Inderdaad, eerst ff bijtanken van alle hectiek van de afgelopen paar dagen.Geplaatst door Chana
Toppie Fa, goed zo!!!!
Laat je me dan wel weten waar je de energie vandaan haalt? Ik ga op mijn huwelijksnacht gewoon lekker slapen.![]()
Inderdaad, eerst ff bijtanken van alle hectiek van de afgelopen paar dagen.Geplaatst door Chana
Toppie Fa, goed zo!!!!
Laat je me dan wel weten waar je de energie vandaan haalt? Ik ga op mijn huwelijksnacht gewoon lekker slapen.![]()
oke....voor jou wil ik wel m,n voorhuidje laten verwijderen en moslim worden....wat voor grotere opofferingen wil je nog meer van een (voormalig) fakir?
dat we vele kinderen moge hebben!!
leven en laten leven
Geplaatst door oraetlabora
oke....voor jou wil ik wel m,n voorhuidje laten verwijderen en moslim worden....wat voor grotere opofferingen wil je nog meer van een (voormalig) fakir?
Je bedoelt zeker Kafir? Toch?
kafir...het is laat geworden gisteren fatima......Geplaatst door oraetlabora
leven en laten leven
Geen enkel probleem, Hans.Geplaatst door oraetlabora
kafir...het is laat geworden gisteren fatima......
benGeplaatst door allure
Geen enkel probleem, Hans.
jij nog vrij allure...het is trouwens willie![]()
leven en laten leven
Vrij?Geplaatst door oraetlabora
ben
jij nog vrij allure...het is trouwens willie![]()
Verklaar u nader, Wilie.![]()
ongetrouwd is dat in de nederlandse taal schoonheid!![]()
leven en laten leven
Ik ben inderdaad nog ongehuwd, ik begrijp echter niet wat dat voor toegevoegde waarde geeft aan het onderwerp wat gaande is.Geplaatst door oraetlabora
ongetrouwd is dat in de nederlandse taal schoonheid!![]()
Schoonheid...![]()
het gaat over echte liefde? het onderwerp...?Geplaatst door allure
Ik ben inderdaad nog ongehuwd, ik begrijp echter niet wat dat voor toegevoegde waarde geeft aan het onderwerp wat gaande is.
Schoonheid...![]()
leven en laten leven
Bladwijzers