opinie | Liever Trump dan Trudeau - Pagina 10
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 10/10 EersteEerste ... 910
    Resultaten 91 tot 92 van de 92

Onderwerp: opinie | Liever Trump dan Trudeau

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556379

Standaard Re: opinie | Liever Trump dan Trudeau

Ik weet het ook niet zo, maar naar mijn gevoel moet het gaan in de richting van het inperken van 'onbegrensdheid' ; onbegrensdheid van bezit, van rechten (dat geldt ook voor vanzelfsprekend geworden traditionele 'linkse' rechten), het idee van onbegrensde vrijheden.

Dat laatste om mee te beginnen.

Ik wordt tegenwoordig heel erg kribbig van het begrip vrijheid, waar zo veel mee geschermd wordt. Eet twee dagen niet als mems en bedenk dan eens wat dat wilzeggen, vrijheid. Iig geen vrijheid van lichamelijke noden.

(Ik hou het heus wel vol. Mis eigenlijk vooral de disciplineremdd aanwezigheid van de medemens. Man alleen enzo: het begint met het laten slingeren van je vieze onderbroeken, en eindigt met het kribbig reageren op memsem die je daar op wijzen).

Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360620

Standaard Re: opinie | Liever Trump dan Trudeau

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Ik weet het ook niet zo, maar naar mijn gevoel moet het gaan in de richting van het inperken van 'onbegrensdheid' ; onbegrensdheid van bezit, van rechten (dat geldt ook voor vanzelfsprekend geworden traditionele 'linkse' rechten), het idee van onbegrensde vrijheden.

Dat laatste om mee te beginnen.

Ik wordt tegenwoordig heel erg kribbig van het begrip vrijheid, waar zo veel mee geschermd wordt. Eet twee dagen niet als mems en bedenk dan eens wat dat wilzeggen, vrijheid. Iig geen vrijheid van lichamelijke noden.

(Ik hou het heus wel vol. Mis eigenlijk vooral de disciplineremdd aanwezigheid van de medemens. Man alleen enzo: het begint met het laten slingeren van je vieze onderbroeken, en eindigt met het kribbig reageren op memsem die je daar op wijzen).
      Daar ben ik het volmondig mee eens.

Van wie is de uitdrukking dat de revolutie vijf maaltijden weg is? Het gaat vaak alleen om de vrijheden van de groep die ze opeist. Onwelgevallige uitingen zien ze liever de kop ingedrukt.

Ik ben zo lang op mijzelf aangewezen geweest. Hygiëne werd er ingeramd net als orde en netheid. Dat heeft zijn sporen wel nagelaten. Stapeltjes kleding in de kast kaarsrecht en haaks. Ik merk, nu jij er over begint, dat ik nu juist extremer wordt op dat vlak.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten