Dodelijke combinatie van vochtigheid en hitte neemt wereldwijd toe - Pagina 7
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 7/9 EersteEerste ... 678 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 61 tot 70 van de 84

    Onderwerp: Dodelijke combinatie van vochtigheid en hitte neemt wereldwijd toe

    1. #61
      Niet zo belangrijk Soldim's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2005
      Berichten
      6.523
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      371838

      Standaard Re: Dodelijke combinatie van vochtigheid en hitte neemt wereldwijd toe

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Je kunt niet simpelweg de temperatuur afregelen op een vaste waarde. Uiteraard heeft de mens ook enige invloed maar de natuur is vele malen grilliger.
      Waaruit blijkt dat de invloed van 'de natuur' vele malen grilliger is?

      Ik zie weinig bewijs dat die hypothese steunt.

    2. #62
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Dodelijke combinatie van vochtigheid en hitte neemt wereldwijd toe

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Ik zeg niet dat ik het beter weet. Ik zeg dat jij een verkeerde redenering presenteert.

      Jij springt gemakhalve over van de zon als mogelijke factor naar de zon als enige factor.

      Daar wijs ik je op.
      Nooit gezegd. Altijd de menselijke invloed op het klimaat erkend maar dat de natuur waaronder de zon vele malen grilliger is. Ik heb gesteld dat er een hele rits aan natuurlijke factoren zijn welke nog grotere gevolgen kunnen hebben voor ons klimaat waaronder de warme Golfstroom en de activiteit van de zon.

      Waar je het weg haalt is me een raadsel maar ik heb nergens gesteld dat de zon de enige en allesbepalende factor is inzake het klimaat en de temperatuur op aarde.

      Mij lijkt de zon als CV voor woonkamer aarde het meest voor de hand liggend. De zon verwarmt immers de aarde.

      Tsja, de zon beschikt niet over een thermostaatknop dus de variaties in temperatuur kunnen behoorlijk zijn (klimaatconjunctuur).

      Maar goed, Nederland herbergt inmiddels 17 miljoen virologen en klimaatdeskundigen dus wie het weet mag het zeggen

    3. #63
      Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Locatie
      Sneek
      Leeftijd
      55
      Berichten
      3.177
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286229

      Standaard Re: Dodelijke combinatie van vochtigheid en hitte neemt wereldwijd toe

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Drie schermen hiervoor al gememoreerd.

      Kleine ijstijd niet overal even koud
      Gaap. IJstijd was ook niet overal even koud.

      Onzin dus.

    4. #64
      Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Locatie
      Bijlmer
      Berichten
      7.439
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556382

      Standaard Re: Dodelijke combinatie van vochtigheid en hitte neemt wereldwijd toe

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Nooit gezegd. Altijd de menselijke invloed op het klimaat erkend maar dat de natuur waaronder de zon vele malen grilliger is. Ik heb gesteld dat er een hele rits aan natuurlijke factoren zijn welke nog grotere gevolgen kunnen hebben voor ons klimaat waaronder de warme Golfstroom en de activiteit van de zon.

      Waar je het weg haalt is me een raadsel maar ik heb nergens gesteld dat de zon de enige en allesbepalende factor is inzake het klimaat en de temperatuur op aarde.

      Mij lijkt de zon als CV voor woonkamer aarde het meest voor de hand liggend. De zon verwarmt immers de aarde.

      Tsja, de zon beschikt niet over een thermostaatknop dus de variaties in temperatuur kunnen behoorlijk zijn (klimaatconjunctuur).

      Maar goed, Nederland herbergt inmiddels 17 miljoen virologen en klimaatdeskundigen dus wie het weet mag het zeggen
      Post 42. Heb het nog opgezocht ook. Terwijl jij hier een beetje de Trump uithangt en discusies vervuilt met frivole kletspraatjes en vervolgens de vermoorde onschuld uithangen als je er op aangesproken wordt.

    5. #65
      Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Locatie
      Sneek
      Leeftijd
      55
      Berichten
      3.177
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286229

      Standaard Re: Dodelijke combinatie van vochtigheid en hitte neemt wereldwijd toe

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Post 42. Heb het nog opgezocht ook. Terwijl jij hier een beetje de Trump uithangt en discusies vervuilt met frivole kletspraatjes en vervolgens de vermoorde onschuld uithangen als je er op aangesproken wordt.
      Het is zo dat de natuur grilliger is, maar dat is op de lange termijn dus over tienduizenden jaren. Het doet dus niet ter zake. Het is een drogreden.

      Ik heb al die onzin al eens een keer door geploeterd. Dit stopt ook niet. Iedereen koestert zo zijn of haar eigen waandenkbeelden en voelt zich daar prettig bij.

    6. #66
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Dodelijke combinatie van vochtigheid en hitte neemt wereldwijd toe

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart.NL Bekijk Berichten
      Gaap. IJstijd was ook niet overal even koud.

      Onzin dus.
      Ongelooflijke sukkel. Natuurlijk maakt het heel wat uit als lokaal de gletsjers op Groenland smelten vanwege een stijging van de temperatuur en het elders wellicht 1000km juist kouder is.

    7. #67
      Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Locatie
      Sneek
      Leeftijd
      55
      Berichten
      3.177
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286229

      Standaard Re: Dodelijke combinatie van vochtigheid en hitte neemt wereldwijd toe

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Ongelooflijke sukkel. Natuurlijk maakt het heel wat uit als lokaal de gletsjers op Groenland smelten vanwege een stijging van de temperatuur en het elders wellicht 1000km juist kouder is.
      Als je gaat schelden dan blijkt wel dat je geen argumenten hebt. Klimaatverandering gaat over gemiddelde temperatuur. Dan kan het 1000 km verder wel kouder zijn maar dat is niet relevant.

      Het is onzin dus het heeft geen zin om aandacht aan te besteden dit soort waanideeën en hersenspinsels.

      Het een mens eigen om waanideeën te hebben. Het is niet erg hoor. Iedereen heeft ze. Ik ook.

      Ik heb het niet zo op die onwetenschappelijke leugenachtige websites die je steeds maar aanhaalt.

      Onzin is onzin en blijft onzin ook al klinkt het plausibel als je er geen verstand van hebt.

    8. #68
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Dodelijke combinatie van vochtigheid en hitte neemt wereldwijd toe

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart.NL Bekijk Berichten
      Als je gaat schelden dan blijkt wel dat je geen argumenten hebt. Klimaatverandering gaat over gemiddelde temperatuur. Dan kan het 1000 km verder wel kouder zijn maar dat is niet relevant.

      Het is onzin dus het heeft geen zin om aandacht aan te besteden dit soort waanideeën en hersenspinsels.
      .
      Godsamme wat een geneuzel. Natuurlijk maakt het ontzettend veel uit of het lokaal in Azië kouder wordt en op Groenland warmer.

      Als het lokaal warmer wordt en de gletsjers op Groenland smelten versneld dan wordt waarschijnlijk de motor van warme golfstroom verstoord door de toestroom van al dat zoete water. Door de warme golfstroom zien we hier juist meer koeien dan ijsberen.

      Het haakt allemaal in elkaar. Er zullen nog wel een rits natuurlijke factoren zijn waar wij geen enkele wetenschap van hebben als KNMI-hobbyisten.

    9. #69
      Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Locatie
      Sneek
      Leeftijd
      55
      Berichten
      3.177
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286229

      Standaard Re: Dodelijke combinatie van vochtigheid en hitte neemt wereldwijd toe

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Godsamme wat een geneuzel. Natuurlijk maakt het ontzettend veel uit of het lokaal in Azië kouder wordt en op Groenland warmer.

      Als het lokaal warmer wordt en de gletsjers op Groenland smelten versneld dan wordt waarschijnlijk de motor van warme golfstroom verstoord door de toestroom van al dat zoete water. Door de warme golfstroom zien we hier juist meer koeien dan ijsberen.

      Het haakt allemaal in elkaar. Er zullen nog wel een rits natuurlijke factoren zijn waar wij geen enkele wetenschap van hebben als KNMI-hobbyisten.
      Maar het wordt warmer in Groenland door globale klimaatverandering door menselijk handelen dus het verstoren van de golfstroom is een mogelijk gevolg van door mensen veroorzaakte klimaatverandering.

      Dit is opnieuw het verdraaien van de feiten op een leugenachtige manier. Werk je soms in de handel? En ben je ook succesvol? Dat vermoed ik namelijk.

    10. #70
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Dodelijke combinatie van vochtigheid en hitte neemt wereldwijd toe

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart.NL Bekijk Berichten
      Maar het wordt warmer in Groenland door globale klimaatverandering door menselijk handelen
      Dat kan mafkees. Zal ik ook niet ontkennen. Het enige wat ik beweer is dat er nog een hele rits aan factoren meespelen waar de mens geen enkele invloed op heeft.

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart.NL Bekijk Berichten
      Dit is opnieuw het verdraaien van de feiten op een leugenachtige manier.
      Doe eens normaal man! Geef gewoon mijn mening opgewonden standje.

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •