in geen één godsdienst word het geaccepteerd ontmaagd het huwelijk ik te gaan
in geen één godsdienst word het geaccepteerd ontmaagd het huwelijk ik te gaan
Ik heb meerdere moslima s ontmaagd...op zn Hollands![]()
Leuk een marokkaan die veel ervaring heeft met het ruiken aan hollandse kale poesjes. Een multi-beffer dus. Zo ervaren en nog steeds niet getrouwd. Wat zou jij vinden van een marokkaanse vrouw die dezelfde uitgebreide (orale) ervaring heeft met hollandse piemels als jij met hollandse poesjes? Zou jij haar dan nog willen trouwen?
De eerste vrouw van onze Profeet saws was ook geen maagd. Deze discussie staat stijf van hormonaal aangestuurde pubertaal dus ik hoop dat niemand dit serieus neemt. Evengoed moet men dan nog denken aan wat onze Profeet saws gezegd heeft "Een gelovige zegt iets goeds of zwijgt".
'Als je het begrijpt, hoef je het niet te vragen, als je het moet vragen zul je het nooit begrijpen.'
De eerste "vrouw'' van jullie ''profeet'' was een simpele pedofiel en moordenaar. Ik snap niet dat je zo'n gestoorde gek nog 'profeet durft te noemen!
Echt weer een marokkanen uitspraak........
aaaaaaaa
Laatst gewijzigd door Zakaria-Moslim; 28-05-16 om 12:48.
Alleen een macho kan met zo'n gruwelijke repectloze mening komen. Ondanks al je minachting en walging ben je natuurlijk wel klaargekomen. Zo zijn macho's ook wel weer. Uiteraard met fellatio en niet met cunnilingus. Daar houden macho's niet van. Die zijn alleen uit op ontvangen en niet op geven. Wat zoeken die vrouwen eigenlijk bij dat soort figuren?Oorspronkelijk geplaatst door naresh
De meeste marokkaanse kutjes lijken op afgesneden penis hahahahah Het ziet er vies en ongezond uit!
Hij heeft gelijk. Ik trouw ook liever met een ontmaagde nederlandse man dan een ontmaagde moslim. Die hebben toch totaal geen respect voor hun lichaam. Die zouden toch echt beter moeten weten. Maar het ergste is geen respect voor hun lichaam en geen respect naar allah. Achteraf er ook nog stoer over praten. Nee dan inderdaad liever een nederlandse man.
Bladwijzers