homo opvanghuis
+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 1/7 12 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 66

Onderwerp: homo opvanghuis

Prikker
    Ingeschreven
    Sep 2003
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    17

Standaard homo opvanghuis

Zoals zo veel zaken die in de heilige boeken staan en aan Allah/God worden "geplakt" maar in feite van de mens komen, zo ook dit "geval" (althans zo denk ik erover!) Allah is alwetend, maakt geen fouten weet wat hij doet, dus wist hij ook dat hij Homosexualiteit geschapen had, ALS Allah alles beter weet dan wie ook, wat wij allemaal uiteraard aannemen, waarom zou hij dan 1 van zijn creaties afkeuren???? behoorlijk paradoxaal nietwaar????? Daarmee zou hij aangeven dat hij dus niet zonder fouten is en wel eens dingen verkeerd pland, is dat niet eerder een menselijk trekje dan die van onze schepper?????

Allah houdt van alle mensen, het is wij mensen die er iets anders van maken, of dat NU is of eeuwen geleden, het zijn altijd de mensen geweest die dingen vonden in de heilige geschriften om hun gram ergens mee te kunnen halen, of zelfs dingen in die geschriften plaatsten om HUN eigen ideeen over bepaalde zaken te kunnen vereeuwigen in naam van Allah/God.

Ik ga er dan ook van uit dat alles wat liefde is, mededogen, goedheid en tolerantie e.d. dat dat van Allah/God afkomt, de rest al die gruwelijkheden en onrechtvaardigheden van de mens!

salerno
    Niet de kleine Jihad is van belang, het is de Grote Jihad die er werkelijk toe doet!
    Jammer dat men meer voor de kleine Jihad gaat dan de grote Jihad in zichzelf te voeren, het vraagt om een Held om die aan te kunnen.

Very Important Prikker ibnu's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2004
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    24

Standaard Re: homo opvanghuis

Geplaatst door salerno
    Zoals zo veel zaken die in de heilige boeken staan en aan Allah/God worden "geplakt" maar in feite van de mens komen, zo ook dit "geval" (althans zo denk ik erover!) Allah is alwetend, maakt geen fouten weet wat hij doet, dus wist hij ook dat hij Homosexualiteit geschapen had, ALS Allah alles beter weet dan wie ook, wat wij allemaal uiteraard aannemen, waarom zou hij dan 1 van zijn creaties afkeuren???? behoorlijk paradoxaal nietwaar????? Daarmee zou hij aangeven dat hij dus niet zonder fouten is en wel eens dingen verkeerd pland, is dat niet eerder een menselijk trekje dan die van onze schepper?????
    Hij keurt 1 van zijn creaties niet af maar hij keurt wel sodomie af.

Geplaatst door salerno
    Ik ga er dan ook van uit dat alles wat liefde is, mededogen, goedheid en tolerantie e.d. dat dat van Allah/God afkomt, de rest al die gruwelijkheden en onrechtvaardigheden van de mens!
    Stel dat we niet boos konden worden? Dan we elkaar niet konden doden? wat dan? had toch ook gekunt? En wie maakt de wereld?

Prikker
    Ingeschreven
    Sep 2003
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    17

Standaard Re: Re: homo opvanghuis

Geplaatst door ibnu

Stel dat we niet boos konden worden? Dan we elkaar niet konden doden? wat dan? had toch ook gekunt? En wie maakt de wereld?

Oke, Allah keurt Sodomie af, (iets wat ook tussen mannen en vrouwen schijnt te gebeuren!!!) maar niet zijn creatie DE Homosexuele mens, dan blijft het toch paradoxaal lijkt mij!!!
    Ik probeer mij in te denken dat het dezelfde gevoelens zijn die tussen mannen en vrouwen spelen, als je van iemand houdt komt sex erbij lijkt mij, dus ook tussen deze mensen, hoe "eng" en "stuitend" wij dit ook mogen vinden.

Wij mogen best boos worden en zeker als het terecht is, maar zou je daar dan ook om moeten doden, omdat je boos bent, dat is een keuze, ik weet waar je naar toe wilt, dat ook de homosexuele mens een keuze heeft, gewoon homo zijn maar niet praktiseren toch??? net zoiets als een Priester of een Non (althans als ze dat dan ook echt doen!!) Maar dan nog, is het de vrije keuze van die priester en die non, maar een Homo wordt zo geboren, lijkt mij een levensgroot verschil!

Allah/God heeft de wereld gemaakt en alles en iedereen die erop wandelt, maar wie "maken" de wereld ( kapot) tegenwoordig????? juist ja de Mens!

salerno
    Niet de kleine Jihad is van belang, het is de Grote Jihad die er werkelijk toe doet!
    Jammer dat men meer voor de kleine Jihad gaat dan de grote Jihad in zichzelf te voeren, het vraagt om een Held om die aan te kunnen.

Very Important Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    110976

Standaard Re: Re: homo opvanghuis

Geplaatst door ibnu

Een wereldrijk voor digene die mij een boek kan tonen met daarin een handtekening van welke god dan ook, die een bij de mens door hem indebouwd onderdeel als niet tot zijn verantwoording beschouwd.

In het moderne industrie tijdperk is dat heel anders geregeld m'n beste.

Auto's met fabrieksfoutjes bijvoorbeeld, worden gewoon weer terug geroepen naar de fabriek.

De goden hebben niet de mensen uitgevonden, maar andersom.

DE MENSEN HEBBEN HUN GODEN UITGEVONDEN, EN GAAN DAAR NOG STEEDS MEE DOOR, ELKE DAG OPNIEUW.

De groeten, maar ook voor jou, homosexualiteit is niet het zelfde als sodomie, lees dat heilig boek van je beter dan weet je ook waar dat woord vandaan komt.
    'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat IsraŽl Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook IsraŽl, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het IsraŽlische parlement.)

Prikker
    Ingeschreven
    Oct 2003
    Leeftijd
    41
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    16

Standaard

DE MENSEN HEBBEN HUN GODEN UITGEVONDEN, EN GAAN DAAR NOG STEEDS MEE DOOR, ELKE DAG OPNIEUW.
    Interessant, welke God heb jij uitgevonden?
    Romeinen 8:39
    noch hoogte noch diepte, noch enig ander schepsel ons zal kunnen scheiden van de liefde Gods, welke is in Christus Jezus, onze Here.

Could B Prikker
    Ingeschreven
    Jun 2004
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard

hej .. ik wil niet veel zeggen maar als je uit leg wilt dan wil ik het graag geven ..

maar kijk es goed hier naar.. er bestaat geen goed als je het kwaad niet kent .. en ook geen licht als er geen donker was .

ik hoop dat je begrijpt wat ik wou zeggen

Prikker
    Ingeschreven
    Sep 2003
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    17

Standaard

Geplaatst door [arab]last-hope
    hej .. ik wil niet veel zeggen maar als je uit leg wilt dan wil ik het graag geven ..

maar kijk es goed hier naar.. er bestaat geen goed als je het kwaad niet kent .. en ook geen licht als er geen donker was .

ik hoop dat je begrijpt wat ik wou zeggen
    Ik begrijp exact wat jij probeert te zeggen, en dat is ook zo, maar ik neem aan dat "men" daarmee bedoelt het kwade en het goede wat er op je pad komt in je leven, NIET dat Allah/God je als homo creeert en dan je verwijt dat je je homozijn praktiseert lijkt mij, DAT vind ik erg paradoxaal!!

salerno

Very Important Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    110976

Standaard

Geplaatst door Liber
    Interessant, welke God heb jij uitgevonden?

Aan dat soort werk doe ik niet mee, en daarom hoor of zie je mij dan ook nooit een of ander boek heilig verklaren, laat staan dat ik het gods woord noem.

Het bestaan van god en zijn schepping, zo dit mocht bestaan, is voor mij een te groot misterie om daar als een reklamemaker er maar allerlij etiketten op te plakken. Ik ben geen reklamebureau, en heb er de ballen verstand van, en aan blasfemi doe ik niet mee, dat laat ik aan jullie over.

Nogmaals, een wereldrijk voor digene die mij een door welke god dan ook gesigneerd boek kan tonen.

Het op grond van door mensen zelf geschreven en later heilig verklaarde boeken-als zijnde het woord van hun god, veroordelen van mensen om hun geaardheid, is net zo stomzinnig en misdadig, als dat te doen om de kleur van hun ogen.

Alleen al feit dat voor zo velen vroeger en nog steeds, ook op dit forum, GOD weer heel anders is dan weer anderen menen-en dit telkens opnieuw definieren, is het beste bewijs voor mijn stelling dat de goden
    waarover zoveel en zo pedant wordt gelult, uitvindingen zijn van de mensen en niet andersom.

Zalig zijn de armen van geest Heer
    maar houd ze verre van ons.

De groeten, m'n beste geinteresseerde.
    'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat IsraŽl Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook IsraŽl, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het IsraŽlische parlement.)

Prikker
    Ingeschreven
    Oct 2003
    Leeftijd
    41
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    16

Standaard

Aan dat soort werk doe ik niet mee, en daarom hoor of zie je mij dan ook nooit een of ander boek heilig verklaren, laat staan dat ik het gods woord noem.
    Je bent neutraal zeg maar.
    Romeinen 8:39
    noch hoogte noch diepte, noch enig ander schepsel ons zal kunnen scheiden van de liefde Gods, welke is in Christus Jezus, onze Here.

Very Important Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    110976

Standaard

Geplaatst door Liber
    Je bent neutraal zeg maar.

Misschien? Maar zeker niet ongeinteresserd!

Groetjes.

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Opvanghuis voor plegers huiselijk geweld
    Door Bofko in forum Het nieuws van de dag
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 01-05-06, 16:50
  2. Verkracht in opvanghuis voor meiden
    Door Zwarte Schaap in forum Het nieuws van de dag
    Reacties: 14
    Laatste Bericht: 20-10-03, 08:40
  3. Islamitisch opvanghuis voor weggelopen meisjes.
    Door Nabil in forum Girlsbord
    Reacties: 22
    Laatste Bericht: 01-04-02, 23:29
  4. islamitische opvanghuis
    Door OUJDIA in forum Girlsbord
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 28-03-02, 16:13

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten