ERbij!
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 6 van de 6

    Onderwerp: ERbij!

    1. #1
      Normal Weather plz/thnx mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Locatie
      Leiden
      Berichten
      11.404
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48995
      Yes, you can eat less meat (And Let Rainforests Exist And Thrive) and FISH (And Keep The Oceans Alive) AND save the world!!! Yes you can!!!!
      http://www.soundcloud.com/hugo32

    2. #2
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.568
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard Re: ERbij!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrz Bekijk Berichten
      De resultaten van een maand zonder grasmaaier: 5 miljoen bijen geholpen

      Goede zaak!

      Hier in de tuin zag ik een maand geleden op een middag meer dan 15 bijen om een struik zoemen, zoveel had ik er nog nooit tegelijk gezien.
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

      Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.

    3. #3
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.568
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard Re: ERbij!

      .
      Kruidenrijk zaaimengsel met 50% korting dankzij Patagonia

      bron Urgenda

      17.05.2021

      Kruidenrijk grasland is beter voor de bodem, klimaat en biodiversiteit: door de grotere variëteit aan (bloeiende) kruiden en grassen. Ontstaat er meer bodem leven, en kunnen er meer insecten leven en dat is weer goed voor vogels. Kunstmest en gewasbeschermingsmiddelen kunnen achterwege worden gelaten, en dat scheelt uitstoot van CO2 en stikstof. Ook voor koeien is een mengsel van grassen en kruiden gezond.

      De crowdfunding campagne 1001ha van Urgenda, LTO en Pure Graze maakt de omslag naar kruidenrijk grasland voor melkveehouders heel toegankelijk. Melkveehouders krijgen 50% korting op een speciaal kruidenrijk zaaimengsel voor maximaal 3 hectare en goede en uitgebreide begeleiding.

      Dank zij donaties van vele burgers, de provincies Brabant, Gelderland, Utrecht en Groningen en Natuurmonumenten is er al voor 1229 hectare verkocht, en nog steeds staan boeren in de rij. Dankzij een gulle donatie van Patagonia kunnen boeren vanaf maandag 17 mei weer tijdelijk met korting een zaaimengsel bestellen op Hulp voor boeren: crowdfunding voor 1001 hectare kruidenrijk grasland.

      Maar boeren, wees er snel bij, want Op=Op.

      Ook doneren? Dat is van harte welkom via Hulp voor boeren: crowdfunding voor 1001 hectare kruidenrijk grasland.


      opmerking:
      Elke keer wanneer ik naar de Urgenda website surf zie ik dit bericht staan, dacht, laat ik het nu maar eens om maroc zetten.
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

      Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.

    4. #4
      Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Berichten
      26.149
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011808

      Standaard Re: ERbij!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      .
      Kruidenrijk zaaimengsel met 50% korting dankzij Patagonia

      bron Urgenda

      17.05.2021

      Kruidenrijk grasland is beter voor de bodem, klimaat en biodiversiteit: door de grotere variëteit aan (bloeiende) kruiden en grassen. Ontstaat er meer bodem leven, en kunnen er meer insecten leven en dat is weer goed voor vogels. Kunstmest en gewasbeschermingsmiddelen kunnen achterwege worden gelaten, en dat scheelt uitstoot van CO2 en stikstof. Ook voor koeien is een mengsel van grassen en kruiden gezond.

      De crowdfunding campagne 1001ha van Urgenda, LTO en Pure Graze maakt de omslag naar kruidenrijk grasland voor melkveehouders heel toegankelijk. Melkveehouders krijgen 50% korting op een speciaal kruidenrijk zaaimengsel voor maximaal 3 hectare en goede en uitgebreide begeleiding.

      Dank zij donaties van vele burgers, de provincies Brabant, Gelderland, Utrecht en Groningen en Natuurmonumenten is er al voor 1229 hectare verkocht, en nog steeds staan boeren in de rij. Dankzij een gulle donatie van Patagonia kunnen boeren vanaf maandag 17 mei weer tijdelijk met korting een zaaimengsel bestellen op Hulp voor boeren: crowdfunding voor 1001 hectare kruidenrijk grasland.

      Maar boeren, wees er snel bij, want Op=Op.

      Ook doneren? Dat is van harte welkom via Hulp voor boeren: crowdfunding voor 1001 hectare kruidenrijk grasland.


      opmerking:
      Elke keer wanneer ik naar de Urgenda website surf zie ik dit bericht staan, dacht, laat ik het nu maar eens om maroc zetten.


      Dan moet je dit kijken!


      Het kippenexperiment gemist? Start met kijken op NPO Start
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

    5. #5
      Normal Weather plz/thnx mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Locatie
      Leiden
      Berichten
      11.404
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48995

      Standaard Re: ERbij!

      Lol.... ik post een link naar een nieuwsbericht en ik ben een kip!

      Haha!

      Dat aso's aardige mensen gay of kip noemen zegt meer over die mensen dan de gewone aardige mensen die echt 0 geven om asociaal gedrag volhouden.

      zo... Dat moest er ff uit. De kip moest ff aso spreken omdat aso's alleen aso's praten. lol
      Yes, you can eat less meat (And Let Rainforests Exist And Thrive) and FISH (And Keep The Oceans Alive) AND save the world!!! Yes you can!!!!
      http://www.soundcloud.com/hugo32

    6. #6
      Normal Weather plz/thnx mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Locatie
      Leiden
      Berichten
      11.404
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48995

      Standaard Re: ERbij!

      Wat helemaal grappig is is de gayish manier waarop aso's elkaar kunnen complimenteren als de ander het aso gedrag doet continueren....

      Lol!

      PS: Wat een mooi woord eigenlijk! Continueren. Continu-Eren!

      Dat zal de aso echter vast totaal ontgaan.... Want continu-eren is de vijand van de aso!!!!!

      Nog een keer lol!
      Yes, you can eat less meat (And Let Rainforests Exist And Thrive) and FISH (And Keep The Oceans Alive) AND save the world!!! Yes you can!!!!
      http://www.soundcloud.com/hugo32

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •