opinie | Liever Trump dan Trudeau - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/11 EersteEerste ... 234 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 21 tot 30 van de 101

    Onderwerp: opinie | Liever Trump dan Trudeau

    1. #21
      Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Locatie
      Bijlmer
      Berichten
      7.439
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556382

      Standaard Re: opinie | Liever Trump dan Trudeau

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      Imagine an AZC full of homosexuals. Even worse for the well being of the kids living around. A threat to all the schools around. Hide the little boys.

      An heterosexual refugee is not the same as an homosexual one. NL need a higher birth rate and homosexuals are not helping.
      Kun je je eerste, nogal provocerende stelling, onderbouwen? Zo niet, kun je dan sorry zeggen voor het verspreiden van lasterpraatjes over een groep waarvan de seksuele voorkeur jou niet aanstaat.

      Waarom heeft Nederland een hoger geboortecijfer nodig. Welke noodzaak ligt daaraan ten grondslag?

    2. #22
      Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Berichten
      4.072
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199470

      Standaard Re: opinie | Liever Trump dan Trudeau

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      kun je dan sorry zeggen voor het verspreiden van lasterpraatjes over een groep waarvan de seksuele voorkeur jou niet aanstaat ?
      I’m Moroccan. I’m on a Moroccan forum. An uneducated nazi keeps insulting my people and my country of origin. I reply (I normally ignore). And I should say sorry for replying ? Are you OK in your head ?

      Get your facts right. Or jog on.

      Last thing : keep in mind that this is a Moroccan forum. If I used a homosexual forum to express homophobic views the same way the uneducated nazi (mis)uses our Moroccan forum to express his racist views, I’d be banned. Simple.

      Respect is not a one-way street.

    3. #23
      Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Locatie
      Bijlmer
      Berichten
      7.439
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556382

      Standaard Re: opinie | Liever Trump dan Trudeau

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      I’m Moroccan. I’m on a Moroccan forum. An uneducated nazi keeps insulting my people and my country of origin. I reply (I normally ignore). And I should say sorry for replying ? Are you OK in your head ?

      Get your facts right. Or jog on.

      Last thing : keep in mind that this is a Moroccan forum. If I used a homosexual forum to express homophobic views the same way the uneducated nazi (mis)uses our Moroccan forum to express his racist views, I’d be banned. Simple.

      Respect is not a one-way street.
      Whatever.
      Je verkondigt lasterlijke praatjes. Je suggereert dat homoseksuelen pedoseksuelen zijn.
      Dat is incorrect en, zoals opgemerkt, moedwillig en dus lasterlijk.
      Of het forum Maorkkaans is, heeft daar geen fluit mee te maken.

      Wat ze op homoseksuele fora doen is mij onbekend. Jou ook vermoed ik zo. Je speculeert dus hoogstwaarschijnlijk. Dat je rechtvaardiging voor slecht gedrag zoekt in veronderstelde moderatingspraktijken op fora die je hoogstwaarschijnlijk nooit bezocht hebt, dat is al helemaal onnavolgbaar. Categorietje: in Saoedie Arabie worden homo's ter dood veroordeeld, dus wat zit je nou te mekkeren.

      Respect komt idd van twee kanten. Tot nu toe heb je het niet echt verdient.
      Laatst gewijzigd door The_Grand_Wazoo; 10-08-20 om 16:42.

    4. #24
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.850
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: opinie | Liever Trump dan Trudeau

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      An uneducated nazi keeps insulting my people and my country of origin. I reply (I normally ignore). And I should say sorry for replying ? Are you OK in your head ?
      Get your facts right. Or jog on.

      Last thing : keep in mind that this is a Moroccan forum. If I used a homosexual forum to express homophobic views the same way the uneducated nazi (mis)uses our Moroccan forum to express his racist views, I’d be banned. Simple.

      Respect is not a one-way street.

      Nou ja, de gast is niet bepaald een lekker dier. Maar een nazie? Dat vind ik een nogal stevige woordinflatie van je, en tevens een forse kleinering naar de nabestaanden van al degenen die door de nazies zijn omgebracht.

      Daarnaast vind ik dat 'The Grand' groot gelijk had met zijn reprimande over jouw gelijkstelling van pedofielen met homoseksuelen. Dat was ronduit heel schofterig van je, Sammy. En als jij ons wilt doen geloven dat jij een beter mens bent dan die rare gozer, dan zou ik als ik jou was zoiets doms niet meer doen.

      Kortom, Sammi, ook voor jou geldt zeer zeker: Get your facts right! En ook voor jou geldt hier dat je je hebt te gedragen, ja.

      Houdt de eer aan je zelf, Sammi, en geef het goede voorbeeld.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    5. #25
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: opinie | Liever Trump dan Trudeau

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      I’m Moroccan. I’m on a Moroccan forum. An uneducated nazi keeps insulting my people and my country of origin. I reply (I normally ignore). And I should say sorry for replying ? Are you OK in your head ?

      Get your facts right. Or jog on.

      Last thing : keep in mind that this is a Moroccan forum. If I used a homosexual forum to express homophobic views the same way the uneducated nazi (mis)uses our Moroccan forum to express his racist views, I’d be banned. Simple.

      Respect is not a one-way street.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      Imagine an AZC full of homosexuals. Even worse for the well being of the kids living around. A threat to all the schools around. Hide the little boys.

      An heterosexual refugee is not the same as an homosexual one. NL need a higher birth rate and homosexuals are not helping.
      Nu je het over pedofielen hebt, breek mij bek niet open. Kindbruiden is niet ons dingetje. Goed dat je vol op het orgel gaat over homo's. Je helpt de tegenstroming er enorm mee, meneer de goed geïntegreerde moslim.
      Vergeet ook je emmertje kokend water niet mee te nemen. Kut-religie.

    6. #26
      Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Berichten
      26.216
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011808

      Standaard Re: opinie | Liever Trump dan Trudeau

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Dat Merkel de deur heeft opengezet voor vele duizenden buitenlanders.
      Het gaat je niet om buitenlanders maar om vluchtelingen uit islamitische landen.

      Fijn dat jij als buitenlander vrij mag reizen en je in Chili mag vestigen maar owee als vluchtelingen een veilig heenkomen krijgen in Duitsland.

      Waarom zou jij wel vrij mogen reizen en je vrij vestigen in Chili terwijl je leven niet wordt bedreigd en iemand die voor zijn veiligheid vlucht niet naar Duitsland?
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

    7. #27
      Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Berichten
      26.216
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011808

      Standaard Re: opinie | Liever Trump dan Trudeau

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Nu je het over pedofielen hebt, breek mij bek niet open. Kindbruiden is niet ons dingetje. Goed dat je vol op het orgel gaat over homo's. Je helpt de tegenstroming er enorm mee, meneer de goed geïntegreerde moslim.
      Vergeet ook je emmertje kokend water niet mee te nemen. Kut-religie.

      Was is de religie van de daders dan? Was het overgieten met kokend water door de daders geinspireerd door een religieus motief?
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

    8. #28
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: opinie | Liever Trump dan Trudeau

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Het gaat je niet om buitenlanders maar om vluchtelingen uit islamitische landen.

      Fijn dat jij als buitenlander vrij mag reizen en je in Chili mag vestigen maar owee als vluchtelingen een veilig heenkomen krijgen in Duitsland.

      Waarom zou jij wel vrij mogen reizen en je vrij vestigen in Chili terwijl je leven niet wordt bedreigd en iemand die voor zijn veiligheid vlucht niet naar Duitsland?
      Sowieso geen buitenlanders, vanwege de bevolkingsdichtheid en schaarste van, natuur, grond en woningen. Liever geen Polen, Hongaren, Zigeuners, Albanezen, Russen, Nigerianen, Ghanezen etc. niet exclusief moslims. Maar uiteraard zeker ook geen buitenlanders uit islamitische landen.

      Waarom mag ik wel naar Chili? Chili is relatief dun bevolkt er is dus veel ruimte. Verder lever ik geen kritiek op de Chileense cultuur of samenleving. Ik zit niet onafgebroken op internet te klagen over het "verderfelijke" Chili of Zuid-Amerika. Ik ben in 2002 met een zak geld naar chili vertrokken en leef niet op kosten van de samenleving. Heb grond gekocht, een huis gebouwd etc. Van mij werd ook nagegaan of ik in Nederland een strafblad had, anders kon ik definitief verblijf hier wel vergeten. Ook binnen Chili moet ik als buitenlander een blanco strafblad hebben en houden. Er worden hier regelmatig buitenlanders het land uitgezet. Vind ik wel een goede zaak. Laatst nog een paar Palestijnen die zich hadden misdragen. Meestal gaat het echter om Haïtianen of Colombianen die actief uitgezet worden met een goede (meestal crimineel) reden. Blanke Europeanen staan hier niet te boek als mensen die zich crimineel gedragen. Chilenen hebben doorgaans een zeer positief beeld over blanke Europeanen. Nergens wordt ik gediscrimineerd in tegendeel. Chili is dun bevolkt in vergelijking met Nederland, dus ik bezet geen schaarse grond. Mijn opvatting over normen en waarden staat niet haaks op die van de cultuur in Chili. Ik leef ook uitsluitend tussen en met Chilenen. Met de hollanders hier heb ik op één uitzondering na geen contact. Ik heb een hollandse vriend hier maar die woont 1600 km verder naar het noorden, met wie ik ooit de Aconcagua beklommen heb. Van de ambassade en Nederlandse vereniging krijg ik wel eens uitnodigingen voor feestjes etc. Ga ik nooit naar toe. Draag dus niet bij aan eventuele segregatie door mij uitsluitend onder hollanders te begeven. Dat wil ik bewust niet. Ik ben geïntegreerd in de Chileense gemeenschap en voel mij hier bijzonder thuis. Ik wordt prettig behandeld hier. Ik kan mij niet indenken dat ik met een groep hollanders voor overlast zou gaan zorgen in de buurt. Ik voel mij hier ook geen hollander.

    9. #29
      Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Berichten
      26.216
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011808

      Standaard Re: opinie | Liever Trump dan Trudeau

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Sowieso geen buitenlanders, vanwege de bevolkingsdichtheid en schaarste van, natuur, grond en woningen. Liever geen Polen, Hongaren, Zigeuners, Albanezen, Russen, Nigerianen, Ghanezen etc. niet exclusief moslims. Maar uiteraard zeker ook geen buitenlanders uit islamitische landen.

      Waarom mag ik wel naar Chili? Chili is relatief dun bevolkt er is dus veel ruimte. Verder lever ik geen kritiek op de Chileense cultuur of samenleving. Ik zit niet onafgebroken op internet te klagen over het "verderfelijke" Chili of Zuid-Amerika. Ik ben in 2002 met een zak geld naar chili vertrokken en leef niet op kosten van de samenleving. Heb grond gekocht, een huis gebouwd etc. Van mij werd ook nagegaan of ik in Nederland een strafblad had, anders kon ik definitief verblijf hier wel vergeten. Ook binnen Chili moet ik als buitenlander een blanco strafblad hebben en houden. Er worden hier regelmatig buitenlanders het land uitgezet. Vind ik wel een goede zaak. Laatst nog een paar Palestijnen die zich hadden misdragen. Meestal gaat het echter om Haïtianen of Colombianen die actief uitgezet worden met een goede (meestal crimineel) reden. Blanke Europeanen staan hier niet te boek als mensen die zich crimineel gedragen. Chilenen hebben doorgaans een zeer positief beeld over blanke Europeanen. Nergens wordt ik gediscrimineerd in tegendeel. Chili is dun bevolkt in vergelijking met Nederland, dus ik bezet geen schaarse grond. Mijn opvatting over normen en waarden staat niet haaks op die van de cultuur in Chili. Ik leef ook uitsluitend tussen en met Chilenen. Met de hollanders hier heb ik op één uitzondering na geen contact. Ik heb een hollandse vriend hier maar die woont 1600 km verder naar het noorden, met wie ik ooit de Aconcagua beklommen heb. Van de ambassade en Nederlandse vereniging krijg ik wel eens uitnodigingen voor feestjes etc. Ga ik nooit naar toe. Draag dus niet bij aan eventuele segregatie door mij uitsluitend onder hollanders te begeven. Dat wil ik bewust niet. Ik ben geïntegreerd in de Chileense gemeenschap en voel mij hier bijzonder thuis. Ik wordt prettig behandeld hier. Ik kan mij niet indenken dat ik met een groep hollanders voor overlast zou gaan zorgen in de buurt. Ik voel mij hier ook geen hollander.

      Kortom jij mag vrij reizen en je vrij vestigen maar buitenlandse vluchtelingen moeten bij de grens worden tegengehouden.

      Wel alle vrijheden eisen maar anderen dezelfde vrijheid ontnemen.

      Heel egoistisch en hypocriet dus.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

    10. #30
      fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Deba, Euskadi
      Berichten
      121.427
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072964

      Standaard Re: opinie | Liever Trump dan Trudeau

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Dat Merkel de deur heeft opengezet voor vele duizenden buitenlanders.
      Dan weet je niet zoveel. Ze had geen keus. Die mensen waren al in Europa; ze niet toelaten zou tot een ramp in Hongarije, Servië etc. leiden.

      Maar dat interesseert jou niks. Laat honderdduizenden mannen, vrouwen en kinderen maar lekker creperen.

      Hoog en droog vanuit Chili. Schreibtischmörder.

      Een arm en chaotisch land als Libanon neemt ook 1 miljoen vluchtelingen op. Een kwart van de autochtone bevolking. Dan zou een schatrijk land als Duitsland, met 80 miljoen inwoners, geen 1 miljoen kunnen opnemen?
      viejo pendejo se extravia

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •