Toppie Fa, goed zo!!!!
Laat je me dan wel weten waar je de energie vandaan haalt? Ik ga op mijn huwelijksnacht gewoon lekker slapen.
Toppie Fa, goed zo!!!!
Laat je me dan wel weten waar je de energie vandaan haalt? Ik ga op mijn huwelijksnacht gewoon lekker slapen.
Ha Fa,Geplaatst door Fa
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet aan sex doe. (...)
Hmm, oke dus ik zou het niet doen tot mijn huwelijk. Ik spaar het op en op de dag zelf (de huwelijksnacht) kom ik los, barst ik uit en doe ik alles wat god geboden heeft!
Maar hoe weet je nou of het je in die eerste huwelijksnacht eigenlijk wel in verrukking brengt?
Best mogelijk dat je daar een paar nachten over doet ...
Salaam Aleikoem!!
hahahahahahahahahahahaha
Groot gelijk zuster....
Tja de meeste mannen houden zich niet aan de regel : maagd blijven tot aan huwelijksnacht......
Dus wij als vrouwen mogen en hebben zeker het recht om te vragen of ze een soort testje moeten ondergaan!!
Wij na al die jaren w8ten en onze eer behouden, en dan allah ie hfad een ziekte oplopen omdat hij zijn *** niet bij zich kon houden????
Dus heren wees er maar op voorbereidt dat je met een blaadje aan de deur moet komen van je aanstaande bruid........
![]()
Wa salaam
Salem aleikoem ya ness!!
Niet te wild gaan doen op je huwelijksnacht. Straks denkt die nog dat je geen maagd meer bent![]()
leila
Geplaatst door A_A
Hoe materialistisch kan je zijn......
Die A_A![]()
Marokkanen denken zo veel! Maar weten? O nee hoor, nutteloze walnoot hersencellen dat is wat ze hebbenGeplaatst door noelle
Niet te wild gaan doen op je huwelijksnacht. Straks denkt die nog dat je geen maagd meer bent![]()
Fa!
"Go placidly amid the noise and the haste,
and remember what peace there may be in silence."
Max Ehrmann - 1920
de dubbele moraal in het geheel blijf ik moeilijk vinden, jij houdt je waardighied, eer en respect hoog (Irespect that)
maar neemt genoegen met een papiertje waarop staat dat "ie" gezond is, waar is zijn waardigheid dan
akeem
Wat een onzin allemaal!
Moslima omdat je zelf maagd blijft maar aan je toekoemstige een gezondheidsverklaring vraagt...haha laat me niet lachen.
Hebben vrouwen dan echt geen eigenwaarden of geloof dat ze dit accepteren.
Hou ajb op met deze onzin en laten we het over iets nuttigs gaan hebben
Fa bravo!!! ik vind dat je helemaal gelijk hebt en ja jongens je moet ook kunnen volhouden zoals wij dat doen maar Fa op je huwelijjksnacht zul je wel moe zijn door al die modedefilé dat je zult doen tijdens je huwelijk maar lahi hawen incha allah
alé beslama![]()
Bladwijzers