Steun de Petitie actie van Shaheed voor Mevrouw Duisenberg!!
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/14 1211 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 138

Onderwerp: Steun de Petitie actie van Shaheed voor Mevrouw Duisenberg!!

Important Prikker Shaheed's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      21

Standaard Steun de Petitie actie van Shaheed voor Mevrouw Duisenberg!!

Oke mensen hier is hij dan zoals beloofd.
      Deze petitie actie was eigenlijk een vergeldings actie op die ene kaarten actie van die drie vrowelijke politici voor mevrouw Ayaan Hirschi Ali omdat zij bedreigd zou zijn.

Maar ook mevrouw Gretta Duisenberg is bedreigd door extremistische joden om haar mening, dus waarom zouden wij geen actie voor haar houden om haar onze steun te bewijzen.

De hele (hypocriete media) heeft zich gestort op mevrouw hirschi ali en hebben haar misbruikt om de islam in een kwaad daglicht te plaatsen.
      Dat terwijl de joden precies hetzelfde hebben gedaan tegen mevrouw Duisenberg , maar ook weer geen media hetze richting de joden in NL!

Ik kan niet de hele eer naar mij toetrekken over deze petitie actie , het was wel mijn idee maar er heeft een andere moslim broeder mij geholpen bij het opzetten van de actie en ook hebben twee autoochtone nederlanders mij hierbij geholpen.
      Aangezien zij in de anonimiteit willen blijven , zal ik hen ook niet bij naam noemen.

Dus mensen als jullie het eens zijn met mevrouw Gretta Duisenberg klik dan op deze link en betuig hierbij je steun!!!

KLIK HIER OM MEVROUW GRETTA DUISENBERG TE STEUNEN

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      260545

Standaard

Is Gretta ook al ernstig bedreigd?

Kan je wat forums en krantenartikelen linken waar ik dat kan zien.

Maar buiten dat, ik snap niet de toegevoegde waarde van jullie petitie tov de actie van Gretta Duisenberg zelf.

Is deze petitie nu voor haar vrijheid van meningsuiting? Of voor haar mening zelf? Dit laatste is de actie van Gretta zelf.

En welke mening mag ze dan niet uiten?

Prikker
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Leeftijd
      46
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

Standaard Re: Steun de Petitie actie van Shaheed voor Mevrouw Duisenberg!!

Na dat grapje over die zes miljoen handtekeningen toch maar even niet Shahit....

Ingeschreven
      Mar 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      21

Standaard

Gretta Duisenberg is wel degelijk bedreigd, ik ken mensen die dicht bij haar staan.
      Zij is bedreigd omdat zij het opnam voor de palestijnen , dat schoot de joodse bewoners van onze land blijkbaar in het verkeerde keelgat.

En we mogen natuurlijk niet met twee maten meten en alleen iemand steunen die fel tegen de islam is (ayaan hirschi ali).

Ook mevrouw Duisenberg heeft het recht haar mening te uiten.

Lovesick crackhead Couscousje's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      154

Standaard

I... uhm... actually... uhm... really don't care?

Keejdan.

Cc

P.S.: Tfeit dat het in samenwerking met ahmedmaskin is opgezet, zorgt ervoor dat je meteen 34 ondertekeningen kwijt bent...
      "The trouble with quotes on the internet is that you can never tell if they are genuine." - Abraham Lincoln

Ingeschreven
      Mar 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      21

Standaard

Geplaatst door Couscousje
      I... uhm... actually... uhm... really don't care?

Keejdan.

Cc

P.S.: Tfeit dat het in samenwerking met ahmedmaskin is opgezet, zorgt ervoor dat je meteen 34 ondertekeningen kwijt bent...

Jij kent ahmed maskin niet Cc , jij denkt dat je hem kent door zijn uistpraken hier op het forum
      Als je eens zou weten wat voor vrijwilligers werk wij doen ten behoeve van de islamitische gemeenschap zou je heel anders naar hem kijken.

Ahmed is de slechtse niet, hij is oprecht en draait niet om de feiten heen ik dacht dat politieke-correctheid uit de mode was en dat je gewoon je mening mag uiten.

Lovesick crackhead Couscousje's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      154

Standaard

Geplaatst door Shaheed

Jij kent ahmed maskin niet Cc , jij denkt dat je hem kent door zijn uistpraken hier op het forum
      Als je eens zou weten wat voor vrijwilligers werk wij doen ten behoeve van de islamitische gemeenschap zou je heel anders naar hem kijken.

Ahmed is de slechtse niet, hij is oprecht en draait niet om de feiten heen ik dacht dat politieke-correctheid uit de mode was en dat je gewoon je mening mag uiten.
      Uhm, volgens mij heb je over het "I really don't care"-gedeelte heen gelezen...

Effe terugscrollen.

Cc
      "The trouble with quotes on the internet is that you can never tell if they are genuine." - Abraham Lincoln

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

Als het nou een opmerking was geweest die 'kwetsend' zou zijn geweest tegen het christendom, of het heidendom of wat dan ook, zou deze actie dan ook worden gehouden, of is dat meer omdat moslims en joden geen beste vrienden zijn?

In andere woorden:

- wie zijn er nou eigenlijk hypocriet????

Antwoord:

- wij allen
      Er is geen weg naar vrede. Vrede is de weg.

-- E. R. Zydervelt --

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      260545

Standaard

Geplaatst door Shaheed
      Gretta Duisenberg is wel degelijk bedreigd, ik ken mensen die dicht bij haar staan.
      Toch zou ik daar meer van willen weten, want dat kan iedereen wel zeggen.

In het geval van Ayaan was/is het overduidelijk. Alleen oogkleppen van een vierkante kilometer zorgde ervoor dat sommigen dat niet door hadden.

Zij is bedreigd omdat zij het opnam voor de palestijnen , dat schoot de joodse bewoners van onze land blijkbaar in het verkeerde keelgat.
      Dat zijn geen bedreigingen, dat is een meningsverschil.

En we mogen natuurlijk niet met twee maten meten en alleen iemand steunen die fel tegen de islam is (ayaan hirschi ali).
      Eerst die bedreigingen hard maken.

En dan nog blijven het twee verschillende grootheden:

Een knappe jonge vrouw versus een oude een beetje lelijke vrouw.

Ook mevrouw Duisenberg heeft het recht haar mening te uiten.
      Die heeft ze volgens mij en dank zij haar rijkdom en macht kan ze ook de domste grapjes maken in de media.

Ingeschreven
      Mar 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      21

Standaard

Voot thomas

Ik heb ook meerdere krantenartikelen als je ze wilt zien.
      Ik ken ook mensen die haar persoonlijk kennen en die hebben het ook bevestigd.

Mevrouw Duisenberg bedreigd
      (Van een verslaggever)

AMSTERDAM - Gretta Duisenberg-Bedier de Prairie is gisteren per brief bedreigd. De politie neemt de bedreiging serieus, maar wil niets kwijt over de inhoud van de brief of over mogelijke beveiliging.

De echtgenote van Wim Duisenberg, directeur van de Europese Centrale Bank, had tot voor kort een Palestijnse vlag hangen aan het balkon van haar woning in Amsterdam-Zuid.

Ze was vanmorgen niet voor commentaar bereikbaar. Duisenberg zou niet meer naar buiten willen treden. Aan andere journalisten meldde ze gisteren te zijn geschrokken door de 'vreselijke' brief.

Sinds de 'vlagaffaire' in de publiciteit kwam, heeft Gretta Duisenberg zich in diverse media gekeerd tegen de 'rijke joodse lobby' in de Verenigde Staten. Die zou volgens haar Israël steunen in de ongelijke strijd met de Palestijnen.

Zie ook:

Kogels erger dan poeder

© Het Parool, 31-5-2002

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Reacties: 1
      Laatste Bericht: 08-05-05, 12:24
    2. Nieuws over de petitie voor Gretta Duisenberg!
      Door Donna in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 5
      Laatste Bericht: 28-03-03, 17:58
    3. Steun ook de actie van mevrouw Duisenberg
      Door wassim in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 3
      Laatste Bericht: 11-01-03, 06:58
    4. Reacties: 1
      Laatste Bericht: 18-10-02, 16:30
    5. Steun de Petitie actie van Shaheed voor Mevrouw Duisenberg!!
      Door Shaheed in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 11
      Laatste Bericht: 18-10-02, 13:25

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten