuproblematiek. Verre van dat.
      Omdat jij iedere keer met andere onzin komt aanzetten, zonder ergens inhoudelijk op in te gaan.

      Nee dat doe je helemaal niet. Volgens jou komt alles vanzelf wel goed. Ik beweer tet totaal tegenovergestelde.

      Dat laatste lag volgens jou in het verschiet. En nu kom je weer het totaal tegenovergestelde beweren. Daarmee geef je weer eens aan dat je alsmaar leutert en trolt.

      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    3. #33
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: ‘Amerika is gewelddadig tot op het bot’

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Omdat jij iedere keer met andere onzin komt aanzetten, zonder ergens inhoudelijk op in te gaan.

      Nee dat doe je helemaal niet. Volgens jou komt alles vanzelf wel goed. Ik beweer tet totaal tegenovergestelde.

      Dat laatste lag volgens jou in het verschiet. En nu kom je weer het totaal tegenovergestelde beweren. Daarmee geef je weer eens aan dat je alsmaar leutert en trolt.

      Wat ben je weer irritant bezig ouwe Google-professor

      Altijd maar weer het laatste woord willen hebben en alles welgevallig jouw kant op laten draaien.

      Je bent een zure negatief ingestelde man. Dat uit zich in vrijwel elk topic. Niks deugt en alles is slecht.

      Ik reageer nu ook niet meer want je verdraaid toch alles. Zinloze exercitie.

    4. #34
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.573
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard ‘Amerika is gewelddadig tot op het bot’

      ...
      up

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •