rokia
+ Plaats Nieuw Onderwerp
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: rokia

Would B Prikker
    Ingeschreven
    May 2018
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard rokia

Ik ben de raki abdelhakim help mensen die problemen hebben met onverklaarbare klachten, zoals: continu pijn, hoofdpijn, migraine. verdriet, depressie, angst, benauwdheid, slecht concentratie, nachtmerries, stemmen horen, schizofreen, eenzaamheid, boosheid, agressie, zelfmoord neigingen of onverklaarbare lichamelijk klachten zoals Anorexia (gebrek aan eetlust), hartkloppingen, hoofdpijn, buikpijn, pijn ergens in het lichaam, wondje die niet herstelt gedurende jaren slechte zwarte magie/ Tovenarij/sihr, Bezetenheid, Boze oog & Afgunst,Met slechts 1 sessie wordt u verlost van diverse aandoeningen. bi idni Allah.Zoals:Complete/zwaar Bezetenheid of gedeeltelijke bezetenheid.Het slachtoffer die al jaren lijd aan een achtervolging van geest/djinn/shaytan of sihr zonder het te laten behandelen. Bij mij bi idni Allah in een uur bent u verlost van uw ellende (zien en dan geloven.) Hij schenkt wijsheid aan wie Hij wil en wie wijsheid is geschonken is inderdaad overvloedig begiftigd en niemand trekt er lering uit, behalve zij, die begrip hebben.- Kinderen met de aandoeningen ADHD/ADD. Kinderen met moeilijk gedrag .- personen/ Kinderen die schimmen /geesten/ spoken zien. En vaak hysterisch wakker worden.- Personen die geen geluk hebben met het trouwen.- Personen met huwelijksproblemen. (Veel problemen tussen man en vrouw.)- Vrouwen met kinderwens en vaak miskramen hebben.- Personen met allerlei soorten depressies, verdriet, Benauwd gevoel, Verlamdheid ergens op het lichaam, Tintelingen in delen van het lichaam, Sterke emoties, abnormale woede en veel psychische klachten zoals; desillusie en veel angst, Moeilijk kunnen slapen. beangstigende nachtmerries/ slaapstoornissen, lastig gevallen worden in hun slaap.- Personen die last hebben van influisteringen (was was)stemmen horen. hallucinatie, schizofrenie die door djinn is veroorzaakt. rare dingen zeggen en doen.- Meisjes/ Jongens die zomaar van huis weg lopen .meestal gebeurd dat door djinn of sihr- Personen die last hebben van Benauwdheid en druk op de borst.- Personen die djinn/ geesten/schimmen /spoken zien in huis. Ik kan deze bi idni Allah verdrijven in 10 minuten. Personen die meerdere malen bij imamís en rakiís geweest zijn zonder resultaat. met (Al Hikma) gave de wil van Allah kan ik in een uur djinn/geest/duivel weg halen zonder terug keer en 99,99% van de gevallen valt hierbij niemand flauw door de djinn mensen blijven rustig bij mij tijdens roekya/ rokia.Met slechts 1 sessie. Allah, alsmede hij die kennis van het Boek bezit zijn toereikend als getuigen tussen u en mij .En met alleen gebruik van de krachtige en heilige Koran wordt u bi idni Allah verlost en bevrijd van uw / ellende een geest.Ik maak gebruik van Roqia/roekia en Roqia alleen. Zoals ons is voorgeschreven volgens de Quran en de Sunnah.Ik kan bi idni lah mensen op afstand ook helpen. Overal op aarde.Voorzeker de genade is in Allah's handen, Hij geeft deze aan wie Hij wil. En Allah is de Heer van grote genade.0031687797863 [email protected] help u om te genezen. En Allah is de genezer. Oproep aan alle professionals die in werkvelden werkzaam zijn c.q. Psychiatrische instellingen/ Psychiaters/Psychologen; Heeft u patiŽnten die kampen met geesten/ duivels/demonen/schimmen? Ik kan u helpen. Zoals bekend kampen veel patiŽnten met het feit dat ze langdurig last hebben van geesten/spoken/duivels/demonen/schimmenstemmen horen schizofreen . Ik kan deze mensen helpen.Oproep aan alle raqiís raki s op aarde wie een moeilijk geval heeft met een bezeten persoon en de geest / djinn wil niet weg, ik kan hem weg halen op afstand en overal ter wereld en dan zult u zien, en dan geloven. En Allah is mijn getuige.Ik garandeer jullie bi idni lah dat na rokia/ rokia djinns /geesten gaan vertrekken zonder terugkeer .Ik kan ook rakiís en imamís die schade hebben opgelopen door wraak van de djinn helpen.Vraag dan de bezitters van kennis, indien jullie het niet weten.vaak rokia gedaan bij andere rakis zonder resultaat .met gave /Al hikma /wijsheid kan jullie verlossen en bevrijden van geesten met een sessie eerst zien dan geloven. Alles heeft een begin een eind . bij mij insha Allah wordt uw ellende beŽindigt in een uur bi idini lah vertrouw en reken op Allah en neem contact op. 0031687797863 [email protected]

Would B Prikker
    Ingeschreven
    May 2018
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard rokia

Wie kan uitdagen? wie durft ?ik wacht al lang op een reactie?Ik ben de raki Abdelhakim uit Nederland. Zoek naar media- of religieuze instelling, of groep van moskeeŽn of islamitische raden in Europa. Om een wedstrijd tussen de raki s aan te kondigen, en te overwegen of men de tien moeilijkste gevallen kan behandelen (In aanwezigheid van patiŽnten of op afstand ter wereld) en De djinn weghalen zonder terug keer, op voorwaarde dat de gevallen zijn niet genezen gedurende tien of twintig jaar, ondanks de voortdurende rokia al die Jaren. met voorwaarden dat patiŽnten niet flauw vallen of schreeuwen tijdens de behandeling . De winnaar krijgt een certificaat van waardering voor zijn professionaliteit. I nsha Allah zal ik dit winnen zonder twijfel. Dit verzoek is alleen om patiŽnten te helpen genezen en niet het pad te volgen van degenen die zonder Hikma en gave voor geld praktiseren. en zonder Wijsheid of kennis of bekwaamheid om de djinn van de zieken af te leiden zonder terug keer. Iemand wordt geŽerd of beledigd in het examen Degenen die het examen niet halen, moeten de wereld van Rokia verlaten en de dienaren van Allah niet door leugens gek maken. en de mensen niet blijven bespelen. Tel: WhatsApp : 0031687797863 email : [email protected].

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten