Op mijn huwelijksnacht doe ik alles wat god geboden heeft!
+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 1/19 1211 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 190
    Columniste Fa's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard Op mijn huwelijksnacht doe ik alles wat god geboden heeft!

Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet aan sex doe. Waarom niet? Goeie vraag, waarom eigenlijk niet? Behalve dat ik de geschikte man nog niet heb gevonden en los van het feit dat mijn ouders dat niet echt zouden appreciëren, wat nog zacht is uitgedrukt. Mijn ouders appreciëren überhaupt geen contacten met “the opposite sex”, zoals dat zo mooi in het Engels klinkt. Althans behalve Hmidou met zijn drie gele tanden en een haartje ertussen, zelfs dit is zacht uitgedrukt. Los van al deze feiten ben ik te gelovig om gemeenschap te hebben met een leuke, aardige, aantrekkelijke, intelligente, goedgebouwde, intrigerende jongeman. Wacht even, nu ik dit zo lees moet ik er toch nog even over nadenken.

Hmm, oke dus ik zou het niet doen tot mijn huwelijk. Ik spaar het op en op de dag zelf (de huwelijksnacht) kom ik los, barst ik uit en doe ik alles wat god geboden heeft! Het is dus een eer om met mij te mogen trouwen. Als ik het doe, doe ik het wel veilig en dat meen ik serieus. Kijk ik ben dan ‘schoon’ en ziekteloos, want ik ben de maagd Fatima. Hij, de hufter op de witte step of fiets, gaat mij niet duidelijk maken dat hij ook nog maagd is. Alhoewel, er zijn gek genoeg toch nog een aantal uitzonderingen. Ik ken wel een aantal jongens die 100% maagd zijn. Ik durf mijn hand daarvoor in het vuur te steken. Terug naar mijn toekomstige man, die moet zich wel even laten testen. Waarom, hoor ik je denken. Waarom niet? Je bent nu dan wel met mij en monogaam, maar voorheen was je het sletje onder de mannen. Dus mocht je mijn hand komen vragen. Neem dan naast het gebruikelijke: Merci, Ferriro roche, poffertjes, slagroomsoesjes, lipgloss, Dolce&Gabanna eau de toilette, Rittersport white, mandarijntjes, kippenboutjes, appelgebak en niet te vergeten bloemen voor mijn moeder, een gezondheidsverklaring mee. Mocht deze ontbreken dan ben ik genoodzaakt zelf de test af te nemen. Of ik moet u helaas afwijzen!

Prikker
    Ingeschreven
    Jun 2004
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    19

Standaard Re: Op mijn huwelijksnacht doe ik alles wat god geboden heeft!

Geplaatst door Fa
    Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet aan sex doe. Waarom niet? Goeie vraag, waarom eigenlijk niet? Behalve dat ik de geschikte man nog niet heb gevonden en los van het feit dat mijn ouders dat niet echt zouden appreciëren, wat nog zacht is uitgedrukt. Mijn ouders appreciëren überhaupt geen contacten met “the opposite sex”, zoals dat zo mooi in het Engels klinkt. Althans behalve Hmidou met zijn drie gele tanden en een haartje ertussen, zelfs dit is zacht uitgedrukt. Los van al deze feiten ben ik te gelovig om gemeenschap te hebben met een leuke, aardige, aantrekkelijke, intelligente, goedgebouwde, intrigerende jongeman. Wacht even, nu ik dit zo lees moet ik er toch nog even over nadenken.

Hmm, oke dus ik zou het niet doen tot mijn huwelijk. Ik spaar het op en op de dag zelf (de huwelijksnacht) kom ik los, barst ik uit en doe ik alles wat god geboden heeft! Het is dus een eer om met mij te mogen trouwen. Als ik het doe, doe ik het wel veilig en dat meen ik serieus. Kijk ik ben dan ‘schoon’ en ziekteloos, want ik ben de maagd Fatima. Hij, de hufter op de witte step of fiets, gaat mij niet duidelijk maken dat hij ook nog maagd is. Alhoewel, er zijn gek genoeg toch nog een aantal uitzonderingen. Ik ken wel een aantal jongens die 100% maagd zijn. Ik durf mijn hand daarvoor in het vuur te steken. Terug naar mijn toekomstige man, die moet zich wel even laten testen. Waarom, hoor ik je denken. Waarom niet? Je bent nu dan wel met mij en monogaam, maar voorheen was je het sletje onder de mannen. Dus mocht je mijn hand komen vragen. Neem dan naast het gebruikelijke: Merci, Ferriro roche, poffertjes, slagroomsoesjes , lipgloss, Dolce&Gabanna eau de toilette, Rittersport white, mandarijntjes, kippenboutjes, appelgebak en niet te vergeten bloemen voor mijn moeder, een gezondheidsverklaring mee. Mocht deze ontbreken dan ben ik genoodzaakt zelf de test af te nemen. Of ik moet u helaas afwijzen!

Hoe materialistisch kan je zijn ......

Yidjis 'n Rassr BLD's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2004
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    50

Standaard

, dat is een beeld dat je kan hebben.

married women
    Ingeschreven
    Jun 2004
    Leeftijd
    36
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard

idd
    you go girl
    tell the world what you think

xxxxdounia
    Inna lilahi wa inna ilayhi radji3oen
    We behoren tot Allah en zullen tot hem terugkeren

koeloe nafsin daikatoel mawt
    Ieder ziel zal de dood proeven

*Het hart heeft redenen die het verstand niet begrijpt*

Sleeping Member Sim's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2003
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    36

Geplaatst door Fa

Hmm, oke dus ik zou het niet doen tot mijn huwelijk. Ik spaar het op en op de dag zelf (de huwelijksnacht) kom ik los, barst ik uit en doe ik alles wat god geboden heeft! Het is dus een eer om met mij te mogen trouwen. Als ik het doe, doe ik het wel veilig en dat meen ik serieus. Kijk ik ben dan ‘schoon’ en ziekteloos, want ik ben de maagd Fatima. Hij, de hufter op de witte step of fiets, gaat mij niet duidelijk maken dat hij ook nog maagd is. Alhoewel, er zijn gek genoeg toch nog een aantal uitzonderingen. Ik ken wel een aantal jongens die 100% maagd zijn. Ik durf mijn hand daarvoor in het vuur te steken. Terug naar mijn toekomstige man, die moet zich wel even laten testen. Waarom, hoor ik je denken. Waarom niet? Je bent nu dan wel met mij en monogaam, maar voorheen was je het sletje onder de mannen. Dus mocht je mijn hand komen vragen. Neem dan naast het gebruikelijke: Merci, Ferriro roche, poffertjes, slagroomsoesjes, lipgloss, Dolce&Gabanna eau de toilette, Rittersport white, madarijntjes, kippenboutjes, appelgebak en niet te vergeten bloemen voor mijn moeder, een gezondheidsverklaring mee. Mocht deze ontbreken dan ben ik genoodzaakt zelf de test af te nemen. Of ik moet u helaas afwijzen!

Moslima
    Simpel!

losbandige extremist Joesoef's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2001
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    10

Standaard

Welke vrouw trouwt er nu met een 'sletje' die net een penicillinekuur achter de rug heeft.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Thumbs up

ZO moet het!!! Tbarkellah 3liek
    Never Trust A Smiling Cat!!!

Prikker
    Ingeschreven
    Jul 2004
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    19

Geplaatst door Fa

Hmm, oke dus ik zou het niet doen tot mijn huwelijk. Ik spaar het op en op de dag zelf (de huwelijksnacht) kom ik los, barst ik uit en doe ik alles wat god geboden heeft! Het is dus een eer om met mij te mogen trouwen. Als ik het doe, doe ik het wel veilig en dat meen ik serieus. Kijk ik ben dan ‘schoon’ en ziekteloos, want ik ben de maagd Fatima. Hij, de hufter op de witte step of fiets, gaat mij niet duidelijk maken dat hij ook nog maagd is. Alhoewel, er zijn gek genoeg toch nog een aantal uitzonderingen. Ik ken wel een aantal jongens die 100% maagd zijn. Ik durf mijn hand daarvoor in het vuur te steken. Terug naar mijn toekomstige man, die moet zich wel even laten testen. Waarom, hoor ik je denken. Waarom niet? Je bent nu dan wel met mij en monogaam, maar voorheen was je het sletje onder de mannen. Dus mocht je mijn hand komen vragen. Neem dan naast het gebruikelijke: Merci, Ferriro roche, poffertjes, slagroomsoesjes, lipgloss, Dolce&Gabanna eau de toilette, Rittersport white, madarijntjes, kippenboutjes, appelgebak en niet te vergeten bloemen voor mijn moeder, een gezondheidsverklaring mee. Mocht deze ontbreken dan ben ik genoodzaakt zelf de test af te nemen. Of ik moet u helaas afwijzen!
    je hebt gelijk

Prikker
    Ingeschreven
    Jan 2004
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    20

Standaard

Geplaatst door Joesoef
    Welke vrouw trouwt er nu met een 'sletje' die net een penicillinekuur achter de rug heeft.
    ik zou daar toch echt ook wel mijn bedenkingen over hebben. Hij kan wel met je trouwen en zeggen dat ie monogaam gaat blijven... maar je weet het maar nooit met sletjes.... wanneer ze een sletje van 'the opposite sex' tegenkomen...
    wiens schuld is het nu eigenlijk allemaal?

Could B Prikker
    Ingeschreven
    Nov 2003
    Leeftijd
    38
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard

netjes hoor.
    klasse....
    ik geef je helemaal gelijk als het eindelijk kan en mag moet je wel alles uit de kast halen...

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Stel je doet alles wat Allah je verboden heeft...
    Door Chida! in forum Wie schrijft die blijft
    Reacties: 18
    Laatste Bericht: 15-04-06, 01:09
  2. alles is perfect maar zij heeft geen.......
    Door SportFreak in forum Wie schrijft die blijft
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 22-12-05, 16:06
  3. Alles wat met Marokkaanse trouwerijen te maken heeft
    Door Ilovemo_4ever in forum Wie schrijft die blijft
    Reacties: 16
    Laatste Bericht: 18-08-04, 23:31
  4. Mijn 10 geboden
    Door Tha Girl in forum Wie schrijft die blijft
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 07-11-03, 19:16
  5. Alles op AUDIO wat met Islam te maken heeft!
    Door LADY-21 in forum Islam en meer
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 20-11-02, 12:59

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten