Dodelijke combinatie van vochtigheid en hitte neemt wereldwijd toe - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/9 EersteEerste ... 345 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 31 tot 40 van de 84

    Onderwerp: Dodelijke combinatie van vochtigheid en hitte neemt wereldwijd toe

    1. #31
      Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Berichten
      26.387
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011808

      Standaard Re: Dodelijke combinatie van vochtigheid en hitte neemt wereldwijd toe

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      En die gast neem jij serieus? Verder vind ik het raar dat je er nu weer zo nonchalant over doet - na eerst zelf met die maffe opmerking aan te zijn gekomen.

      Nogmaals: de geleerden zijn het niet eens over wanneer die zogenaamde kleine ijstijd begon - volgens een aantal van hen al begin 1300. Verder was de temperatuur daling was zo gering dat het slechts een aanname is om dat aan die komst van de Europeanen te wijten - een komst die pas in 1492 begon.

      Verder lijkt mij slechts één bron die stelt dat het gebeurde door de komst van de Europeanen wel heel mager. Zeker gezien de stelling van een aantal geleerden die stellen dat de kleine ijstijd al begin 1300 begon.
      Ik neem het onderzoek serieuzer dan jouw terloopse opmerking dat het een idioot is. Het onderzoek komt met cijfers en data. Jij komt met niets.

      Nogmaaks mij ointresseert het niet of ze het de kleine ijstijd noemen of niet. Er is sprake van een temperatuurverlaging. Daar discussieer ik over niet over de benaming.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

    2. #32
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.905
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Dodelijke combinatie van vochtigheid en hitte neemt wereldwijd toe

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Jij komt met niets.
      Moet je je kop eens uit het zand halen.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    3. #33
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.610
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard Re: Dodelijke combinatie van vochtigheid en hitte neemt wereldwijd toe

      .
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten

      Je geeft er voor mijn gevoel een pathetische draai aan : "wie moeten er dood". Dat beweert niemand.
      Niemand spreekt uit: "Mensen in India en Afrika moeten dood". Maar het is wel het gevolg van hoe mensen zich gedragen.

      Eerst dacht ik dat er één strijd was, namelijk om van het milieu en klimaat te redden wat er te redden valt.
      Maar sinds twee jaar dringt tot me door dat er nog een strijd is: van mensen die dat willen tegen mensen die het vertikken. Dit zie ik als een strijd van goed tegen kwaad.

      Mn mensbeeld moet ook op de helling. Ben de afgelopen jaren niet gunstiger over onze diersoort gaan denken.
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

      Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.

    4. #34
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.610
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard Re: wie moeten er dood?

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten

      En van beiden zal er voorlopig maar heel weinig terecht komen. Sterker nog - beide zullen nog een hele tijd toenemen. En wat er ook van komt, het zal weer 'to little and to late' zijn. Pappen en nat houden.
      We zijn het met elkaar eens.
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

      Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.

    5. #35
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Dodelijke combinatie van vochtigheid en hitte neemt wereldwijd toe

      Simpele statistiek. Wet van de grote getallen.

      Neem Roulette. Je kunt in theorie een serie tegenkomen waarbij de croupier 1000 keer zwart achterelkaar draait.

      De Knuppeltjes van deze wereld roepen dan in koor: 'zie je wel, er vallen veel meer zwarte dan rode cijfers in dat spel".

      Onzin natuurlijk volgens de Wet van de grote getallen.

      We kunnen volgend jaar wel weer 10 Elfstedentochten achter elkaar krijgen. Leg dat die kerel maar eens uit

    6. #36
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.905
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Dodelijke combinatie van vochtigheid en hitte neemt wereldwijd toe

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Simpele statistiek. Wet van de grote getallen.

      Neem Roulette. Je kunt in theorie een serie tegenkomen waarbij de croupier 1000 keer zwart achterelkaar draait.

      De Knuppeltjes van deze wereld roepen dan in koor: 'zie je wel, er vallen veel meer zwarte dan rode cijfers in dat spel".

      Onzin natuurlijk volgens de Wet van de grote getallen.

      We kunnen volgend jaar wel weer 10 Elfstedentochten achter elkaar krijgen. Leg dat die kerel maar eens uit
      Heer, gij hebt gezegd: Zalig zijn de armen van geest. Ik zeg: dat kan wel zo zijn - maar houd ze wel zo ver mogelijk weg van deze site.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    7. #37
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Berichten
      11.872
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776496

      Standaard Re: Dodelijke combinatie van vochtigheid en hitte neemt wereldwijd toe

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      .


      Niemand spreekt uit: "Mensen in India en Afrika moeten dood". Maar het is wel het gevolg van hoe mensen zich gedragen.

      .
      We hebben het over geboortebeperking. Als er geen conceptie heeft plaatsgevonden IS er geen mensje in de maak.
      Dus om dan over dood te spreken.....klopt niet.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

    8. #38
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Berichten
      11.872
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776496

      Standaard Re: Dodelijke combinatie van vochtigheid en hitte neemt wereldwijd toe

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      .

      Eerst dacht ik dat er één strijd was, namelijk om van het milieu en klimaat te redden wat er te redden valt.
      Maar sinds twee jaar dringt tot me door dat er nog een strijd is: van mensen die dat willen tegen mensen die het vertikken. Dit zie ik als een strijd van goed tegen kwaad.
      Dan ben je wel bezig met polariseren: de goeden en de kwaden (op dat bepaalde gebied). Je versterkt zo de mensen in hun standpunt.
      kijk hoe je de mensen die overal lak aan hebben wel kunt bereiken.

      Intussen zijn er regels in een maatschappij, die voor iedereen gelden. Dat's de snelle methode. Via politieke partijen(hier).
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

    9. #39
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Berichten
      11.872
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776496

      Standaard Re: Dodelijke combinatie van vochtigheid en hitte neemt wereldwijd toe

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      .


      Mn mensbeeld moet ook op de helling. Ben de afgelopen jaren niet gunstiger over onze diersoort gaan denken.

      Olive, kijk je wel eens naar wat JIJ nodig hebt ? Je lijkt me een strijdbaar iemand, maar je zult ook heel goed voor jezelf moeten zorgen..(dit weet ik natuurlijk niet..in hoeverre dat jouw tweede naam is )

      Je kunt alleen jezelf veranderen.

      Een mens kan wel proberen een ander te raken, te inspireren, enthousiast te maken.
      Argumenten alleen werken niet
      .

      Mss dat je dan ook weer de vele leuke kanten van onze 'diersoort' opmerkt.
      Onze maatschappij mag wel weer socialer, wat mij betreft.

      En het leesonderwijs mag meer tijd besteden aan 'begrijpend lezen'. Duhhh.
      Laatst gewijzigd door Eke; 09-09-20 om 12:44.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

    10. #40
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.610
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard Re: Dodelijke combinatie van vochtigheid en hitte neemt wereldwijd toe

      .
      @ Eke, bedankt, later.

      We zijn weer veel actiever de laatste tijd op beide fora en dat er wat vonken afspatten vind ik best goed.

      @ knuppeltje, 'ik ben het met je eens' had ik moeten schrijven; dat jij het ook met mij eens ben kan ik natuurlijk niet voor je zeggen.

      @The_Grand_Wazoo, klopt dit logico-linguïstisch?

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •