Vraag
+ Plaats Nieuw Onderwerp
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Vraag

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard Vraag

Hallo ik ben een transvrouw en ik denk er over om me te bekeren tot de islam.Maar kan en mag dat wel?Ik zou graag antwoord van jullie willen Groetjes Esther (edwin)
    Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Banned
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard Re: Vraag

Hahaha,goed gezien Eric. Deze grappenmaker is ook bezig op Marokko.nl. Toevallig ook een kerel die zich tot vrouw heeft getransformeerd en daarbij ook een hoofddoek droeg. En om de provocatie en getroll wat kracht bij te zetten heeft HIJ ook nog een ava geplaatst,inclusief hoofddoek. Sommige gekken gaan echt ziekelijk ver.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
    Het is nog steeds Edwin he? Anders had je wel een andere nick gekozen. De transformatie is dus kennelijk nog niet afgerond. Want als je je echt vrouw zou voelen had je wel gekozen voor Esther als nick. Daarmee is je verhaal nog minder geloofwaardig. Doe vooral ook een hoofddoek aan als Edwin getransformeerd is tot Esther. En zorg ook dat je tot het huwelijk maagd blijft na het vormen van een fake vagina. Daar schijnen veel moslims dol op te zijn.Heb persoonlijk helemaal niets tegen transeksuelen. Maar een trans die ook zich ook nog wil bekeren tot de islam is hoogst onwaarschijnlijk. Haha wat een lulkoek

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten