Hij wilt een tweede vrouw - Pagina 2
+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 2/4 EersteEerste 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 31
    Prikker Feriel's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    2

Standaard Re: Hij wilt een tweede vrouw

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SoInLove Bekijk Berichten
    Mijn eigen familie is turks en zou zo iets nooits accepteren.... want wij hebben dat niet in onze cultuur
    Maar hoe zie jij dat voor je dan? Je wil toch graag dat je familie achter jouw huwelijk staat? Als hij nu al begint over een tweede vrouw en jij weet dat je familie dit niet zou accepteren, voorzie ik problemen. Jij niet?

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feriel Bekijk Berichten
    Maar hoe zie jij dat voor je dan? Je wil toch graag dat je familie achter jouw huwelijk staat? Als hij nu al begint over een tweede vrouw en jij weet dat je familie dit niet zou accepteren, voorzie ik problemen. Jij niet?
    Ik hou van hem en wil hem niet kwijt

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jan 2018
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Hey

Ik Hoop dat je heel goed nadenkt hierover.
    Ik zelf zal hem vragen stellen als, waarom zal je een tweede vrouw nodig hebben als je mij hebt? Als je verlieft bent heb je toch geen oog voor andere vrouwen? Schiet ik tekort dat je nu al denkt dat je een andere vrouw erbij zal kunnen nemen?

Je moet echt realistisch denken en zet je zelf op de eerste plaats en hem op de tweede. Jouw gevoelens zijn net zo belangrijk.

Ik weet onze profeet had ook meerdere vrouwen, maar bij hem wisten de vrouwen zeker dat ze allemaal even geliefd waren. Ik denk dat het moeilijk is voor een man tegenwoordig om dit te kunnen, precies evenveel liefde geven aan twee vrouwen.

ik hoop dat je wat aan mijn reactie hebt :*

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anoniem05031998 Bekijk Berichten
    Hey

Ik Hoop dat je heel goed nadenkt hierover.
    Ik zelf zal hem vragen stellen als, waarom zal je een tweede vrouw nodig hebben als je mij hebt? Als je verlieft bent heb je toch geen oog voor andere vrouwen? Schiet ik tekort dat je nu al denkt dat je een andere vrouw erbij zal kunnen nemen?

Je moet echt realistisch denken en zet je zelf op de eerste plaats en hem op de tweede. Jouw gevoelens zijn net zo belangrijk.

Ik weet onze profeet had ook meerdere vrouwen, maar bij hem wisten de vrouwen zeker dat ze allemaal even geliefd waren. Ik denk dat het moeilijk is voor een man tegenwoordig om dit te kunnen, precies evenveel liefde geven aan twee vrouwen.

ik hoop dat je wat aan mijn reactie hebt :*
    Hoi anoniem,

Bedankt voor je bericht!
    Ja natuurlijk heb ik al die vragen al gesteld en zijn antwoord is dat hij heel veel van mij houd en altijd zou blijven houden. De reden waarom hij een tweede wilt is vooral omdat ik Turks ben en hij m
    Marokaans. Hij wilt vooral zijn moeder blij maken en daarbij is het een heel gelovige jonge die graag in de voetstappen van onze profeet wilt lopen.
    Ik ben ervan overtuigd dat zijn liefde voor mij nooit weg zal gaan en hoop dat de tweede vrouw ook iemand is die net zo veel van hem houd als ik doe. Want hij zal goed voor mij en de tweede vrouw zorgen mocht er een tweede komen. Ik vertrouw hem volkomen.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jan 2018
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Hoi anoniem,

Bedankt voor je bericht!
    Ja natuurlijk heb ik al die vragen al gesteld en zijn antwoord is dat hij heel veel van mij houd en altijd zou blijven houden. De reden waarom hij een tweede wilt is vooral omdat ik Turks ben en hij m
    Marokaans. Hij wilt vooral zijn moeder blij maken en daarbij is het een heel gelovige jonge die graag in de voetstappen van onze profeet wilt lopen.
    Ik ben ervan overtuigd dat zijn liefde voor mij nooit weg zal gaan en hoop dat de tweede vrouw ook iemand is die net zo veel van hem houd als ik doe. Want hij zal goed voor mij en de tweede vrouw zorgen mocht er een tweede komen. Ik vertrouw hem volkomen.
    Dan moet het geen probleem zijn denk ik

Hoop dat jullie heel erg gelukkig worden

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Dan moet het geen probleem zijn denk ik

Hoop dat jullie heel erg gelukkig worden
    Dankjewel ! Ben jij misschien geïnteresseerd als tweede vrouw? Dan kunnen we de bruiloft misschien nog tegelijk doen haha
    Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jan 2018
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Dankjewel ! Ben jij misschien geïnteresseerd als tweede vrouw? Dan kunnen we de bruiloft misschien nog tegelijk doen haha
    Hahahaha ik heb mijn mannetje al dankjewel voor het aanbod plus ik ben ook turks haha

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Hahahaha ik heb mijn mannetje al dankjewel voor het aanbod plus ik ben ook turks haha
    Haha wat leuk! Hoop dat jullie een fijn huwelijk hebben

Prikker Doenia E's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    4

Hoi anoniem,

Bedankt voor je bericht!
    Ik zou niet eens in zo'n nationalistische familie willen introuwen. Hoezo mag een schoondochter niet Turks zijn? Alsof jij geen Marokkaans kunt leren koken. Weet zijn moeder er wel van dan? Sorry hoor, maar dit zou ik nooit pikken.
    Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 3 Dislikes

Prikker Feriel's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    2

SoInLove, ik zou je familie maar inlichten van de situatie.

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten