Zo op Nova: Verzwegen passie in oorlogstijd. 50.000 Duitse oorlogsbabies in Nederland - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/17 EersteEerste 12312 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 161

    Onderwerp: Zo op Nova: Verzwegen passie in oorlogstijd. 50.000 Duitse oorlogsbabies in Nederland

    1. #11
      Prikker
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Leeftijd
      54
      Berichten
      244
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      22

      Standaard

      Geplaatst door Robbedoes
      Hufter Jij zou in zo'n tijd misschien een verkrachter zijn
      De 50.000 zijn geen resultaat van verkrachtingen. Alhoewel begrijpelijk dat je opzoek bent naar een excuus voor dit hoge aantal, maar je slaat de plank toch echt mis.

      Misschien is het geloofwaardiger als je zegt dat niet alle duitse soldaten slecht waren of zoiets....misschien dat we daar dan in zullen trappen.

    2. #12
      Very Important Prikker Zwarte Schaap's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2001
      Locatie
      Grotterdamistan
      Berichten
      16.750
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      55

      Standaard

      Voor wie het gemist heeft, nu de herhaling.

      (Heel zielig en tragisch die beelden waar die meiden kaal worden geschoren. Een menselijke tragedie ten top.)
      Voices of the proƒit$ or the prophets?
      The services are for your personal and non-commercial use. You may not modify, copy, distribute, transmit, display, perform, reproduce, publish, license, create derivative works from, transfer, or sell any information, products or services obtained from Zwarte Schaap™ without his permission. ©opyrights by Zwarte Schaap™ 2001-2006

      www.zwarteschaap.nl

    3. #13
      Lust for life! barfly's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2002
      Locatie
      EdgeCity
      Berichten
      8.424
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard

      Is er ook iets bekend over meisjes die van de geallieerden kinderen hebben gekregen?

    4. #14
      Lust for life! barfly's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2002
      Locatie
      EdgeCity
      Berichten
      8.424
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard

      Geplaatst door ZbaqZbaq
      teringgggggggggggggg......

      laten we dan even optimistisch schatten en zeggen dat 40.000 vrouwen de vijand geneukt hebben......wowwwwww.
      Ik denk wel meer, ze zijn niet allemaal zwanger geraakt. Overigens geen vreemd verschijnsel als je bijvoorbeeld ziet hoeveel halfbloedjes uit en in het voormalig Nederlands-Indië rondlopen.

    5. #15
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2002
      Berichten
      25.910
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      260549

      Standaard

      Mijn oude vader die tijdens de oorlog dwangarbeid verichte in Berlijn en de verwoesting daarvan ternauwernood heeft overleefd vertelt tegenwoordig, nu hij steeds meer in het verleden leeft, wel eens wat over die tijd.

      Al die dwangarbeiders die toendertijd terug kwamen in het vrije Nederland werden door de nieuwe machthebbers min of meer beschouwd als halve landverraders. De thuiskomst van deze jongens was dan ook deels een vernedering.

      Die misplaatste superioriteit van de uit alle hoeken en gaten gekomen "verzetshelden" zag hij dus ook bij het behandelen van deze moffenhoeren. Laatst vertelde zo'n "verzetsheld" in het bejaardentehuis waar hij nu zit, hem stoer hoe ze als bewakers zo'n opgesloten moffenhoer het spuug van de grond lieten likken. Mijn vader was een week lang overstuur van dat gesprek.

      Er is niks nieuws aan de situatie in Irak. Je hebt goeie en slechte mensen. En de toevallige omstandigheden bepalen of je geschiedkundig gezien bij de goeie of slechterikken hoorde.

      Maargoed, dat er dus 50.000 halve moffen ongemerkt tussen ons midden rondlopen is ook zorgwekkend.

    6. #16
      Banned echnaton's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2004
      Berichten
      2.719
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard

      Geplaatst door MokroMike
      De 50.000 zijn geen resultaat van verkrachtingen. Alhoewel begrijpelijk dat je opzoek bent naar een excuus voor dit hoge aantal, maar je slaat de plank toch echt mis.

      Misschien is het geloofwaardiger als je zegt dat niet alle duitse soldaten slecht waren of zoiets....misschien dat we daar dan in zullen trappen.

      Vertel eens, waarom zou er eigenlijk naar excuus gezocht moeten worden?

    7. #17
      Very Important Prikker Simon's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      9.130
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      40

      Standaard

      Geplaatst door barfly
      Is er ook iets bekend over meisjes die van de geallieerden kinderen hebben gekregen?
      Ja daar zijn meer dingen over bekend en al vaker documentaires over uitgezonden. Er zat natuurlijk iets minder een gevoel van schande bij omdat het om de bevrijders ging. Maar het blijft complex als zo'n kind jaren later op zoek gaat naar zijn/haar ouder en deze blijkt dan gehuwd en kinderen te hebben.

      Overigens heeft men wel eens genetisch onderzoek gedaan in de USA en toen bleek 10% van de kinderen sowieso niet van de ouders te zijn die het kind bij de burgerlijke stand hadden aangegeven. Dat is ook wel eens iets om over na te denken want dan praat je over nog veel grotere aantallen. Al weet ik natuurlijk niet of dit een mondiaal verschijnsel is.
      "Uiteindelijk is alles wat we ondernemen een vluchtige, vergeefse ontsnappingspoging aan het niets" - Woody Allen -

    8. #18
      Very Important Prikker Mark's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Locatie
      K4-land
      Berichten
      34.322
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402417

      Standaard

      Het aantal allochtonen in Nederland is dus nog hoger dan we al dachten! Schokkend.
      Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.

    9. #19
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2002
      Locatie
      nvt
      Berichten
      2.959
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      26

      Standaard

      Geplaatst door echnaton
      Vertel eens, waarom zou er eigenlijk naar excuus gezocht moeten worden?
      Dat begrijp ik ook niet. Een stel Nederlandse vrouwen heeft in de oorlog gedate met een stel Duitse soldaten. Big deal.

      Als we nu bezet zouden worden en er zat een leuke chick bij de bezettingsmacht die me op de gastenlijst van Speakerplay kon zetten...
      OK, een halfie dan.

    10. #20
      Very Important Prikker Mark's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Locatie
      K4-land
      Berichten
      34.322
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402417

      Standaard

      Geplaatst door Mill
      Als we nu bezet zouden worden en er zat een leuke chick bij de bezettingsmacht die me op de gastenlijst van Speakerplay kon zetten...
      Als ze leuk is zou al voldoende zijn.

      Koop gewoon een kaartje jij gierige hollander!! Ik ben er morgen
      Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Gelijkaardige Onderwerpen

    1. NOVA: Nederland steun in de rug voor NEO-NAZI'S Duitsland...
      Door Wizdom in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 15
      Laatste Bericht: 28-11-04, 00:51
    2. Duitse kritiek op terrorismeaanpak Nederland
      Door Wizdom in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 5
      Laatste Bericht: 13-11-04, 22:53
    3. Privacy In Oorlogstijd
      Door Orakel in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 8
      Laatste Bericht: 11-09-04, 23:27
    4. NOVA Nederland 3 22.18 u: Retourtje Rif
      Door Couscousje in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 43
      Laatste Bericht: 11-08-04, 10:45
    5. Nova: Antillianen enkele reis naar Nederland
      Door Grietje in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 22
      Laatste Bericht: 30-07-03, 12:25

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •