Hij wilt een tweede vrouw
+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 1/4 12 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 31
    Would B Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard Hij wilt een tweede vrouw

Hoi allemaal,

Ik ben helemaal in love met mijn Marokkaanse vriendje. Hij is heel lief voor mij en ik ben voor het eerst helemaal gelukkig in een relatie.
    We hebben elkaar van af het begin duidelijk gemaakt dat we op zoek zijn naar een relatie dat uiteindelijk eindigt met een huwelijk inshallah.
    En nu hebben we ringen uitgekozen en we gaan binnenkort verloven maar nu verteld hij mij ineens dat na een paar jaar er een kans bestaat dat er een tweede vrouw in het huwelijk kan komen.
    En dit verteld hij me na dat ik mijn ring heb uitgekozen en na dat ik hem aan mijn familie heb voorgesteld. Ik voel me heel erg gefopt en ben heel boos op hem.
    Nu weet ik wel dat ik er niet gelukkiger op ga worden als ik hem verlaat en ik heb al heel wat meegemaakt.... I have a lot of bagage and can't handel another break up.
    What should I do?

Ik wardeer iedereen die de tijd neemt om hier op te reageren.

Bedankt.

Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard Re: Hij wilt een tweede vrouw

Toch hard zijn voor jezelf als dat niet is wat je wil.
    Tis nogal triest om te bedenken dat jij straks je toekomst alleen maar frustratie gaat kennen zodra je weet dat je man, zn liefde aan een andere vrouw is aan t tonen.

Doe jezelf een plezier en accepteer hartpijn, wetende dat ook dit over gaat insha allah en betere tijden zullen aankomen.
    Tenzij je er oprecht nuchter mee om kan gaan, maar dit betwijfel ik gezien je bericht.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Bedankt voor je berichtje gentleman86!

Natuurlijk gaat het me erg veel pijn doen maar ik kan mezelf ook niet voorstellen zonder hem. Ik zie mezelf ook niet meer met een andere man omdat ik zo verliefd ben op hem..... Ik weet dat het me heel ongelukkig gaat maken maar ik denk dat dit gewoon karma is voor mijn verleden dus ik ga het waarschijnlijk gewoon accepteren... wel hoop ik dat de tweede vrouw net zo veel liefde voor hem toont als ik doe en inshallah heeft ze een goed hart

Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Als je Moslima bent, hoor je sowieso ''karma'' niet serieus te nemen.
    Je kunt altijd je leven zodanig verbeteren dat je uiteindelijk wel recht zou hebben op een goede man.
    Want een man gaat dit merken, en hiermee zul jij je kunnen onderscheiden van de rest van de vrouwen die zich ''misdragen''

Ik zeg t nog een keer, verliefd of niet, t klinkt alsof deze man je vanaf t begin opgelicht heeft, door eerst je hart te winnen, door zijn ware intenties geheim te houden, totdat ie je heeft waar hij je hebben wou.

Succes ermee.

Prikker Feriel's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    6

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SoInLove Bekijk Berichten
    En nu hebben we ringen uitgekozen en we gaan binnenkort verloven maar nu verteld hij mij ineens dat na een paar jaar er een kans bestaat dat er een tweede vrouw in het huwelijk kan komen.
    Hoezo? Hij heeft dus nog niemand concreet op het oog of wel?

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feriel Bekijk Berichten
    Hoezo? Hij heeft dus nog niemand concreet op het oog of wel?
    Nee hij verteld mij dat hij heel gelukkig is met mij en dat hij niet op zoek is maar dat betekende niet dat hij niet in polygamy geloofde dus daarom wilde hij me nu dus alvast waarschuwen voor in de toekomst dat er een kans bestaat dat het wel gebeurd.

Prikker Feriel's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    6

Nee hij verteld mij dat hij heel gelukkig is met mij en dat hij niet op zoek is maar dat betekende niet dat hij niet in polygamy geloofde dus daarom wilde hij me nu dus alvast waarschuwen voor in de toekomst dat er een kans bestaat dat het wel gebeurd.
    Hmm, in principe kun je hier niets over zeggen, maar ik vind het toch opmerkelijk dat hij zo'n opmerking heeft gemaakt, daar waar het nog helemaal niet aan de orde is. Weet je zeker dat er geen nichtje in Marokko in het zicht is? Just asking

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Hmm, in principe kun je hier niets over zeggen, maar ik vind het toch opmerkelijk dat hij zo'n opmerking heeft gemaakt, daar waar het nog helemaal niet aan de orde is. Weet je zeker dat er geen nichtje in Marokko in het zicht is? Just asking
    Hij heeft me beloofd dat als het gebeurd we samen een vrouw gaan kiezen

Prikker Feriel's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    6

Hij heeft me beloofd dat als het gebeurd we samen een vrouw gaan kiezen
    Maar ik vind het vreemd, hoe weet hij nu al zo zeker dat hij dat wil? Wat vind je eigen familie hiervan?

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Maar ik vind het vreemd, hoe weet hij nu al zo zeker dat hij dat wil? Wat vind je eigen familie hiervan?
    Mijn eigen familie is turks en zou zo iets nooits accepteren.... want wij hebben dat niet in onze cultuur

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten