opinie | Liever Trump dan Trudeau - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/11 EersteEerste ... 345 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 31 tot 40 van de 101

    Onderwerp: opinie | Liever Trump dan Trudeau

    1. #31
      fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Deba, Euskadi
      Berichten
      121.427
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072964

      Standaard Re: opinie | Liever Trump dan Trudeau

      Olijf ging een teaser doen. Voordat ze begon is die al onnavolgbaar van thema veranderd.

      Trudeau is een zakkenwasser, maar nog altijd 10x minder erg dan Trump.
      viejo pendejo se extravia

    2. #32
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.612
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard opinie | Liever Trump dan Trudeau

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark61 Bekijk Berichten

      Olijf ging een teaser doen. Voordat ze begon is die al onnavolgbaar van thema veranderd.

      Trudeau is een zakkenwasser, maar nog altijd 10x minder erg dan Trump.
      Daarom had ik er geen zin meer in.

      Goed, nog één episode dan.


      Episode zoveel (6 of zo)

      Trump laat de VS uit het Klimaataccoord van Parijs treden. En hij neemt geen acute effectieve klimaatmaatregelen en draait maatregelen terug.

      Trudeau houdt Canada in het Klimaataccoord. Hij zegt politiek correcte dingen in gezelschappen van politiek correcte politici. Intussen pleegt Canada ecocide met zn vuile fossiele brandstoffen, een nekslag voor het klimaat.

      Twee klimaatcriminelen, de ene windt er bot geen doekjes om, de andere houdt de schijn op. Als dit niet 1 - 0 voor Trump is komt Trudeau goed weg.
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

      Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.

    3. #33
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.921
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: opinie | Liever Trump dan Trudeau

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Twee klimaatcriminelen, de ene windt er bot geen doekjes om, de andere houdt de schijn op. Als dit niet 1 - 0 voor Trump is komt Trudeau goed weg.
      Wie zei er ook weer: "Clean coal - allemaal clean coal, en vele duizenden banen heb ik nu daarmee gered"
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    4. #34
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.612
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard Re: opinie | Liever Trump dan Trudeau

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten

      Wie zei er ook weer: "Clean coal - allemaal clean coal, en vele duizenden banen heb ik nu daarmee gered"
      Wie heeft ook weer het Klimaataccoord van Parijs ondertekend maar pleegt toch ecocide?
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

      Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.

    5. #35
      Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Locatie
      Bijlmer
      Berichten
      7.439
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556382

      Standaard Re: opinie | Liever Trump dan Trudeau

      Ik geloof graag dat Canada een ecologisch onverantwoord beleid voert, maar daarin is het dan niet de enige. Dus waarom speciaal Trudeau en Canada? Welke 'ecocide' gaat het over, welke acties doel je op?

      Overigens, de term ecocide klinkt leuk, maar wat zegt het eigenlijk? Welk fenomeen wil je er mee aanduiden?

    6. #36
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.921
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: opinie | Liever Trump dan Trudeau

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Wie heeft ook weer het Klimaataccoord van Parijs ondertekend maar pleegt toch ecocide?
      Beide landen plegen dat.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    7. #37
      fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Deba, Euskadi
      Berichten
      121.427
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072964

      Standaard Re: opinie | Liever Trump dan Trudeau

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Ik geloof graag dat Canada een ecologisch onverantwoord beleid voert, maar daarin is het dan niet de enige. Dus waarom speciaal Trudeau en Canada? Welke 'ecocide' gaat het over, welke acties doel je op?

      Overigens, de term ecocide klinkt leuk, maar wat zegt het eigenlijk? Welk fenomeen wil je er mee aanduiden?
      Teerzand. Dat is het enige.
      viejo pendejo se extravia

    8. #38
      fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Deba, Euskadi
      Berichten
      121.427
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072964

      Standaard Re: opinie | Liever Trump dan Trudeau

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Trump laat de VS uit het Klimaataccoord van Parijs treden. En hij neemt geen acute effectieve klimaatmaatregelen en draait maatregelen terug.

      Trudeau houdt Canada in het Klimaataccoord. Hij zegt politiek correcte dingen in gezelschappen van politiek correcte politici. Intussen pleegt Canada ecocide met zn vuile fossiele brandstoffen, een nekslag voor het klimaat.

      Twee klimaatcriminelen, de ene windt er bot geen doekjes om, de andere houdt de schijn op. Als dit niet 1 - 0 voor Trump is komt Trudeau goed weg.
      De een verslechtert de situatie, de ander laat het niet slechter worden, maar ook niet beter.

      Met de een valt niet te praten, met de ander wel.

      De een heeft een verantwoordelijkheid als supermacht en zelfbenoemde wereldleider, de ander is een redelijk marginaal landje.

      Als het jou om het milieu gaat, moet je simpelweg kijken naar de impact op het milieu van beiden.

      Maar het milieu interesseert jou dus niet intrinsiek, alleen morele / ideologische zuiverheid van bepaalde personen. Dat is duidelijk de verkeerde prioriteit, als het milieu je na aan het hart zou liggen. Quod non.
      viejo pendejo se extravia

    9. #39
      Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Locatie
      Bijlmer
      Berichten
      7.439
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556382

      Standaard Re: opinie | Liever Trump dan Trudeau

      Ik heb onlangs met veel plezier Bruno Latour gelezen.
      Dat vond ik heel interessant, maar ook confronterend. Ook de zogenaamde ecologen kregen er de wind van voren vanwege een naieve opvatting over ecologie.

      Ecologie is geen 'evenwichtstoestand', geen welomschreven of te omschrijven toestand. Het is de resultante van een permanente wisselwerking tussen de opbouwende elementen. De invloed van de mens is onvermijdelijk. Is ook al tienduizenden jaren gaande (dat de 'jagers/verzamelaars' ondanks hun relatief geringe aantallen verantwoordelijk waren vor het uitsterven van een aantal soorten, dat is inmiddels zeer aannemelijk). Het gaat om (verstandige) keuzes.
      Nogmaals, ik weet niet over weloke ecocide je het hebt. Maar mij schijnt er een kardinaal verschil tussen trudeau en Trump: met de ene is een gesprek mogelijk, met de andere niet.

      Je kunt beweren dat Trump 'eerlijker' is dan Trudeau, maar dat is echt evidente, aantoonbare onzin. Trump liegt aanzienlijk meer. Hij is wel heel wat dommer en botter. Maar wat daar het voordeel van is, begrijp ik ook niet. Misschien dat je op een soortement ecologische Verelendung doelt en daarom liever Trump de Trudeau hebt. Maar vooralsnog vind ik dit tamelijk vage kretelogie.

    10. #40
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.612
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard Re: opinie | Liever Trump dan Trudeau

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Twee klimaatcriminelen, (...)
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Beide landen plegen dat.
      Ja, dat schrijf ik. En

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      (...) de ene windt er bot geen doekjes om, de andere houdt de schijn op.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Dus waarom speciaal Trudeau en Canada?
      Omdat ik in deze topic Trump en Trudeau vergelijk.

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark61 Bekijk Berichten
      Teerzand. Dat is het enige.
      Correctie, dat is een nekslag voor het klimaat.
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

      Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •