Endlösung der Palästinenserfrage - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/3 EersteEerste ... 23
    Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Endlösung der Palästinenserfrage

Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Leeftijd
      55
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286228

Standaard Re: Endlösung der Palästinenserfrage

Sommige mensen vormen een dusdanig probleem dat je kunt gaan denken als een nazi.

Zo kijken veel Joden naar de Palestijnen en veel Palestijnen naar de Joden, als een plaag die opgeruimd moet worden.

En voor beiden valt begrip op te brengen. Niet dat begrip opbrengen hier iets oplost.

Een alternatief is alle radicalen opsluiten in concentratiekampen zodat de rest in vrede kan leven.

Met andere woorden, veel 'definitieve oplossingen' zijn dingen Adolf ook aan kan hebben gedacht.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011806

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart.NL Bekijk Berichten
      Sommige mensen vormen een dusdanig probleem dat je kunt gaan denken als een nazi.

Zo kijken veel Joden naar de Palestijnen en veel Palestijnen naar de Joden, als een plaag die opgeruimd moet worden.

En voor beiden valt begrip op te brengen. Niet dat begrip opbrengen hier iets oplost.

Een alternatief is alle radicalen opsluiten in concentratiekampen zodat de rest in vrede kan leven.

Met andere woorden, veel 'definitieve oplossingen' zijn dingen Adolf ook aan kan hebben gedacht.
      M.a.w.:

Als iemand je huis bezet, overneemt en jou in het hondenhok vastzet mag je je niet verzetten, anders ben je een radicaal en dien je opgesloten te worden in een concentratiekamp.

Het is maar goed dat de meerderheid van de Nederlanders niet zo dacht toen ze bezet werden door Nazi-Duitsland, of het Spanje van Alva.

Nog steeds herdenken we in Nederland dat we niet opgaven en in verzet gingen.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Leeftijd
      55
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286228

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      M.a.w.:

Als iemand je huis bezet, overneemt en jou in het hondenhok vastzet mag je je niet verzetten, anders ben je een radicaal en dien je opgesloten te worden in een concentratiekamp.

Het is maar goed dat de meerderheid van de Nederlanders niet zo dacht toen ze bezet werden door Nazi-Duitsland, of het Spanje van Alva.

Nog steeds herdenken we in Nederland dat we niet opgaven en in verzet gingen.
      Ik denk dat je niet goed leest wat er staat. De tijd verstrijkt.

Vanuit jouw logica gezien mogen de Indianen ook alle indringers alsnog met geweld verwijderen.

Dat is natuurlijk een mooi principieel standpunt van iemand die zelf de consequenties niet hoeft te dragen.

Al die strategen achter hun schaakborden denken nooit aan de doden en het lijden.

Nog een catastrofe maar dan voor de Joden is ook niet wenselijk.

Maar Israël doet toch waar het zin in heeft, dus wij kunnen het ook niet oplossen.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011806

Ik denk dat je niet goed leest wat er staat. De tijd verstrijkt.

Vanuit jouw logica gezien mogen de Indianen ook alle indringers alsnog met geweld verwijderen.

Dat is natuurlijk een mooi principieel standpunt van iemand die zelf de consequenties niet hoeft te dragen.

Nog een catastrofe maar dan voor de Joden is ook niet wenselijk.

Maar Israël doet toch waar het zin in heeft, dus wij kunnen het ook niet oplossen.

Door het verstrijken van de tijd wordt een dief geen eigenaar. En al helemaal niet als dat de opzet is.

Ja de Indianen en Aboriginals zijn uitgemoord en beroofd en tot gok- en alcohol verslaafden gemaakt. Moreel een juridisch gezien hebben zij dat recht. Het is dat ze het niet kunnen omdat ze materieel en moreel kapot zijn gemaakt.

Ik kan mijn morele standpunt niet veranderen, als ik dat doe verword ik tot een hypocriet. Goed is goed en fout is fout, net zoals 1 + 1 = 2. Die waarheid kan ik niet veranderen.

Het is puur een kwestie van macht en kracht. Prima, het Westen en Israel hebben NU de macht en kracht om met mensen te spelen en te doen wat ze willen. De vraag is voor hoe lang.

Moreel gezien hebben de Palestijnen gewoon gelijk, nu nog de kracht en macht. Het Westen en Israel kunnen niet voor eeuwig hun misdaden blijven uitvoeren.

Een kwestie van tijd.

Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Leeftijd
      55
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286228

Wat de toekomst gaat brengen, weet ik niet. Maar permanente vrede vereist één wereldorde.

De oplossing is het einde van alle nationaliteiten en geloven, en de wereld als één natie met één geloof.

Alleen God kan zoiets brengen. Mensen zijn daar uit zichzelf niet toe in staat.

En wees niet bang dat je een hypocriet wordt. Dat ben je al. Jouw morele verontwaardiging is selectief.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011806

Wat de toekomst gaat brengen, weet ik niet. Maar permanente vrede vereist één wereldorde.

De oplossing is het einde van alle nationaliteiten en geloven, en de wereld als één natie met één geloof.

Alleen God kan zoiets brengen. Mensen zijn daar uit zichzelf niet toe in staat.

En wees niet bang dat je een hypocriet wordt. Dat ben je al. Jouw morele verontwaardiging is selectief.

Het is de immorele wereldorde die in handen is van het Westen en Israel die NU bestreden wordt. Die wereldorde houdt de vrede voor de meerderheid van de wereld tegen.

Je kunt wel allerlei onmogelijke utopieën aanhangen en verzinnen maar daar hebben de Palestijnen nu niets aan.

Als je vindt dat ik hypocriet ben, dan moet je dat met steekhoudende feiten en argumenten aangeven en niet uit de luie pols wat gaan roepen.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten