ik zit met een dringende vraag a.u.b. reageer serieus.
+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 1/3 12 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21
    Would B Prikker Naima17's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard ik zit met een dringende vraag a.u.b. reageer serieus.

Een vriendin van mij zit met een enorm belangrijke vraag waar ik zelf ook geen antw op wist maar hier komt de vraag: ze heeft een 2-jarig relatie en ze is nog steeds maagd, maar er is op een of ander manier iets gebeurd waarvan zij spijt van heeft ze heeft het niet met hem gedaan maar erlangs snappen jullie het maar nu zit ze met de vraag of ze zwanger kan worden ookal is hij er niet ingegeaan maar wel klaargekomen willen jullie alsjeblieft met serieuze reacties komen alvast bedankt!!!!!
    ik wil liever alles verliezen en jou hebben, dan alles hebben en jou verliezen..

Could B Prikker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard Re: ik zit met een dringende vraag a.u.b. reageer serieus.

Geplaatst door Naima17
    Een vriendin van mij zit met een enorm belangrijke vraag waar ik zelf ook geen antw op wist maar hier komt de vraag: ze heeft een 2-jarig relatie en ze is nog steeds maagd, maar er is op een of ander manier iets gebeurd waarvan zij spijt van heeft ze heeft het niet met hem gedaan maar erlangs snappen jullie het maar nu zit ze met de vraag of ze zwanger kan worden ookal is hij er niet ingegeaan maar wel klaargekomen willen jullie alsjeblieft met serieuze reacties komen alvast bedankt!!!!!
    Als er sperma vaginaal bij haar naar binnen is gekomen kan ze zwanger worden.

Very Important Prikker
    Ingeschreven
    May 2005
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    36

Standaard

De droge wip, wat lief.

Een slipje is geen condoom, voorvocht en of sperma kan er dus doorheen wat genoeg is om een stout zwemmertje in de donkere warmte te doen kruipen.

Would B Prikker Naima17's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard

dank jewel voor jullie reacties ik weet genoeg
    ik wil liever alles verliezen en jou hebben, dan alles hebben en jou verliezen..

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard

liuster meid het beste is dat jij naar dokter gaat of naar ziekehiuzen want hun kannen zien of zij zwanger is of niet als zij zwanger is . dan kan hun op tijd wat doen. dus hier hier hoef je niet te vragen . als ik jou was zou ik naar ziekenhius gaan echt

Very Important Prikker Dolle Fatima's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    24

Standaard Re: ik zit met een dringende vraag a.u.b. reageer serieus.

Geplaatst door Naima17
    Sja en zo ga je dus met kleine stapjes steeds verder de verkeerde richting op......
    My hands are small I know, but there not yours, they are my own.

Leer de Islaam kennen:
    http://www.soennah.com/content/section/4/35/

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard

Zelf denk ik dat ze niet zwanger kan worden. En ook denk ik dat het om jou gaat. Wel kan ik je adviseren dat die jongen ook had kunnen wachten, tenminste als hij haar de moeite waard vond, denk je niet. We leven nu in 2005 en er is veel veranderd. iedereen wil van alles ontdekken, en dat gaat meestal tenkoste van andere dingen. zoals je maagdelijkheid verliezen en later er spijt van krijgen, maar ja ook denkt iedereen daar anders over.

Prikker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    19

Standaard Re: Re: ik zit met een dringende vraag a.u.b. reageer serieus.

Geplaatst door Dolle Fatima
    Sja en zo ga je dus met kleine stapjes steeds verder de verkeerde richting op......
    Wat is de verkeerde richting. Wanneer je van elkaar houdt, is niets zonde. Zonde bedrijf je alleen tegenover een ander, niet ten opzichte van een gemaakt God of zijn door ons bedachte regels. Te lang hebben wij ons hier in het Westen verscholen achter de verboden en geboden die het geloof ons stelde. Je bent slechts verantwoording verschuldigd aan je medemensen, want in het weerspiegelt zich God.

Very Important Prikker Dolle Fatima's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    24

Standaard Re: Re: Re: ik zit met een dringende vraag a.u.b. reageer serieus.

Geplaatst door chirpy
    Wat is de verkeerde richting. Wanneer je van elkaar houdt, is niets zonde. Zonde bedrijf je alleen tegenover een ander, niet ten opzichte van een gemaakt God of zijn door ons bedachte regels. Te lang hebben wij ons hier in het Westen verscholen achter de verboden en geboden die het geloof ons stelde. Je bent slechts verantwoording verschuldigd aan je medemensen, want in het weerspiegelt zich God.
    My hands are small I know, but there not yours, they are my own.

Leer de Islaam kennen:
    http://www.soennah.com/content/section/4/35/

Prikker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    19

Question Re: Re: Re: Re: ik zit met een dringende vraag a.u.b. reageer serieus.

Geplaatst door Dolle Fatima

Gelijkaardige Onderwerpen

1. dringende vraag
    Door PotjeVerf in forum Wie schrijft die blijft
    Reacties: 12
    Laatste Bericht: 11-08-06, 18:23
  2. Dringende vraag!
    Door Blits in forum Wie schrijft die blijft
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 10-12-05, 17:59
  3. Dringende vraag!!!
    Door H&A in forum Wie schrijft die blijft