Killotzak! Ik zoek 1 vrouw en hij wil 2 vrouw. Zulke mannen zouden een Praljak-cocktail moeten krijgen!
Gooi die wannabeplayer weg, laat hem aan zijn pik trekken, en kom naar mij. Ik ben lief en stoer en romantisch en mooi en sexy enzo.
Killotzak! Ik zoek 1 vrouw en hij wil 2 vrouw. Zulke mannen zouden een Praljak-cocktail moeten krijgen!
Gooi die wannabeplayer weg, laat hem aan zijn pik trekken, en kom naar mij. Ik ben lief en stoer en romantisch en mooi en sexy enzo.
Some people feel the train. Others just get hurt.
- someone's personal stalker.
Ik lees net dat ze Turks is.
@TS; Dump die gast en pm mij.
En die gozer met die moeilijke nick en chick als ava is al bezet en ze heet Ballandalus en 7eloua. Hij zelf heeft ook 2 vrouwen. Volgens mij zelfs 3 vrouwen maar dat weet ik niet zeker. Dus hoe bedoel je ?
Ik hoop gauw een pm van je tegemoet te zien om de ´exit-strategie´ over jou huidige vriend te bespreken.![]()
Hij bedoelt waarschijnlijk mij. Zo moeilijk is mijn nick niet hoor: ik heb gewoon ballandalus omgekeerd. En ik heb geen vrouw, ballandalus en 7eloua zijn slechts mijn 2 internetvrouwen. Ik heb nog geen sex met hen bedreven. De eerste is kapot/defect, want die doet het niet meer en de 2e werkt volgens mij wel maar die wil niet, denk ik. Dus ik ben nog beschikbaar kiz.
Al heb ik sterk het vermoeden dat jij helemaal geen kiz bent, maar een man met snor. En de zoveelste alterego van een verwoed prikker. Idiolect.
Ik lees net dat ze Turks is.
@TS; Dump die gast en pm mij.
En die gozer met die moeilijke nick en chick als ava is al bezet en ze heet Ballandalus en 7eloua. Hij zelf heeft ook 2 vrouwen. Volgens mij zelfs 3 vrouwen maar dat weet ik niet zeker. Dus hoe bedoel je ?
Ik hoop gauw een pm van je tegemoet te zien om de ´exit-strategie´ over jou huidige vriend te bespreken.
Dit verhaal is te bizar om te geloven idd.Hij bedoelt waarschijnlijk mij. Zo moeilijk is mijn nick niet hoor: ik heb gewoon ballandalus omgekeerd. En ik heb geen vrouw, ballandalus en 7eloua zijn slechts mijn 2 internetvrouwen. Ik heb nog geen sex met hen bedreven. De eerste is kapot/defect, want die doet het niet meer en de 2e werkt volgens mij wel maar die wil niet, denk ik. Dus ik ben nog beschikbaar kiz.
Al heb ik sterk het vermoeden dat jij helemaal geen kiz bent, maar een man met snor. En de zoveelste alterego van een verwoed prikker. Idiolect.
Wat dacht je van deze?
http://www.maroc.nl/forums/sterke-ve...iet-wilde.html
Ik kijk nergens meer van op. Wel sneu voor dat vrouwtje als het waar is. Nog sneuer zou het zijn als Robert zoiets verzonnen heeft om onze "cultuur" belachelijk te maken. Maar alles is mogelijk in this day and age.
SoInLove, ik zou de roze wolk even verlaten en je verstand gebruiken.
Ik zal hier mijn gezonde verstand wel inzetten omdat het blijkt dat jij dingen niet in kan zien. Een man die zo praat heeft geen respect voor zijn vrouw en de kans heel groot is dat die vreemdgaat zonder dat jij ervan weet hij wilt gewoon met meerdere vrouwen zijn ding doen als je snapt wat ik bedoel, kijk ik weet dat het moeilijk is en dat je van hem houd want ik weet hoe dat voelt maar fock jezelf niet op ik weet niet hoe oud je bent maar waarschijnlijk nog veeeeeeeel kans in het leven verpest het niet hierbij je gaat spijt krijgen voor meer advies kun je me een pb sturen ik help graag gr murphy ,
Laat die man maar handenarbeid doen. Je kan zo weer nieuwe liefde vinden. miljarden mensen bestaan op deze planeet, de helft is man. Van die groep zal er en groot deel in jouw leeftijds catogorie passen en daarin vind je echt wel iemand. Anders kan je altijd weer gaan verder studeren en mischien ontmoet je dan wel iemand op school? Anders tinder.
Gewoon een manier van hem om zijn vreemd gaan goed te gaan praten.
Bladwijzers