+ Plaats Nieuw Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7
    Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jan 2018
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard Ontmaagd door moslim man

Hoi allemaal,
    Een tijd geleden ben ik erg verliefd geworden op een jongen van islamitische afkomst.
    Zelf ben ik niet moslim.
    Ik was destijds nog maagd en hij was mijn eerste. Nou wilt hij tot op de dag van vandaag niet geloven dat hij mijn eerste was en ontkent dit. Hij zegt ook dat hij geen zonde heeft begaan volgens zijn cultuur is dit waar? Als een moslim man een niet moslim meisje ontmaagd blijft dit dan ongestraft? Bedankt voor de antwoorden alvast .

Prikker Feriel's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    1

Standaard Re: Ontmaagd door moslim man

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nora19930911 Bekijk Berichten
    Hoi allemaal,
    Een tijd geleden ben ik erg verliefd geworden op een jongen van islamitische afkomst.
    Zelf ben ik niet moslim.
    Ik was destijds nog maagd en hij was mijn eerste. Nou wilt hij tot op de dag van vandaag niet geloven dat hij mijn eerste was en ontkent dit. Hij zegt ook dat hij geen zonde heeft begaan volgens zijn cultuur is dit waar? Als een moslim man een niet moslim meisje ontmaagd blijft dit dan ongestraft? Bedankt voor de antwoorden alvast .
    Seks buiten het huwelijk is niet toegestaan.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jan 2018
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feriel Bekijk Berichten
    Seks buiten het huwelijk is niet toegestaan.
    Bedankt voor je antwoord.
    Ik weet dat dit niet mag mijn vraag was eigenlijk meer omdat ik zelf geen moslim ben dat dit dan geen zonde is voor hem .niet het feit dat er sex buiten het huwelijk om is geweest wat zowiso fout is. maar ik dacht Mischien word het alleen als zonde geteld voor hem als het betreft het ontmaagden van een moslim vrouw was zonder de intentie om met haar te blijven. En dat het niet als zonde telt omdat ik zelf niet islamitisch ben. Als je het nog een beetje begrijpt Haha.

Could B Prikker amir1's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    7

Hoi allemaal,
    Zelf ben ik niet moslim.
    Ik was destijds nog maagd en hij was mijn eerste. Nou wilt hij tot op de dag van vandaag niet geloven dat hij mijn eerste was en ontkent dit. Hij zegt ook dat hij geen zonde heeft begaan volgens zijn cultuur is dit waar? Als een moslim man een niet moslim meisje ontmaagd blijft dit dan ongestraft? Bedankt voor de antwoorden
    alvast .
    Goedeavond. Het is wel een zonde.er is geen onderscheid in de islam wat fout is is fout jullie zijn allebei fout geweest.in marokko is het strafbaar..

Prikker Feriel's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    1

Bedankt voor je antwoord.
    Ik weet dat dit niet mag mijn vraag was eigenlijk meer omdat ik zelf geen moslim ben dat dit dan geen zonde is voor hem .niet het feit dat er sex buiten het huwelijk om is geweest wat zowiso fout is. maar ik dacht Mischien word het alleen als zonde geteld voor hem als het betreft het ontmaagden van een moslim vrouw was zonder de intentie om met haar te blijven. En dat het niet als zonde telt omdat ik zelf niet islamitisch ben. Als je het nog een beetje begrijpt Haha.
    Nee, of jij wel of niet islamitisch bent heeft daar niets mee van doen.

Prikker Feriel's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    1

Ik was destijds nog maagd en hij was mijn eerste. Nou wilt hij tot op de dag van vandaag niet geloven dat hij mijn eerste was en ontkent dit.
    Dat hij je niet gelooft vind ik stompzinnig.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    May 2018
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Je hebt moslims en moslims get it?

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten