3 foute kenmerken en toch baas van de groot democratie ! - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 15 van de 15

    Onderwerp: 3 foute kenmerken en toch baas van de groot democratie !

    1. #11
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.926
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: 3 foute kenmerken en toch baas van de groot democratie !

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Nou je hebt minachting voor de massa.

      Ik vind inderdaad dat er in Nederland en de EU géén sprake is van democratie.
      Een constatering van een feit is slechts een constatering.

      En koe kun jij me dan verwijten dat ik dat ik minachting heb voor de democratie hier?

      Blijkbaar snap je helemaal de tegenstrijdigheid hiervan niet, of je bent weer eens ordinair aan het trollen.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    2. #12
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.116
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: 3 foute kenmerken en toch baas van de groot democratie !

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Een constatering van een feit is slechts een constatering.

      En koe kun jij me dan verwijten dat ik dat ik minachting heb voor de democratie hier?

      Blijkbaar snap je helemaal de tegenstrijdigheid hiervan niet, of je bent weer eens ordinair aan het trollen.
      Hoe kun je nu communiceren als je maar een klein deel quote en de rest volkomen buiten beschouwing laat in je reactie? Heb ik een heel lang verhaal voor jan lul geschreven. Kom met iets inhoudelijks dan valt er weer wat te schrijven. En trollen daar doe ik niet aan en ik zou het daarom op prijs stellen dat niet telkens te herhalen want dat is niet respectvol.


      Eric P. de Blois
      Puerto Aysén
      Chile



      .

    3. #13
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.926
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: 3 foute kenmerken en toch baas van de groot democratie !

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Hoe kun je nu communiceren als je maar een klein deel quote en de rest volkomen buiten beschouwing laat in je reactie?
      Tja, als je niet eens in staat bent om een dergelijke tegenspraak te herkennen, en de rest net zo onzinnig is, waarom zou ik er dan op ingaan.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    4. #14
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.116
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: 3 foute kenmerken en toch baas van de groot democratie !

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Tja, als je niet eens in staat bent om een dergelijke tegenspraak te herkennen, en de rest net zo onzinnig is, waarom zou ik er dan op ingaan.
      Waarom moet ik iets erkennen als ik met argumenten iest anders verdedig? Alsof jij met je in beton gegoten ideeën een milimeter zou opschuiven. En dan diskwalifiseer je ook alles wat niet klopt met je overtuiging. Ik vind dat niet getuigen van liefde voor diversiteit. Er bestaat voor jou maar een goed antwoord, het joue of dat van iedereen die precies hetzelfde denkt. Dat lijkt meer op taliban gedachtengoed dan dat van iemand die zoveel zegt te hebben met diversiteit. Ik begrijp niet waarom je nog op een forum komt als je geen andere visie respecteert. Voor jou zou een blog veel beter zijn, netals je vriendje M61.

    5. #15
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.926
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: 3 foute kenmerken en toch baas van de groot democratie !

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Waarom moet ik iets erkennen als ik met argumenten iest anders verdedig? Alsof jij met je in beton gegoten ideeën een milimeter zou opschuiven. En dan diskwalifiseer je ook alles wat niet klopt met je overtuiging. Ik vind dat niet getuigen van liefde voor diversiteit. Er bestaat voor jou maar een goed antwoord, het joue of dat van iedereen die precies hetzelfde denkt. Dat lijkt meer op taliban gedachtengoed dan dat van iemand die zoveel zegt te hebben met diversiteit. Ik begrijp niet waarom je nog op een forum komt als je geen andere visie respecteert. Voor jou zou een blog veel beter zijn, netals je vriendje M61.
      Gosseling, dit is weer een en al gepot en geketel. Daar heb ik geen zin in.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •